Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

Dit onderwerp bevat 2,184 reacties, heeft 284 stemmen, en is het laatst gewijzigd door TheCauwie 2 jaren, 3 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 2,146 tot 2,160 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker

zevenenergie
    Forum Goeroe

Puik stukje werk, zo,n boxer motor zal wel zalig lekker rijden.

Draaiwerk, freeswerk, carters kotteren? Reparatie of tuning?
    Klik hier.

Jasper-Grillo
    Bijdrager

Afgelopen vrijdag een compressor voor weinig gekocht, zaterdag hem in orde gemaakt. Cilinderkoppakking lag er uit. Gelijk maar alles vernieuwd. Alles zelf moeten maken omdat niks meer leverbaar is, maar dat geeft alleen maar meer eer aan je werk.

Nu nog op zoek naar een straalcabine waar velgen e.d in passen.

Martino
    Bijdrager

Het stralen van velgen zal je nog vies gaan tegenvallen. Hier zit een andere soort coating op welke er niet zomaar vanaf is. Veel bedrijven weten dit ook en drukken dit ook in een hogere prijs uit. Zullen de velgen eerst chemisch ontlakken waarna ze gestraald worden.

Jasper-Grillo
    Bijdrager

Oke, bedankt voor de waarschuwing. We gaan het gewoon eens proberen, maar een straalkast is sws handig voor 1001 dingen.

Martino
    Bijdrager

Jazeker handig en het ziet er goed uit met het aantal bar op je meter. Mocht het stralen van velgen jou wel makkelijk af gaan, laat het hier maar weten? Ik denk dat er dan veel mensen wel een setje door jou willen laten stralen. 🙂

Jasper-Grillo
    Bijdrager

Mocht het super gaan laat ik het zeker weten, maar zo ver is het nog niet, moet eerst nog op zoek.
    Compressor pompt nu wel een keer harder met goede pakkingen, cil. 1 deed niks eerder.
    En lekker stil

Wilk1985
    Moderator

Ik heb de Si vanavond weer eens te eten gegeven:

Eet smakelijk Si! Ik zag dat JMPB nu een ander type Si variosnaren heeft, binnenkort eens kijken of die het langer volhouden 🙂 En anders krijgt hij die als toetje.

Florian
    Moderator

Toevallig heb ik nu net zo’n nieuwe snaar besteld Jos, wat me opvalt is dat deze aanzienlijk hoger is dan de Malossi, welke juist mooi plat is.

Ben benieuwd naar de rij-eigenschappen van de snaar, betwijfel eerlijk gezegd of hij net zo fijn rijdt als de Malossi.

speedbuxy
    Bijdrager

Als ik het goed begrepen heb rijd De brandweer er al een tijdje mee en die is er wel tevreden over.
    En anders rijden we beide bagger:lol want ik ga ook voor z,on snaar/snaren.

EJ
    Bijdrager

Ben wel benieuwd naar de ervaringen van deze nieuwe snaar. Wilde hem mogelijk ook bestellen.

Mening en ervaringen topic starten wellicht? (moderators)

De Brandweer
    Bijdrager

Ik heb vandaag de Gianelli Mega op de Evolution met 19 mm en Polini 46 gegooid en ik moet zeggen het rijdt super en erg hard met malossi vertanding 90 schijven en multivar. Echt een wereld van verschil met de Gianelli citypuffer die er onder de VCM tour op zat. Ik ga het maar zo laten.

Dat betekent wel dat de brommer veel te luid is voor de Harz toer en daarom ga ik de kickreedvalve vervangen door een kickblok met 43 creco waar de Gianelli citypuffer dan weer op komt.

Verder hoop ik ook deze of volgende week het 1:7 variosetje van Lennaert te kunnen testen ICM Pinasco Black op Electronisch Reedvalve , 21 mm carb en 100 mm schijven.

:@

speedbuxy
    Bijdrager

Gianelli Mega is ook een lekker pijpje:thumb
    En 43mm Creco kick is goed genoeg voor de Harz:thumb Ik ga ook maar met een 42mm black of 43mm DR die kant op.

zevenenergie
    Forum Goeroe

Ik heb vanochtend mijn voorvork vervangen voor een gereviseerd exemplaar, want het voorwiel begon te scheef te trekken bij het remmen. Ik kan nu weer met losse handen rijden. :relax

En ik heb mijn voetsteunen vervangen. :pimp

Ik ga ze nu weggooien want deze rubbers waren al vervang rubbers.
    Ik heb twee paar rubbers versleten in een jaar tijd, maar ik moet er bij zeggen dat de vervang rubbers wel erg zacht waren.

Draaiwerk, freeswerk, carters kotteren? Reparatie of tuning?
    Klik hier.

jeffreykruize
    Bijdrager

2 weken geleden een andere cilinder gemonteerd, een 41 pw met italkit zuiger, maar 200km inrijden een warmlopen gehad.
    En dat terwijl er een grotere sproeier inzat. En wat extra olie.
    Dus maar een dr 50cc gekocht.
    En vandaag gemonteerd.
    Klinkt en loopt lekker rustig…

Ik ben volledig genezen van dmp en pw cilinders:!

jeffreykruize
    Bijdrager

2 weken geleden een andere cilinder gemonteerd, een 41 pw met italkit zuiger, maar 200km inrijden een warmlopen gehad.
    En dat terwijl er een grotere sproeier inzat. En wat extra olie.
    Dus maar een dr 50cc gekocht.
    En vandaag gemonteerd.
    Klinkt en loopt lekker rustig…

Ik ben volledig genezen van dmp en pw cilinders:!

15 berichten aan het bekijken - 2,146 tot 2,160 (van in totaal 2,185)

Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.