Nick’s perso

Home Forums Mijn brommers Projecten Nick’s perso

Dit onderwerp bevat 108 reacties, heeft 19 stemmen, en is het laatst gewijzigd door si-sovrano 1 week, 2 dagen geleden.

4 berichten aan het bekijken - 106 tot 109 (van in totaal 109)
  • Gebruiker

Martino
    Bijdrager

Je kent mijn mening betreft de velgen die wat iel overkomen. Misschien idd dat dikkere banden gewoon beter staan in een SB. Normaal zijn de Bernardi Mozzi velgen alleen voor de Ciao gemaakt en zal de rempot daarom problemen geven. Toch zijn er ook voor andere type bromfietsen deze velgen geweest en misschien past een van deze rempotten wel icm je voorvorkpoot. Ik heb bijvoorbeeld nog wel wat liggen wat misschien past. Had je al gekeken naar een Grimeca rempot trouwens, Er bestaat een kans dat deze ook past.

si-sovrano
    Topic starter

@martino ik zal morgen even weer verder gaan. ik zal dan andere rempotten proberen👍
    ik wil dit eerst allemaal voor elkaar hebben. daarna ga ik eens kijken wat andere (bredere) banden doen.

Probleem'n ? Poar Neem'n!
    Klik hier voor mijn perso.

Jelle
    Moderator

Zoek eens nasr een rempot van een mozi velg voor een puch maxi, misschien past die.
    Grotere banden incl 17 inch gaat niet passen in deze brug.

Zijn je velgen goed recht?

si-sovrano
    Topic starter

wat ik heb gezien dmv het rondraaien van de velg lijken ze mooi recht👍 heb er nu 2.25×17 banden op zitten. dan zou 2.75 toch ook moeten passen, 2.75 zijn alleen breder of heb ik dit verkeerd?

wat betreft de rempot zal ik dit eens gaan opzoeken.

Probleem'n ? Poar Neem'n!
    Klik hier voor mijn perso.
4 berichten aan het bekijken - 106 tot 109 (van in totaal 109)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.