Nick’s perso

Home Forums Perso’s Projecten Nick’s perso

Dit onderwerp bevat 195 reacties, heeft 23 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Daniello 2 weken, 4 dagen geleden.

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 196)
  • Gebruiker

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Wat een k u t kwaliteit 😅

41.8 Polini LC, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Daniello
    Bijdrager

Dat had ik dus ook ondervonden.

Aangezien ik pas weer recent in het wereldje aktief ben, weet ik niet hoe de kwaliteit van de oude Polini carters was, maar vond het al raar dat alles zo grof ‘afgewerkt’ was.

speedbuxy
    Bijdrager

Doen ze ook alleen bij onze broms. Spul wat ze voor scooters verkopen is top range.
    Maar netjes opgelost zo:thumb

si-sovrano
    Topic starter

Afgelopen vrijdag weer een pakketje binne ngekregen met onderdelen voor de si. Zoals een gloednieuwe 1:10,73 varioklok, alu schaal, koplamp met geel glas en nog wat spulletjes. Donderdag gaan we verder met opbouwen van de si en we hopen dan een heel eind te komen.

Iemand trouwens enig idee wat voor een uitlaat dit is?🙈

Verder ook nog een leuke en ik denk unieke cilinder binnengehad. Een torriani 40.4 mm met zuiger. Deze wil ik dan ook onder mijn rode ciao gaan maken op een elek blokje en 12/10 carb, zodat ik een 35-40 ga rijden.

Donderdag komt er nog wel weer een update.

Probleemn? Poar neem'n!
    Klik hier voor mijn perso.

Daniello
    Bijdrager

Leuk als zo’n soort pakjes binnenkomen hé 😎

si-sovrano
    Topic starter

@daniello jazeker, altijd genieten 😁

Probleemn? Poar neem'n!

Martino
    Bijdrager

Ik had je ook al eerder laten weten, maar de uitlaat is van Simonini:

SimoniniAdvertentie
    De Proma sticker kan je dus vervangen, maar is deze uitlaat ook door Sprocatti bij een aantal blokjes meegegeven.

Tevens idd apart om direct een overmaat Torriani te hebben van welke normaal 38,4mm in diameter. Het is bijna donderdag dus kom maar door met je update?

si-sovrano
    Topic starter

Thanks voor de info die je altijd klaar hebt liggen. Ook wat betreft de uitlaat, ik zal maar eens een sprocatti of simonini sticker gaan zoeken, staat wat beter als een proma sticker ;).

Donderdag avond gaan we verder, we hopen dan dat hij start met de vario en de rest vd onderdelen. Ik zal daarna wel een update plaatsen😜

Probleemn? Poar neem'n!

Daniello
    Bijdrager

En, nog geen update 😉 ?

si-sovrano
    Topic starter

@daniello helaas niet wat betreft de SI helaas. Het blok zit op het membraan na in elkaar. De O-ring welke in het membraan valt is helemaal poreus geworden, dus daar moet ik een nieuwe voor zoeken.  Ook wacht ik nog op een pakket uit italie, maar je kunt wel raden dat dat nog even op zich laat wachten nu ivm het hele corona gebeuren.

Wel heb ik gisteren bij @florian een pack2 opgehaald. Ben er erg blij mee, en het blijven gewoon leuke brommertjes om te zien. Ik moest alleen erg wennen aan het sturen haha.

Hij is goed voor maar liefst +- 40km/u maar dit is dan ook hard zat.

Morgen ga ik de ciao schoonmaken, en klaar maken voor het tourseizoen.

Probleemn? Poar neem'n!

Daniello
    Bijdrager

Tsja, Corona legt alles plat tegenwoordig….en maakt de schappen leeg….

Leuk die Pack, maar kan me niet voorstellen dat zoiets lekker rijd. Blijft natuurlijk wel een niet alledaagse verschijning.

Ben vandaag ook een uurtje buiten geweest met de Ciao, 2e dag cilinder inrijden. Toch nog best fris!

si-sovrano
    Topic starter

@daniello ik heb +-25km gereden met de pack. En ik was blij dat ik weer thuis was. Je krijgt er namelijk best een zere kont van 🙈

Ja het was inderdaad wel fris vandaag. Maar met het zonnetje erbij was het goed vol te houden toch? 😎

Probleemn? Poar neem'n!

Samba racing
    Bijdrager

Zeker een leuk hebben brommertje prachtig   😆  ik hoop er ook is een te bemachtigen

Tiesman1986
    Moderator

Mooi ding nickow. Dus vct met de pack?

si-sovrano
    Topic starter

Haha nee sorry Ties, dat wordt hem niet haha. Gister +- 40 km gereden maar dat is wel het maximale. Of ik moet een manier verzinnen het zadel te verbeteren😜

Nog even een sfeerplaatje 😎

Probleemn? Poar neem'n!
15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 196)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.