Het bouwjaar en modelinfo via framenummer topic!

Home Forums Algemeen Framenummers Het bouwjaar en modelinfo via framenummer topic!

Dit onderwerp bevat 379 reacties, heeft 99 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Peetje 1 week, 5 dagen geleden.

5 berichten aan het bekijken - 376 tot 380 (van in totaal 380)
  • Gebruiker

Dountill
    Bijdrager

Is het een idee om deze lijst interactief te maken, zodat het makkelijker kan groeien? Of staat het toevallig ergens al online? Anyhow, ik heb er weer 1. Kan iemand een betere schatting geven dan de “begin jaren 80” waar ik zelf op kwam. Gaat om een C7E2T 20044X

2

Wilk1985
    Topic starter

Ik heb hier wel eens naar gekeken, maar op de manier zoals ik het nu doe is de continuïteit van de lijst het beste gegarandeerd en dat is erg belangrijk aangezien het waarschijnlijk niet te doen is om zo’n lijst nog een keer te maken mocht hij verdwijnen.

Wat betreft het groeien kan ik ook nog wel iets zeggen, ik hou liever de controle zodat ik kan letten op kwantiteit. Het idee achter deze lijst dat ik in de inleiding uit gelegd heb is vooral dat er zoveel mogelijk info aangeleverd wordt zodat aan de hand van het vergelijken van de overige info een bouwjaar wordt bepaald. Echter komen er vooral losse framenummers, zonder foto en zonder verdere info waardoor het erg lastig wordt.

In het geval van jou C7E2T is het bijzonder lastig omdat de nummering zichzelf ook nog eens tegenspreekt.

Dus ook aan jou het verzoek om goed te kijken of er wellicht iets van een bouwjaar te vinden valt in remgrepen, velgen etc. Ook het motornummer kan helpen, als je vermoed dat het niet het originele motornummer is hoor ik dat graag maar ook als je twijfelt kan dat makkelijk bevestigd worden als er meerdere nummers bekend zijn.

In onderstaande lijst heb ik je nummer alvast toegevoegd, ik hoop dat je er iets aan hebt!
    Nr

Peetje
    Bijdrager

Hallo,

Kan dat zijn dat ik  mijn chasisnummer niet vind in de lijst of lees ik misschien fout?

Alvast bedankt voor je reactie
    Zapc2400000013180

Magnus01
    Bijdrager

Die is ergens tussen 2000 en 2006 in ieder geval

Peetje
    Bijdrager

Ok bedankt.

5 berichten aan het bekijken - 376 tot 380 (van in totaal 380)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.