VCT 2016 3,4&5 juni

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2016 3,4&5 juni

Dit onderwerp bevat 198 reacties, heeft 42 stemmen, en is het laatst gewijzigd door #RIDINGSOLO 3 jaren, 5 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 199)
  • Gebruiker

Bas23
    Bijdrager

Veel plezier! Het is goed weer:bier:thumb

zevenenergie
    Forum Goeroe

Het is nu half 3. Jongens slaap zacht :thumb

Draaiwerk, freeswerk, carters kotteren? Reparatie of tuning?
    Klik hier.

Dr Gonzo
    Donateur

KlQte, ik was om 23:00 pas klaar met het repareren van mijn bromding…Ik had makkelijk nog ff kunnen komen buurten..Gaan jullie niet eens voor een all-nighte of nachtrit??:D

Jelle
    Topic starter

Vespaatje
    Donateur

AC RACING en Billy in actie =)

Jelle
    Topic starter

en billy niet vergeten natuurlijk ;):D

speedbuxy
    Bijdrager

Net terug van een ”zwaar” weekend.(slapen buiten m,n eigen bed is niks voor mij:lol)
    Maar het was de moeite weer waard:thumb
    Jammer van het opstandje op Zaterdagavond. Maar al met al blijft het zeker een geslaagd weekend:thumb
    Zaterdag helaas een onverwachtse onweersbui gehad. Maar die heeft iedereen redelijk doorstaan en zondag een lekker bijkom toertje met mooi zomers weer8)
    Op naar 2017:thumb

Jelle
    Topic starter

Even een kleine uitleg over “het opstandje” zodat er geen rare sugesties worden gewekt:

Het scoutinggebouw wat wij hadden gehuurd lag in een bepaalde buurt waar niet iedereen van andersmans spullen kan afblijven, Toen één van ons een groepje wijkbewoners voor de zoveelste keer op het erf van de scouting betrapte maakt hij een opmerking met duidelijke taal erin.. Waar vervolgens wat bekvechten tussen een aantal van ons en een zooitje 16/18 jarig grut wat daar woonde ontstond. Niks meer niks minder.

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Jos & iedereen die meegeholpen heeft met organiseren bedankt. Top geregeld en heb genoten van het weekend.
    Dank dat iedereen er bij was, en excuus dat ik elke 20km moest tanken. Cheers!

(foto’s en movie komt nog – camera vergeten bij Alex)

41.8 Polini LC, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Guido
    Donateur

Traditiegetrouw liep mn brommer niet mee zo mooi tegen het einde van de tour. Mike en ik waren al bij Dirksland toen de via de app aan de weet kwamen dat we niet de laatste, maar juist vooraan reden. Vanaf dat moment ging mn brommer raar doen. Leek net if hij geen benzine kreeg.
    Anyway, ik ben via de Heinenoordtunnel thuis gekomen en heb onderweg ook die verschrikkelijke bui op mn hersens gehad.

Maar: het was ouderwets gezellig en ben blij dat ik er bij was!

Heb vandaag nog met een refurbished Si bij de maastunnel gestaan, maar geen brommer vriendjes gezien….

Organisatie bedankt! Tourders bedankt! Vielen Dank!

Martino
    Bijdrager

Dan te bedenken dat ik normaal niet zo fan ben van de VCT toertjes. Het lange wachten, chaos, getreuzel en veel kapotte brommers tijdens het rijden zelf. Deze editie was precies goed! En de pech is ons grotendeels gespaard gebleven. We hebben stukken goed door kunnen rijden, maar ook hele stukken een rustige cruise-snelheid kunnen aanhouden. De eerste dag ongeveer 160km en dag 2 80km dacht ik zo?

Jammer dat niet iedereen de volle 2 dagen heeft kunnen vol maken, maar waar de ene dag er dan iemand niet deelnam nam een ander zijn plaats in. Zo begreep ik dat dit voor een toch oud gediende hier op het forum “ridingsolo” zijn eerste toertje was en waren er ook mensen die alleen even voor de gezelligheid langs kwamen bij de scouting. El Citta en Dr. Gonzo een volgende keer rijden jullie vast weer mee. :thumb

@ Guido; Volgens mij hebben we vandaag weer de Benelux tunnel genomen.

Ondanks wij redelijk vroeg thuis waren, ben ik van het hele weekend redelijk gaar en moe. Morgen eens kijken naar de filmpjes van mijn kant. Idd organisator en deelnemers bedankt voor het leuke weekend.

Jasper-Grillo
    Bijdrager

Ziet er geslaagd uit!
    Volgend jaar rijd ik zeker mee :thumb Dit jaar helaas niet omdat ik geen vervoer had…

Guido
    Donateur

Ja ik hoorde het later, desalniettemin ben ik er zelf even doorgegaan.

jeffreykruize
    Bijdrager

Een erg mooi weekend gehad, mooi weer en een mooie locatie.

Hierbij de foto’s die ik gemaakt heb.

De Brandweer
    Bijdrager

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 199)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.