Vespa Ciao wheelie klaarmaken

Home Forums Perso’s Projecten Vespa Ciao wheelie klaarmaken

This topic contains 112 reacties, has 16 deelnemers, and was last updated by zevenenergie 3 years, 3 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 113)
  • Gebruiker
  • #803134

    CiaoBella!
    Topic starter
    Berichten: 86

    heb heel toevallig vandaag een wheelie rek gemaakt, wel met een ander idee, en heb ook vandaag de uitlaat binnen gekregen. Ik had een advertentie op het forum geplaatst met dat ik opzoek was naar een leovince en al snel werd er gereageerd, heb me geen minuut bedacht en de deal gesloten. hij wordt een deze dagen gestraald en daarna schoongespoten met flink wat water kracht(door de uitlaat heen om hem van binnen schoon te krijgen. langzaam maar zeker vallen alle puzzelstukjes op hun plek. nog ff wachten op bijvoorbeeld de cilinder (had hem besteld en kreeg in het pakket een brief met dat deze uitverkocht was 😡 )

    brommers kiek´n
    #803145

    CiaoBella!
    Topic starter
    Berichten: 86

    VLDT6722

    brommers kiek´n
    #803147

    CiaoBella!
    Topic starter
    Berichten: 86

    IMG_6367

    brommers kiek´n
    #803148

    CiaoBella!
    Topic starter
    Berichten: 86

    IMG_6366

    brommers kiek´n
    #803150

    CiaoBella!
    Topic starter
    Berichten: 86

    IMG_6363 laatste 3 fotos draaien vooral om het wheelierekje, ben erg blij met het resultaat. Niet het moeilijkste systeem ofzo. als iemand vraag heeft naar een wheelierekje hierboven, kan ik dit altijd doen. vind het daarentegen ook erg ruig staan op de brommer.

    brommers kiek´n
    #803151

    CiaoBella!
    Topic starter
    Berichten: 86

    IMG_6364
    en daar is ie 🙂  de Leovince krul, erg blij dat ik er eentje heb weten te bemachtigen. Zoals ik al zei heeft ie zeker wat liefde nodig. maar dat wordt gefixt, eerst wordt de buitenkant gestraald en gelakt met hittebestendige lak, en de binnenkant wordt een keertje doorheen gespoten met flink wat waterkracht

    brommers kiek´n
    #803152

    CiaoBella!
    Topic starter
    Berichten: 86

    IMG_6080

    brommers kiek´n
    #803153

    CiaoBella!
    Topic starter
    Berichten: 86

    IMG_6103
    zag dit op instagram voorbij komen en was gelijk verliefd, een soort overloop. Heb eerst de kappen matt zwart gemaakt, en hierna vanaf de onderkant pas een klein laagje blauw aangebracht, in het echt is het iets duidelijker maar ik denk dat jullie het idee snappen. Ik liet de kappen zien aan mijn vrienden en hun zagen de eerste keer alleen een zwarte kap en daarna dachten ze dat ze blauw waren

    brommers kiek´n
    #803154

    CiaoBella!
    Topic starter
    Berichten: 86

    IMG_6110

    brommers kiek´n
    #803155

    CiaoBella!
    Topic starter
    Berichten: 86

    IMG_6150
    langzaam toch maar wat spulletjes dr op zetten puur om het idee te krijgen.

    brommers kiek´n
    #803156

    CiaoBella!
    Topic starter
    Berichten: 86

    IMG_6205
    voorvork af en gelijk dr in gezet. begint langzaam weer een fiets te worden hihi

    brommers kiek´n
    #803157

    CiaoBella!
    Topic starter
    Berichten: 86

    IMG_6298

    brommers kiek´n
    #803163

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Leuk om te zien dat er schot in zit :thumb
    Eerlijk gezegd vind ik dat de trappers eraf moeten en dat staat niet alleen sportiever maar het scheelt in gewicht.
    Daardoor trekt hij harder op en je hoeft het ook niet omhoog te brengen.(alle kleine beetjes helpen)
    Als je je start segmenten er uithaalt heb je ze niet meer nodig

    #803485

    CiaoBella!
    Topic starter
    Berichten: 86

    hopelijk vandaag het blokje afkrjgen, en dan morgen finetunen en hopelijk vlekkeloos rijden 😆

    brommers kiek´n
    #803487

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Hoeveel ervaring heb je al met wheelies eigenlijk? Vroeger was ik helemaal gek op wheelies en heb toen deze compilatie gemaakt haha: https://www.youtube.com/watch?v=PLmPdWyXAx4

    De wheeliebar lijkt vrij kort, ga je niet op je muil als dat ding de grond raakt?

    Keep us posted!

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 113)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.