VCT 2016 3,4&5 juni

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2016 3,4&5 juni

This topic contains 198 reacties, has 42 deelnemers, and was last updated by #RIDINGSOLO 7 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 199)
  • Gebruiker
  • #529533

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    Was weer gezellig met jullie gasten leuk weer wat meer up to date te zijn met iedereens gang van zaken :thumb
    Ook leuk dat er wat ‘nieuwe’ rijders bij waren die zich goed hebben gehouden voor zover ik weet!

    Weinig pechgevallen en prima weer :)!

    Jos bedankt voor de organisatie en route de rest bedankt voor de gezelligheid en hopelijk tot snel (buxy hint hint 11 steden hint hint).

    Iemand trouwens foto van billy zijn cilindertje met schade of is dat mysterieus niet gemaakt :pest

    #529534

    Helly
    Bijdrager
    Berichten: 84

    Het was een super weekend!! Zo leuk om te zien hoe jullie allemaal eenzelfde passie delen.. En allemaal met een (flinke) dosis humor, ook niet onbelangrijk 😀
    Ik vond het heel leuk om deel uit te maken van het weekend met jullie. Bedankt allemaal voor de gezelligheid, speciaal bedankt organisatie natuurlijk voor het regelen!

    @Jelle, Vespaatje, jeffreykruize & De Brandweer; leuke foto’s en filmpje! Geeft de sfeer goed weer, super:thumb Ik heb zelf maar een paar foto’s.. Had totaal geen erg meer in het maken van foto’s..:haha

    Tijdens het wachten op het pondje, natuurlijk een foto moment…

    Tanken!

    Luxe voorverwarmde bril…

    Er wilde niemand op zitten 😀

    Vlammetjes…

    #529535

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Hier mijn filmpjes van de VCT 2016. Allereerst moet je natuurlijk starten en beginnen met de toer. Dit gaat niet altijd even snel en er moest natuurlijk eerst nog even getankt worden.

    Vervolgens maar navigeren en proberen uit het stedelijk gebied te komen met dit aantal deelnemers. En net voordat we de Benelux tunnel zouden nemen hebben we ons eerste pechgevalletje. Gelukkig een gebroken gaskabel en dit was snel gefixt.

    Eigenlijk zijn er tijdens het begin van een toertje de meeste problemen zie het als kinderziektes die er nog uit moeten. In het volgende filmpje zie je dat onze Lennaert langs de kant staat. Een gebroken V-snaar en ook deze was in no time weer gerepareerd. Een F1 pitstop is er niks bij.

    Weer wat later staan we toch weer even stil omdat er wat onduidelijkheid was omtrent de juiste route. Het is ook soms net een speurtocht.

    Omdat je dan toch weer even stil staat vond onze AAT-racing het wel handig direct een bougie om te wisselen. Net op tijd om weer mooi met de groep mee te rijden.
    Aan het einde staat dan gedocumenteerd de laatste van de kinderziektes. Billy met zijn inmiddels bekende uitspraak “loopt altijd!”de uitspraak ook eer aan deed en zowaar een stukje moest lopen. Het mooie is dan van de cilinder dat hij na een poetsbeurtje ter plaatste de gehele toer prima bleef presteren.

    Dus weg kinderziektes om eindelijk een lang stuk te gaan toeren. Op naar Zeeland! Helaas heeft mijn batterij van de camera dit niet gered en was hij na dit filmpje leeg voor dag 1 van de VCT 2016.

    Edit; @ Ridingsolo; Ja, er zijn ook nog filmpjes van dag 2, maar houd het voorlopig bij de eerste dag ivm de tijd die het uploaden kost.

    #529482

    #RIDINGSOLO

    Jongens en dame.
    Het was een leuke Tour. Gezellige mensen. Goeie sfeer.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

    Brommer liep lekker. Heb m goed op z’n donder gegeven van t weekend.

    Jos en Jelle, prima gedaan!

    (Nog filmpjes van dag 2?)

    #529536

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Ik heb vooral filmpjes de 2e dag gemaakt. Foto’s van het hele weekend ga ik vandaag bewerken en online gooien.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #529537

    jeffreykruize
    Bijdrager
    Berichten: 329

    Ik heb 2 filmpjes gemaakt,
    Niet de beste, maar deel ze toch.

    Billy en AA-T-racing VS derbi:thumb


    Dag 2 door de beneluxtunnel.

    #529540

    jeffreykruize
    Bijdrager
    Berichten: 329

    Ooh, heb het aangepast. :thumb

    #529541

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Mooie foto’s allemaal! De fimpjes bekijk ik op een later moment even en dat zal wel weer genieten worden :thumb

    Mijn maat Sander heeft ook wat mooie foto’s gemaakt, zie onderstaand!!

    Foto’s en panoramafoto’s zijn klikbaar.

    Ik vond deze Ciao toch eigenlijk wel de gaafste, mooi werk Joschi :thumb




    Zie hier het ontbijt, de meesten van ons waren lekker verrot van de avond ervoor met BBQ bij het vuur tot in de late uurtjes 

    Na het wegrijden eerst maar eens een tankstop

    Mijn tourbuffel, hij heeft zich perfect gehouden, ik heb niet 1 keer hoeven sleutelen of wat dan ook. Wat wel opvalt is dat het mandje hem instabiel maakt op snelheid, daar moet ik iets op verzinnen.

    Onderweg zijn we slechts een paar keer onvrijwillig gestopt, we hebben veel minder pech gehad als andere jaren!

    En uiteraard zijn we beide dagen nog een keer gestopt voor snacks.

    Af en toe moest er even getankt en bijgepraat worden 

    Met ons kan je alle kanten op!

    Even wegdromen, heerlijk hoor een weekend weg van huis.

    Het warme weer werd afgewisseld met een verkoelend buitje, heerlijk.

    Opeens zat er een uitgehongerde plofkip/haan op mijn brom?!

    Mooie verzamelfoto voor de pont over de nieuwe waterweg.

    Groot feest.

    Wij hebben er weer van genoten gasten, zie jullie snel weer!

    #529532

    Helly
    Bijdrager
    Berichten: 84

    @Wilk1985 / Sander; leuke foto’s hoor!! Die kip ook achterop he… Schitterend:haha

    Ik vind die foto van Speedbuxy veelzeggend, mooi vastgelegd!:thumb

    Volgend jaar weer!

    #529547

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Mooie foto’s Wilk, en het ziet er qua materieel ook weer goed uit.

    #529549

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Mooie foto en film verslagen dat is/word weer genieten:thumb

    #528532

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Mooie foto’s Jos! Hierbij mijn foto’s:

    (klik op 1 van de foto’s voor het hele album)





    (klik op 1 van de foto’s voor het hele album)

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #529566

    #RIDINGSOLO

    Herr FlicK :
    Ik heb vooral filmpjes de 2e dag gemaakt. Foto’s van het hele weekend ga ik vandaag bewerken en online gooien.

    Jongens. Nog filmpjes van dag 2? Zal toch wel 😉

    #529567

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Ik zit daar ook op te wachten. Want dag 2 was de betere van het weekend qua door rijden.

    #529568

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Ik ga er in het weekend mee bezig. Heb van de 2e dag zeker wel wat materiaal 😀

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 199)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.