VCM 2019 – 3&4 Aug – Groningen

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCM 2019 – 3&4 Aug – Groningen

This topic contains 97 reacties, has 37 deelnemers, and was last updated by si-sovrano 4 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 98)
  • Gebruiker
  • #787701

    Tiesman1986
    Topic starter
    Berichten: 863

    Vespa-Ciao.nl meeting + tour – 3 & 4 augustus.

    VCM 2019 header

    Introductie
    De VCM is er elk jaar weer. Al sinds de begintijd van Vespa-Ciao.nl. Altijd georganiseerd in en door Groningers. De zaterdag komen we met elkaar bijeen en gaan we meeten, rollerbanken, projecten bekijken, sprintjes doen en uiteraard Vespa talks.

    Speciale VCM Whatsapp groep:
    Edit AA-T: VCM is geweest, aanmelden voor de Whatsapp groep is niet meer mogelijk.

    Locatie
    De locatie is weer terug naar de plek waar we 2 jaar geleden ook zaten; Westpoort (klik hier)
    Dichtbij Groningen, een open locatie, mogelijkheid tot rondjes, lange wegen, makkelijk te bereiken met de auto & brommer. Vanaf 12:00 uur beginnen we.
    westpoort
    Klik hierboven op de link om op Google Maps de exacte locatie te zien.

    BBQ
    Na de meeting heeft iedereen honger en zullen we op de slaapplek gaan BBQ’en met z’n allen. Er is een supermarkt dichtbij en deze kan iedereen helemaal leegkopen  😀 . Tot laat in de avond zal er lekker gegeten en gedronken worden. Vlees & drinken voor de BBQ is voor eigen rekening.

    Locatie bbq + slaapplek:
    Damsterdiep-Zuidzijde 3, 9792 PH

    Slapen
    Slapen doen we bij de Banjer in Ten Boer. MOPARTS RACING betaalt dit en dat betekent dat slapen voor iedereen gratis is. Matje + slaapzak is voldoende!

    Locatie bbq + slaapplek:

    Damsterdiep-Zuidzijde 3, 9792 PH

    Touren
    Landweggetjes, natuurgebieden, meren, de kust, vaarwater en kanalen. Het hoort allemaal bij het Groninger landschap. Daarom hebben we een mooie route uitgestippeld. Tevens zullen we een visrestaurant bezoeken om het traditionele visje te eten. De route zal volgen.

    Aanmeldingen (hier zal bij vermeld worden welke activiteiten je aanwezig bent):
    @herr-flick (meeting, bbq & tour)
    @tiesman1986 (meeting, bbq & tour)
    @erikbloemberg (meeting, bbq & tour)
    @jeffreykruize (meeting, bbq & tour)
    @speedbuxy (meeting, bbq & tour)
    @crullie (meeting, bbq & tour)
    @joor (meeting, bbq & tour)
    @martino (meeting, bbq & tour)
    @ridingsolo (meeting, bbq & tour)
    @Petrolman (meeting)
    @crullie (meeting)
    @kkdamion +2 (tour)
    @robin (meeting)
    @strikert
    @si-sovrano (meeting, bbq & tour)
    @erikbloemberg
    @aa-t
    @hansieb
    @tonni
    @jelle
    @emrys +5 (meeting)
    @eenwieler +2 (meeting, bbq & tour)
    @frankp – Moparts Racing (meeting)
    @florian (meeting, bbq, tour)
    @vespaavanti (meeting, bbq, tour)
    @helly (meeting, bbq, tour)
    @de-brandweer
    @alle mensen die ik ben vergeten die toch via Whatsapp of andere manier hebben aangemeld.

    Impressies van voorgaande jaren:
    vcmoud6
    vcmoud5vcmoud7vcmoud4vcmoud3vcmoud2vcmoud

    (let op; deze post zal vaak gewijzigd worden met de info die er op staat. Updates zullen gemeld worden)

    #787704

    Anoniem

    Ik    zeg  plan B en aanwezig

    #787705

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Plan B voor mij en dan kan er altijd nog eens een keer plan A uitgevoerd worden.

    #787708

    jeffreykruize
    Bijdrager
    Berichten: 329

    Plan b klinkt goed,
    hoop op begin augustus

    #787712

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    B!

    #787717

    jaffabaffa
    Donateur
    Berichten: 203

    In het weekend van 24 of 31 augustus is de kans het grootst dat ik kan. Eventueel het weekend van 17 augustus, maar als het eerder wordt, bestaat de kans dat ik dan door moet werken in dat weekend.

    Plan A lijkt mij wel leuk voor de variatie👍🏼

    #787724

    Joor
    Donateur
    Berichten: 277

    Zolang het maar in het 1e of 2e weekend van augustus is maakt het mij niet uit.

    #787726

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Plan B. A zou mooi zijn. Maar als de datum en slaapplek al geregeld kan worden  😎

    Lekker busy!

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #787741

    Tiesman1986
    Topic starter
    Berichten: 863

    Top ! Bedankt voor de reacties. Dan gaan het morgen beslissen.

    #787743

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Qua locatie willen we ook graag luisteren naar jullie. Tot nu toe heeft de VCM elk jaar plaatsgevonden in Groningen. Graag jullie reactie of jullie dat dit jaar ook willen, of een locatie in Centraal Nederland?

    We horen graag van jullie!

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #787745

    Dustin
    Bijdrager
    Berichten: 373

    Ik had natuurlijk al op de facebook pagina gestemd, maar ik heb de voorkeur naar centraal nederland, dan kunnen de meeste ook komen denk ik zo  😀

    1
    #787747

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Ik vind juist de traditie van de VCM in Groningen mooi, tevens een thuiswedstrijd. Ik zal deze lekker zo laten en wanneer er behoefte is voor een meeting in centraal nederland deze ernaast organiseren. Zo had je eerder ook altijd een meeting in Thorn (zuiden van het land).

    #787754

    Anoniem

    Ik vind juist de traditie van de VCM in Groningen mooi, tevens een thuiswedstrijd. Ik zal deze lekker zo laten en wanneer er behoefte is voor een meeting in centraal nederland deze ernaast organiseren. Zo had je eerder ook altijd een meeting in Thorn (zuiden van het land).

    Helemaal mee eens martino.👌👌👌

    #787760

    si-sovrano
    Moderator
    Berichten: 472

    Ik ga voor plan B, al maakt het qua afstand niet echt uit voor mij denk ik. Maar hierbij dus mijn stem😛

    qua weekenden moet ik ze behalve het 3e weekend van augustus allemaal werken. anders moet ik vrij vragen, maar ik hoor wel wat er uit komt.

    #787763

    Smoothrat050
    Bijdrager
    Berichten: 123

    Ik ga voor plan a😇

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 98)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.