Nick’s perso

Home Forums Perso’s Projecten Nick’s perso

This topic contains 212 reacties, has 25 deelnemers, and was last updated by si-sovrano 1 week, 4 days geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 213)
  • Gebruiker

si-sovrano
    Topic starter

Het frame en de andere onderdelen wil ik toch laten stralen en coaten. Ik zit alleen nog te twijfelen over de kleuren(combi).

Jelle
    Moderator

@Javad,

dat was in eerste instantie ook mijn bedoeling die kleuren combi, echter kon geen nieuwe witte framecover vinden…

@si-sovrano, grijs frame, zwarte kappen en knal rode wielen?

si-sovrano
    Topic starter

Kleine update..

De meeste onderdelen voor het blokje van de monoshock citta zijn binnen. Het grootste gedeelte is gelijk op de post gegaan naar crullie voor het tunen van de cilinder en voor het bewerken van de carters.

Setup wordt als volgt:

-46mm pinasco silver
    -groot elek speedengine carter
    -pinasco zij inlaat
    -mazzuchelli amt202 opentap krukas
    -16/16 dellorto sha
    -13/13 dellorto sha voor de zij inlaat
    -simonini calibrata

Plaatjes van de delen:

Pinasco 46mm silver

Poorterij origineel

16/16&13/13

Calibrata en pinasco zij inlaat.

Totaalplaatje van de blokdelen.

Nu maar eens gaan beginnen met uitzoeken van de delen die naar de straler/coater gaan. En ik zit nog steeds te zoeken naar een mooie kleur combi. Wat ik wel zeker weet is dat de kappen zwart worden.

Er volgt snel weer een update

Gr

zevenenergie
    Forum Goeroe

Dat is een mooie verzameling nieuwe spullen :thumb
    Ik ben benieuwt naar de prestatie,s

si-sovrano
    Topic starter

@zevenenergie, ik ben ook zeer benieuwd naar de prestaties van dit blokje. Crullie is er momenteel mee bezig dus het gaat wel goedkomen:D

si-sovrano
    Topic starter

Blokje weer ontvangen, getuned en in elkaar gezet door crullie.

Paar fotootjes:

Ben zelf heel benieuwd naar de prestaties, van het weekend een poging wagen om hem te monteren en eventueel lopend te krijgen šŸ™‚

si-sovrano
    Topic starter

Even een vraagje, heeft er iemand enig idee welke sproeiers ik als begin kan gebruiken? Het gaat om het blokje hierboven.

Setup:
    46mm pinasco tuned
    Pinasco zijinlaat
    16/16
    13/13
    Simonini Calibrata
    Mazzuchelli krukas amt202

Javad
    Donateur

Gokje: 16/16 op 78 en 13/13 op 72, kan zijn dat het wat hoger of lager is :lol

<3 Thunderstone
    Check mijn perso!

si-sovrano
    Topic starter

Okee thnx, ga ik proberen.

si-sovrano
    Topic starter

Vandaag een citta opgehaald, eentje die sommigen van jullieĀ wel bekend voorkomt. namelijk de citta van Waarom?
    Deze krijgt een mooi plekje in de garageĀ bij de andere citta’s enĀ zal qua uiterlijk niet veel veranderen, op het zadel naĀ :mrgreen: . Zodra ik er tijd voor heb zal ik hier een blokje ondersleuteken namelijk de malossi kick rv met deps, en 30mm calibrata als uitlaat.
    Verder wordt het voor mezelf nog een uitdaging het blokje goed af te stellen, aangezien dit mijn eerste phbg carburateur is waar ik mee aan de slag ga. zodra dit gelukt is ben ik ook van plan er een tourtjeĀ of meerdere mee te rijden.

Updates zullen hopelijk snelĀ volgen

Gr nick

Martino
    Bijdrager

Deze Citta is een bekende inderdaad en de verandering van het zadel is ook de enige juiste om te doen. Verder is deze al klaar voor de Simonini Calibrata. Zie de achterbrug. En de verdere setup is ook een leuke. De vorige eigenaar heeft er ook Malossi MP carters onder gehad en heeft ze ook netjes aan het lopen gehad. Hij zal je vast wel van tips willen voorzien met afstellen. Ik hoop je snel eens met deze beproefde toerbuffel op een toertje te zien.

Ik begrijp alleen de Malossi Ipermatic Replica niet. Is dit een aanwinst van speedbuxy?

si-sovrano
    Topic starter

Ik zal het eerst zelf eens gaan proberen volgens de how to, Mocht ik er niet uitkomen zal ik de vorige eigenaar vast om tips kunnen vragen inderdaad anders kan ik hier altijd nogĀ terecht. Ik ben in ieder geval heel blij met deze citta als aanwinst en hopelijk kan ik dit jaar nogĀ een toertje mee pakken šŸ˜€

De malossiĀ ipermaticĀ staatĀ bij toevalĀ op de foto martino, En het zou goed kunnen dat ik deze van speedbuxy over heb genomen :-P. dit is dan alleen via marktplaats gegaan.

Tiesman1986
    Moderator

Lekker bezig nick ! 💪🏾

speedbuxy
    Bijdrager

De ipermatic komt idd bij mij vandaag, via mp.
    Maar mooi pret pakket voor onder Waarom? z,n oude buffel.
    Ik zou persoonlijk de ipermatic op de reedvalve gooien. Ik denk dat dit nog wel eens feller kan lopen dan een deps:duivel

si-sovrano
    Topic starter

@speedbuxy ik ga het toch eerst proberen met de deps haha. mocht dit tegenvallen kan ik altijd nog voor de ipermatic kiezen 🙈

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 213)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.