Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

This topic contains 2,184 reacties, has 284 deelnemers, and was last updated by TheCauwie 6 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
  • #111165

    Lastpak
    Bijdrager
    Berichten: 1136

    zeker een vette pijp.

    dat is een honda ss50 met k0 tank. 3 kleps lifan blok en takegawa basic uitlaat, heel donker en diep geluid.

    niet van mij maar erg leuke brommers(!)
    als het een beetje meezit een yx blok met snelle nokkenas, inneroter ontseking, 4 kleps kop(!), 5 bak, 184cc alu nicasyl.

    #111184

    ! Joor !

    hey lastpak,
    als je nog s zo’n uitlaat kan regelen hou ik me aanbevolen.
    ik ben er al een tijdje naar opzoek, maar ik kan niet uit Italië bestellen.(ik weet iig niet hoe)

    #111186

    Lastpak
    Bijdrager
    Berichten: 1136

    hey,
    het is eigenlijk een kwestie van geluk, speur ebay af en je komt wel wat tegen.
    betalen gaat gewoon via paypall en anders gewoon het bedrag via internetbankieren, dan heb je het iban nummer en rekening nummer nodig en je bent klaar.
    mocht ik er een vinden(maar dat zal waarschijnlijk niet gebeuren, een nieuwe hyper dan) zal ik wat van me laten horen;).

    #111235

    ERIKJAN1984
    Donateur
    Berichten: 394

    polini radiatuer weer waterdicht gemaakt, reservoirtje gemaakt ervoor, en me lc lop opengemaakt en van binnen gereingd. morgen alles nieuw zilver kleurtje geven, en dan foto’s posten:D

    #111334

    niemand
    Donateur
    Berichten: 498

    gister en vandaag mijn noppenbandjes op de bravo gelegd, ik wist niet dat op een superbravo origineel cheng shin bandjes zaten? want ik heb 1 pirelli en 1 cheng shin.
    en nu weet ik ook waarom het een superBRAVO is en geen superCIAO,
    als je noppen onder je ciao zou leggen tril je denk ik van je brommer af :D:D

    #109515

    Helios
    Bijdrager
    Berichten: 606

    Gister is mijn Proma Gun die ik aan het opknappen was afgemaakt door CittaKlaas, hij heeft weer een paar mooie lasnaadjes weten te branden :

    Toen heb ik vandaag nog even een stelling kast gemaakt voor mijn pijpjes :

    #111345

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    goed bezig!

    Nu de Leo Handmade nog. dat zijn zulke mooie uitlaten..
    Gek dat iedereen allerlei soorten ouwe uitlaten nieuw weet te vinden.

    Die Handmade Leo’s duiken dus NOOIT op. ( uitgezonderd dat nog oudere straight model dat Tonni heeft ) Die jij op de plank heb zie ik helaas nooit nieuw..:(

    zeldzaamheid zullen we maar zeggen..?

    Mike
    #111346

    Helios
    Bijdrager
    Berichten: 606

    Naja, wat er op deze stelling ligt, 1 uitlaat hiervan heb ik nieuw gekocht. En dat was de Fire.
    Met een beetje geluk kom je soms op Marktplaats nog wel eens een uitlaatje tegen voor een paar tientjes. Dan zitten er wat uurtjes werk in, maar dan heb je er een mooi pijpje voor terug!

    De Handmade ga ik binnenkort opknappen, maar deze heeft een nieuwe voorbocht nodig.

    #111353

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    @ Mike; Als je er voor wilt betalen zijn ze altijd nog wel nieuw te vinden. Klik 😉

    #111399

    paulhermens

    zo, vandaag mijn bestelling van Q in ontvangst mogen nemen,
    nieuwe imi achterkoppeling, nieuwe malo vario en nieuwe snaar.
    eerst de achterkoppeling eens goed bekeken en ja hoor, startsegmenten zaten verkeerd om, dus eerst even omgedraaid en
    toen gemonteerd vervolgens de voorvario erop en jahoor een 1025 snaar is dus mooi tekort, ligt nu mooi een dikke halve cm
    tussen mijn schijven en dan te bedenken dat ik een 1050 wilde nemen maar, volgen Q echt een 1025 moest nemen,
    Q bedankt voor dit super advies, minder trekkracht en minder top was echt waar ik naar opzoek was 🙁
    binnenkort een 1050 bestellen en intussen naar de goede rollen op zoek, met de malo rollen maak ik dik overtoeren
    en zal ik geen bekeuring voor de snelheid krijgen toen een paar rollen van 11 gram geprobeerd, geen overtoeren maar,
    ook geen trekkracht meer boven de 10 kmh. morgen maar eens zoeken naar een gram of 7/8 kijken wat dat doet.
    rijd ondanks de te korte snaar en verkeerde rollen wel veel beter dan mijn polini vario met kromme schijf:)

    #111400

    Anoniem

    Gewoon ff een mailtje naar Q-parts sturen, hun kennende lossen ze dit wel netjes op.

    #111402

    paulhermens

    tja, dat geloof ik wel, maar omdat geduld niet mijn sterkste kant is, ben ik natuurlijk gewoon met deze snaar gaan rijden en
    ik ga niet zeggen dat ze een gebruikte snaar moeten omruilen voor een nieuwe 😀

    #111261

    CittaKlaas
    Bijdrager
    Berichten: 338

    Helios :
    Wat er op deze stelling ligt, 1 uitlaat hiervan heb ik nieuw gekocht. En dat was de Fire.

    De Calibratel en de Gun zien er anders als nieuw uit hoor 😀

    #111549

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Ik heb altijd zowel bijde remklauw als bij de rempot een kabelspanner zitten bij alle vespa’s. Maakt het spannen van remblokjes weer net wat makkelijker als je de kabel los hebt gehad. Achter heb ik het ook altijd zon spanner zitten.

    Zie voor de duidelijkheid de Citta 2e voorremspanner:

    En ik vroeg me altijd al af waarom dit niet af fabriek zo zit, maar daar ben ik nu achter denk ik :). Bij de Ciao die ik nu heb heeft dit systeem al 2x gefaald:

    De eerste keer dat het hele boutje in 2en brak gebruikte ik een heel oud boutje, maar vandaag had ik een hele nieuwe eropzitten die ik net vorige week had gekocht.

    Zie fotos van de Ciao faal. Het hele boutje is gewoon gebroken 🙂

    Het kan ook te maken hebben met het feit dat de Ciao rempot nog niet helemaal lekker in de voorvork “valt” waardoor er veel druk op de kabel zit.

    Ook wilde ik dit graag met jullie delen omdat ik benieuwd ben of meer mensen dit gebruiken om hun kabel strak te krijgen.

    #111558

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Vandaag maar weer eens wat geprutst aan mijn 43mm origineeltje probeerseltje.8)
    Deck 2mm afgedraaid, ophoogplaatje van 1,5mm gemaakt, uitlaatpoort bewerkt.
    Deck afdraaien en ophogen moest eigenlijk wel, de uitlaatpoort stond lang niet volledig open en poort stond dus op 32,5 vanaf deck en spoelers op 38.

    De uitlaatpoort is momenteel 26 breed, 17 hoog en staat op 29 vanaf deck. Spoelers staan op 36, en heb ik puntvormig verbreed.
    Huidige timingen:
    Uitlaat: 159,50
    Spoeler: 115,06
    Blowdown: 22,22

    Uitlaatpoort ga ik meteen op 70% vd boring zetten dus die gaat nog naar ongeveer 30mm breedte gewerkt worden.

    Ik hoop met dit probeersel een laagtoerig sterk cilindertje te maken. Hoeft in principe niet hard te lopen als hij maar mooi krachtig is op lagere toeren.

    Crappy telefoon plaatje:


    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
15 berichten aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 2,185)

Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.