Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

This topic contains 2,184 reacties, has 284 deelnemers, and was last updated by TheCauwie 6 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,426 tot 1,440 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
  • #86838

    SpeedyVespa
    Donateur
    Berichten: 1102

    beunhaaz@ Ik denk toch dat een perso minder werk is als ik naar je set-up kijk πŸ˜›

    Edit@ net nog ff een deel van mijn citta dizzy in elkaar geschroeft, voorvork is
    beetje lelijk gespoten:P dus ik laat dat mooi coaten als niemand een ander vorkje voor me heeft.
    Heb ook me 90’s kappenset binnengekregen πŸ™‚ in het mint groen nogwel xD

    #89070

    lars-ciao
    Bijdrager
    Berichten: 313

    @seafire wat voor 90’s kappen set bedoel je precies?

    #34660

    El Citta
    Donateur
    Berichten: 824

    @MarcoS: Thanks man! Is een XL600r. Heerlijk zo’n 1 pittertje met super veel koppel. In z’n 2 trek je hem met gemak op z’n achterwiel. Hij is uit “83 dus betaal ook maar 3 tientjes aan verzekering per jaar πŸ™‚

    #89132

    Helios
    Bijdrager
    Berichten: 606

    Elc. EVO met 80 PM =)

    #89122

    W-Y
    Bijdrager
    Berichten: 214

    Dat ziet er goed uit!! Pekel blokje tink…

    #89123

    Helios
    Bijdrager
    Berichten: 606

    W-Y :
    Dat ziet er goed uit!! Pekel blokje tink…

    Ja denk dat ik ook maar een gloednieuw uitlaatje erbij onder gooi als ik toch bezig ben.
    Nee… deze gaat zijn eerste benzinedampjes mooi in mijn testframe ondervinden. :thumb

    #93370

    beun_ciao
    Bijdrager
    Berichten: 547

    Vandaag lekker een cp cartersetje getuned op mn polini 46. Alle poorten mooi maximaal doorgetrokken, ik super tevreden. Moest ik alleen het carter nog even uitboren voor het cilinderhemd te laten passen, en dat ging falikant mis, flink gat in het grote carterdeel, das balen:(

    #87851

    Lastpak
    Bijdrager
    Berichten: 1136

    waarom zou je dat kotteren erna doen? lijkt me fijner werken nadat je het al bewerkt hebt.
    hoef je ook nog eens minder weg te halen.

    maar dat blijft jammer natuurlijk, cp setjes zijn gelukkig niet duur.

    #77051

    beun_ciao
    Bijdrager
    Berichten: 547

    Lastpak :
    waarom zou je dat kotteren erna doen?

    tsja, dat is puur omdat ik in het verleden wel een door een gekotterd setje heen gegaan ben met tunen, en dat wilde ik zo voorkomen;) maar dat was dus ook geen geslaagd idee.

    #77050

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    Ik neem niet aan dat je een Malossi frees hebt, anders zou ik niet weten hoe het uberhaupt kan gebeuren πŸ˜•
    Foto! :lol

    #76961

    beun_ciao
    Bijdrager
    Berichten: 547

    Malossi frees? ik heb niet voor niets mijn forumnaam:D

    Ik boor de cartertjes gewoon met een grote boor en een houten centreerblokje. Dit heb ik al 2 of 3 keer succesvol gedaan, maar bij dit carter viel dat dus fies tegen. gelukkig is het kleine carterdeel nog goed

    ps; dit is puur voor hobbiedoeleinden, dit soort beunwerk bied ik niet te koop aan.

    FonS: Gelukkig kun jij dat gewoon fixen met duct tape he? :lol

    #74840

    joelciao
    Bijdrager
    Berichten: 335

    vandaag thuis wat geklust, ik had een kleine werkplaats en ik denk die moet groter. ernaast was nog een hok dus ik denk als ik daar nu 1 groot hok van maak maar toen kwam ut volgende, de muur die ik eruit wilde halen bleek een steunmuur te zijn dus kon er dus niet uit:( nu heb ik gewoon een gat in de muur gemaakt zodat ik er gewoon een deur in kan maken dus heb ik 2 hokken dus nog meer plaats:)
    als het weeer goed weer is dus alles eruit en een nieuwe betonnen vloer erin:D

    Zo, dit zijn een hele hoop woorden in een topic gepropt.

    #52845

    erikbloemberg

    Vandaag en begin van de week ff bezig geweest met de lc ciao.
    De lc ciao had een oude schade aan het voorspatbord .
    Ik had al een tijdje een nieuw en vers gespoten spatbord liggen.

    Deze heb ik dus gemonteert en ook maar de bussen in de voorvering mee gepakt.
    De balhoofd lagers en cups waren ook aan vervanging toe dus ook maar vervangen voor orgineel nieuw spul.

    Nieuwe bandjes erop sava mc 11 en me zilvere 5 spaaks er weer in.

    omdat de velgen er tog uit lagen de vario achternaaf maar ff gereviceerd

    Direct ook maar ff de vario achter koppeling ff uit elkaar gehaald en nieuwe keeringen geplaast,lagers gesmeert, schoenen verlicht en aan gepast.
    Verlichting weer in orde gemaakt enz.

    A l met al veel werk verricht.

    de ciao is straks mooi weer klaar voor het mooie weer.

    En blijft nu lekker warm binnen staan.

    Mvg erik

    #41826

    bart#24

    @erikbloemberg

    dan is je ciao weer mooi tourklaar!

    hier vinden de zelfde werkzaamheden plaats, en komen ook niet de verwarmde garage uit!

    #97045

    SpeedyVespa
    Donateur
    Berichten: 1102

    Beun_ciao@ beunhaas xD je kan het nog met durafex doen of hoe die zooi heet xD

15 berichten aan het bekijken - 1,426 tot 1,440 (van in totaal 2,185)

Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.