Nick’s perso

Home Forums Perso’s Projecten Nick’s perso

Dit onderwerp bevat 157 reacties, heeft 23 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Daniello 13 uur, 41 minuten geleden.

8 berichten aan het bekijken - 151 tot 158 (van in totaal 158)
  • Gebruiker

si-sovrano
    Topic starter

@daniello ik heb hem toendertijd aan een kameraad verkocht, deze wou hem helemaal opknappen met een gereviseerd blok.

Maar hij heeft enkel.het blok gereviseerd en daarna is er niets meer mee gebeurt. Een aantal maand geleden vroeg ik hem wat er mee gebeurt is. En hij zei dat hij nog in de schuur lag en wel weer verkocht mocht worden. Dus zo is het een beetje gekomen.

Dus de Si verdiend nu wel een opknap beurt haha.

Probleemn? Poar neem'n!
    Klik hier voor mijn perso.

Martino
    Bijdrager

Nice man, ook een monoshock Si of beter gezegd noshock Si. ๐Ÿ˜‰
    Ik zie ook nog wat Citta delen in de vork. Maak je er een Si van of een Rebel achtig brommertje?

Die setup is idd een leuke toersetup, moge je er vele km’s mee gaan rijden.

si-sovrano
    Topic starter

@martino haha inderdaad zelfs geen schokbrekers momenteel. Heb nog een setje yss schokbrekers liggen deze komen er onder.ย  Qua velgen komen er wit gecoate 14 spaaks onder. Dus het blijft qua opbouw wel een Si😉

Probleemn? Poar neem'n!

si-sovrano
    Topic starter

Nou, de si is al volledig gedemonteerd en naar de ontlakker/coater gebracht. De kleurencombi is uiteindelijk ral5002 blauw met ral 9016 wit, en als afwerking een laag blanke lak met flakes.

Ook heb ik een set 4 spaaks velgen mee gedaan, deze worden zwart gecoat. Zodat ik evt kan switchen naar blauw/zwart .

Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat staan, de zij kappen en lamp roosters etc heb ik ook allemaal dubbel in wit en zwart kunnen vinden!

Ik zat nog te twijfelen tussen poelie of vario. Uiteindelijk voor vario gegaan. Ik ga het eerst proberen met 1:10,7 en 90mm koppeling. De uitlaat wordt een oldschool simo calibrata.

Ik zal snel weer een update maken als ik de delen terug heb 👍

Probleemn? Poar neem'n!

Martino
    Bijdrager

Je laat er geen gras over groeien en ik ben benieuwd hoe snel je het spul weer op kunt halen?

si-sovrano
    Topic starter

@martino ik wil hem natuurlijk af hebben voor het toerseizoen weer op gang komt. Ook moet ie dan ingereden zijn😉😜

Ik verwacht met 4 a 5 weken de onderdelen weer te hebben.

Probleemn? Poar neem'n!

Tiesman1986
    Moderator

Ziet er weer veelbelovend uitย  ! ๐Ÿ™‚

Daniello
    Bijdrager

Vol verwachting klopt ons ♥

8 berichten aan het bekijken - 151 tot 158 (van in totaal 158)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.