TukkerTour!

Dit onderwerp bevat 25 reacties, heeft 12 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Florian 4 maanden geleden.

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • Gebruiker

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Te gek mannen! De slag van Twente haha. Ach – als je maar hebt genoten van de dag  😎

41.8 Polini LC, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Florian
    Moderator

Was al met al een mooi dagje zo!

Martino
    Bijdrager

Ondanks de vele pechgevallen ziet het er toch leuk uit en is het stukje Holten naar Nijverdal echt leuk om te rijden. Ik hoop een volgende editie erbij te zijn. En Florian, jij dus eenzelfde gevalletje van loskomend spruitstuk zoals ik afgelopen vcm nog had. Was dit ook eerst nog te merken dat je blokje hoger stationair ging lopen en bij gas los nog na ploft?

Tiesman1986
    Moderator

En Nick niet te vergeten de ciao van mij heeft het laatste stukje 2 man vervoert en netje thuis gebracht, anders lijkt het net of ik elke tour een pech geval hebt :p.
    Was echt een top ritje en bedankt voor de gastvrijheid.

Wilk1985
    Moderator

Ziet er tof uit, als de sfeer maar goed blijft hoeft pech een tour niet te verpesten gelukkig :thumb

Wellicht kan ik er bij een volgende editie ook bij zijn 🙂

si-sovrano
    Topic starter

Maar Ties, had je ciao geen pech dan? En had ik niet toevallig een 917 snaar mee in de rugtas ? Het was wel de snelste snaar wissel ooit volgens mij 😜

Probleemn? Poar neem'n!
    Klik hier voor mijn perso.

Joost Weges
    Bijdrager

😀 was zeker top om daar te rijden..anwb citta was ook weer van de partij…telkens weer een leer voor velen toch…antans dat hoop ik…ja was echt gezellig..veel gelachen ook…zeker gaan voor de 2.0 versie…thnx boys…doen we over..
    En nick…nice verslag man 👍👌
    Greetz en gas op die krukas !

Joost Weges
    Bijdrager

😀 was zeker top om daar te rijden..anwb citta was ook weer van de partij…telkens weer een leer voor velen toch…antans dat hoop ik…ja was echt gezellig..veel gelachen ook…zeker gaan voor de 2.0 versie…thnx boys…doen we over..
    En nick…nice verslag man 👍👌
    Greetz en gas op die krukas !

Tiesman1986
    Moderator

Hahahaha @nick ! When does the hurting stop ! :p
    Was echt gezellig:D

speedbuxy
    Bijdrager

Ziet er gelaagd uit :thumb
    Had de Vct dit jaar ook in deze hoek willen organiseren. Maar om het weekend met de Epi tour te combineren is dit komen te vervallen.

Florian
    Moderator

Ondanks de vele pechgevallen ziet het er toch leuk uit en is het stukje Holten naar Nijverdal echt leuk om te rijden. Ik hoop een volgende editie erbij te zijn. En Florian, jij dus eenzelfde gevalletje van loskomend spruitstuk zoals ik afgelopen vcm nog had. Was dit ook eerst nog te merken dat je blokje hoger stationair ging lopen en bij gas los nog na ploft?

Ik had zelf het idee dat mijn ontsteking aan het falen was. Hij had al wat vermogensverlies en even later was het even helemaal klaar. Bougie gewisseld, zelfde probleem uiteraard. Als ik gas bleef houden bleef hij wel lopen.

Kapje eraf en toen zag ik al ruimte tussen het spruitstuk en carter. Was bang dat het draad dol was maar dit werd mij bespaard. Onderste boutje was losgetrild. Gelukkig voldoet een vliegwiel koelkap boutje ook prima.

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.