Iets werkt niet

Home Forums Algemeen Website Iets werkt niet

This topic contains 71 reacties, has 18 deelnemers, and was last updated by Wim V8 1 year, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 72)
  • Gebruiker
  • #727655

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Inderdaad goed bezig geweest weer heren!

    Geluk zit in de kleine dingen, bij mij voor een groot deel in de :thumb

    #727661

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4003

    Waar toveren jullie dat thumps up  icoontje vandaan?

    #727663

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2442

    @zevenenergie: Door :thumb te typen, dit is van het oude forum en er ingebakken met code, aan het smiley menu toevoegen lukt me helaas niet

    #727751

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4003

    :thumb dat het duimpje er nog is.
    Is het  boze foetertje er ook nog?

    #774995

    ultrabanaan
    Bijdrager
    Berichten: 139

    Goedemorgen mannen,

    het lukt me niet om een profiel foto te uploaden. ik krijg steeds deze melding: Uploaden niet gelukt! De volgende fout deed zich voor: Dit bestandstype is niet toegestaan in verband met veiligheidsredenen.
    Ik heb al meermaals geprobeerd met PNG en JPEG, maar helaas geen succes.

    #774996

    Michel
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 75

    Goedemorgen mannen, het lukt me niet om een profiel foto te uploaden. ik krijg steeds deze melding: Uploaden niet gelukt! De volgende fout deed zich voor: Dit bestandstype is niet toegestaan in verband met veiligheidsredenen. Ik heb al meermaals geprobeerd met PNG en JPEG, maar helaas geen succes.

    Werkt hier ook niet

    #774997

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Volgens mij door het documenten systeem (net nieuw) stond dit bestandstype niet er bij. Ik heb nu zowel PNG,jpg & jpeg toegevoegd. Kunnen jullie nog eens proberen?

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #774999

    ultrabanaan
    Bijdrager
    Berichten: 139

    Ik heb het nogmaals geprobeerd met JPG maar het werkt helaas nog niet

    #775000

    Michel
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 75

    Volgens mij door het documenten systeem (net nieuw) stond dit bestandstype niet er bij. Ik heb nu zowel PNG,jpg & jpeg toegevoegd. Kunnen jullie nog eens proberen?

    <i>geen verandering</i>

    #775009

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4003

    tryout
    jpg tje

    #775012

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4003

    Wat nu niet meer werkt is dat je de foto niet meer kan verkleinen door er op te klikken en  zo,n wit blokje te slepen.

    #775356

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2442

    @zevenenergie, aanpassen van de foto-afmetingen werkt inderdaad niet meer. Dit is een bewuste keuze geweest. Als er foto’s werden geüpload vanaf een klein scherm (bijvoorbeeld mobiel), werden deze automatisch verkleint tot het formaat dat dat beeldscherm heeft. Vervolgens zien de desktop gebruikers dus een kleine afbeelding. Door dit uit te schakelen zien we nu allemaal gewoon het juiste formaat afbeelding.

    #775363

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7342

    De zoekfunctie loopt heel vaak vast duurt erg lang of ik vind niks. Voorheen werkte de zoekfunctie via google beter en gebruik ik nu zelf ook vaak een searchengine ipv de interne zoekfunctie. Is dit niet terug te zetten?

    #775371

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2442

    Zag dat die plugin eindelijk weer een update heeft, hopelijk lost dat het op. Zo niet zullen we over moeten op iets anders. To be continued..

    #775602

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2442

    @martino
    De update heeft de problemen met de zoekfunctie niet verholpen. Zodoende heb ik afgelopen week zelf een zoekfunctie in elkaar gebakken en dit zou een hele verbetering moeten zijn :thumb

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 72)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.