Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

This topic contains 2,184 reacties, has 284 deelnemers, and was last updated by TheCauwie 6 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
  • #33695

    Anoniem

    Zet hier neer wat je vandaag hebt gedaan aan je brommer πŸ˜€ ..

    Voorbeeld:
    Ik heb vandaag een nieuwe uitlaat erop gezet en andere voetsteps erop gedaan..

    ( ik heb toestemming gevraagd aan een moderator om dit topic aan te maken.. )

    #69773

    leon ciao
    Bijdrager
    Berichten: 1162

    blok afgebouwd waar ik maandag aan begonnen was. Velgen in het frame gezet en het blok eronder gehangen. Doet het goed :D, alleen morgen ff de gaskabel vervangen want die is kapot, en eigenlijk ook geen achterrem maar die heb je niet perse nodig om te rijden :lol
    Deze vespa heb ik klaargemaakt voor de boscross, zal binnekort me perso er wel weer eens mee updaten want hij is echt vet geworden 8)

    #69774

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    kep vandaag gedaan :

    verder gewerkt aan mijn ritze handmade pijpje πŸ˜€

    ff zorge dat de 2 helften mooi op elkaar passen, lekker met de hamer veege ziet wel weer goeie uit:P
    en ff wat maten erbij

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #69775

    niek1992
    Bijdrager
    Berichten: 1826

    toch maar effe gekeken hoe het reed. malossi vario, 90mm schijven en top one.
    andere rollers erin, drukveertje. trekveertjes heb ik gewoon zoals ze waren: polini metaalkleurig.

    reed toch netjes:D.

    #69777

    dΓΆrperCIAO

    Poging tot het in orde maken van mijn brommer
    Ik heb een tijdje terug mijn inlaat geveild, missg fout gegaan :S ik heb geen idee

    nog alles goed nagekeken, en toen deed hij het πŸ˜€

    alleen nog niet goed, afgesteld en poging tot enzo
    en hij loopt nu πŸ˜€ niet helemaal 100 % maar hij loopt

    #69778

    sombrero
    Bijdrager
    Berichten: 1270

    lichtere rolletjes in vario gegooit. en ff v snaar op nieuw gespannen. want het was me vandaag toch een hel om mijn brommer aan te krijgen. ben helemaal een heuvel op moeten lopen en na 3 km berg af rollen sloeg die de laatste 10 meter pas aan. de v snaar gleed gewoon over de vario. maarja is nu weer lekker gefixt

    #69781

    adff
    Bijdrager
    Berichten: 311

    Van het weekend een compleet gereviseerd blokje gebouwd.
    Kickstartpedalen en ketting vandaag erop gemaakt. Het complete blok is er klaar voor!
    (nu alle metalen delen nog spuiten)

    #69789

    Javad
    Donateur
    Berichten: 1834

    Blok eronder vandaan gehaald om zuigerveren te vervangen.
    Ook ff een nieuw ontluchtingsventiel erop gezet want het nippeltje was pleite.
    Ik heb nog een schroef uit mijn slakkenhuis moeten slijpen omdat die dol was, dat is gelukkig net met het laatste slijpsteentje gelukt.

    Ik heb er 6000 km mee gereden, nu zien ze er zo uit, net op tijd mijn cilindertje gered van een gruwelijke steekpartij.

    Helaas zijn de nieuwe zuigerveren gebroken in de tas met boodschappen toen ik terug naar huis reed:

    Dus eerst maar eens nieuwe veren regelen, morgen maar even wat bijklussen bij moeders omdat het geld op is,…

    <3 Thunderstone
    Check mijn perso!
    #69825

    Anoniem

    City power erop gezet!

    #69826

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    sombrero :
    lichtere rolletjes in vario gegooit. en ff v snaar op nieuw gespannen. want het was me vandaag toch een hel om mijn brommer aan te krijgen. ben helemaal een heuvel op moeten lopen en na 3 km berg af rollen sloeg die de laatste 10 meter pas aan. de v snaar gleed gewoon over de vario. maarja is nu weer lekker gefixt

    tip: koop een gates snaar, daar heb ik dat probleem totaal niet mee. Met de malossi die ik er nu op heb kan ik ook mn straat uitrennen (200 meter ofzo) voordat ie pas fatsoenlijk aangrijpt en ik em kan starten! Echt waardeloos..

    #69827

    Poelll13
    Bijdrager
    Berichten: 541

    Leuk topic, goed bedacht (dat we dit nog niet hadden :P)

    Ik heb vandaag het stuur op mn project ciao gezet, en ik begin samen met een kameraad aan een race project πŸ˜€
    dus net al even het spatbordje wat aangepast, en het frame kaal gemaakt.

    Binnekort een buis ertussen en verstevigen enz.

    #69828

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    vanochtend mijn jmpb pakketje uitgepakt… een kwartier gekwijlt op mijn nieuwe cilinder.. (pinasco46) en bedacht hoe ik hem wil gaan bewerken.. (poortjes open prikken):P

    een brainstorm over hoe ik nog moet gaan klussen dan:P

    Mike
    #69542

    Loek
    Bijdrager
    Berichten: 963

    Vandaag even nieuwe remschoentjes in de boxer gezet:D
    Verder nog een takke-eind met de Kreidler weggeweest.

    #69731

    sieger
    Bijdrager
    Berichten: 763

    vandaag me kamer opgeruimd:?
    halfe klico aan troep;)

    #69846

    leon ciao
    Bijdrager
    Berichten: 1162

    – vespa bravo crosser afgemaakt en getest. Zometeen de echte test in het bos πŸ˜€
    – zwarte vespa ciao van los frame tot complete brommer gemaakt. Alleen nog even benzine voor halen en dan kan ik testen, maar dat doe ik morgen wel even πŸ˜‰

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 2,185)

Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.