Uitlaat test 2011 (24 Juli)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Uitlaat test 2011 (24 Juli)

This topic contains 243 reacties, has 33 deelnemers, and was last updated by Martino 12 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 244)
  • Gebruiker
  • #523942

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Ik zit even met vervoer. Ik ben eigenlijk gewoon van plan om met de brommer te komen. Lekker stukje rijden namelijk, maar dan kan ik niet direct zoveel uitlaten mee sjouwen. Is of gaat er iemand vanauit de stad Groningen met de auto of heeft extra ruimte om een aantal pijpjes mee te nemen? Dan vul ik gewoon aan wat er nog aan uitlaten op het lijstje ontbreken.

    @ Steven; is het niet iets om een die Porter te lenen? Kunnen we gelijk een beste lading pijpjes in meenemen.

    #524050

    Anoniem

    Ik kan helaas niet aanwezig zijn, ik zit namelijk dan nog in Zeeland.

    Veel plezier!

    #524051

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Martino :
    @ Steven; is het niet iets om een die Porter te lenen? Kunnen we gelijk een beste lading pijpjes in meenemen.

    Dat zou wel heel erg vet wezen:thumb (in dubbele zin ook nog)

    #524052

    Docs
    Topic starter
    Berichten: 2715

    Zojuist een PM verstuurd naar iedereen die in de lijst met aanwezigen staat ๐Ÿ˜‰ Ook naar de “misschien” mensen. Mocht je geen PM ontvangen hebben, en wel willen komen, post dan hier wat of stuur mij een PM ๐Ÿ˜‰

    #524053

    Svennoow
    Bijdrager
    Berichten: 378

    Ik ben er dit jaar ook weer bij ๐Ÿ™‚ mocht er nog iemand mee willen rijden uit de buurt van van Veenendaal/Nijmegen is dat mogelijk, stuur maar een PM.

    #524054

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Is het nou deze 24ste dus?

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #524055

    Docs
    Topic starter
    Berichten: 2715

    Jups, komende zondag ๐Ÿ˜‰

    #517946

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    wie weet kom ik ook nog wel ff buurten:) ik laat het er even vanaf hangen:)

    Mike
    #524057

    Docs
    Topic starter
    Berichten: 2715

    Ik zal je de pm ook ff sturen ๐Ÿ˜‰ Dan weet jij ook van hoe en wat ๐Ÿ˜‰

    #524058

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    K*T, ik kom er net achter dat ik een dubbele afspraak heb..:con
    Ik ga even kijken wat ik kan doen, misschien valt het te combineren en ben ik er alleen later in de middag pas.

    #524059

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    De sprintestjes werden met een soort stopwatch tijd gemeten(menselijk). Zijn er geen goede apps voor onze next gen telefoons te vinden die een tijd meten van 0 naar bijvoorbeeld 60km/h? Of kan dit met een gps apperaatje wel? Dit zal iets nauwkeuriger zijn lijkt me.

    En is er ook iets van een laptop aanwezig zodat we alle data kunnen invoeren? Weer een mooi excel bestandje lijkt mij het meest voor de hand liggind hiervoor.

    #523523

    Docs
    Topic starter
    Berichten: 2715

    @Jarco, Was dat nou dan ๐Ÿ˜ฎ Kijke maar wat je kunt regelen. Zou wel gezellig zijn als je komt :bier

    @Martino, qua apps, geen idee. Ik heb een oertijd telefoon ๐Ÿ˜› Over de laptop, mijn laptop staat al paraat ๐Ÿ™‚

    #524060

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Where’s Hans when you need him? Onze gadget freak wist vast wel een goede speedometer namelijk.

    Prima dat jou laptop al klaar staat. :thumb
    Definitief is dus de lijst van pijpjes die nog op jmpb te koop staan hetgeen we gaan testen. En eventuele individuele testjes van andere uitlaten kunnen worden meegenomen, maar staat niet als prioriteit. Het is mij alleen nog niet helemaal duidelijk wat andere nu precies meenemen aan uitlaten.

    Wel handig voor Andree en ondergetekende zodat wij op de vooravond even kunnen afstemmen wie wat aanvult.

    #524061

    Docs
    Topic starter
    Berichten: 2715

    Andre had daar voor een ander topic aangemaakt, die als het goed is wel is bijgehouden.

    http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=25620

    Er staat alleen niet bij wie wat meeneemt, en de lijst is nog niet volledig. Andre, zou jij dit willen aanpassen? Ik mag niet in jou post schrijven ๐Ÿ˜›

    #524063

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Daarom is mij het ook niet helemaal duidelijk. Er wordt vaag over gedaan of mensen wel komen en er staan woorden zoals “eventueel”. Vertigo komt bijv. dus al niet dus die neemt dan ok geen uitlaat mee.

    Ik zal alvast bij deze wel opruimen en verwijderen wat dus definitief niet door gaat.

    Nogmaals de link naar deze lijst.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 244)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.