Uitlaat test 2011 (24 Juli)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Uitlaat test 2011 (24 Juli)

This topic contains 243 reacties, has 33 deelnemers, and was last updated by Martino 12 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 244)
  • Gebruiker
  • #520978

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    Frank80cc :
    Zo is wel weer een pest einde zeg … Ik kijk tegen die tijd wel.. opzich RV blok met pina deps en evo blok met 80cc pina die ik mee kan nemen

    Niet ouwehoeren jij! voor mij is een stukkie verder. πŸ˜€
    Zou mooi zijn als buxy zijn fabrizi mee neemt, kunnen we de 28 en 22 Fabrizi eens testen, πŸ˜›

    #520979

    CittaKlaas
    Bijdrager
    Berichten: 338

    Dat word me echt te ver weg, 55 kilometer op de Citta ga ik echt niet aan beginnen…
    Jammer, had graag m’n uitlaatjes even willen proberen:P
    (std, proma cc, top one, leo krul, leo HM, ninja & too bad).

    #520980

    Docs
    Topic starter
    Berichten: 2715

    Je kunt ook kijken of je met iemand mee kan rijden πŸ˜‰ En zo ver is dat niet πŸ˜› Wel eens op de brommer naar Leeuwarden getuft πŸ˜›

    #520981

    Anoniem

    CittaKlaas :
    Dat word me echt te ver weg, 55 kilometer op de Citta ga ik echt niet aan beginnen…
    Jammer, had graag m’n uitlaatjes even willen proberen:P
    (std, proma cc, top one, leo krul, leo HM, ninja & too bad).

    Wil je wel als we met wat mensen uit Groningen gumballen? Ik heb zelf ook geen ander vervoer.

    #520935

    Frank80cc
    Donateur
    Berichten: 820

    55km zo gereden als je wat hogere top had gehad πŸ˜€

    #520936

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Jarco :

    Frank80cc :
    Zo is wel weer een pest einde zeg … Ik kijk tegen die tijd wel.. opzich RV blok met pina deps en evo blok met 80cc pina die ik mee kan nemen

    Niet ouwehoeren jij! voor mij is een stukkie verder. πŸ˜€
    Zou mooi zijn als buxy zijn fabrizi mee neemt, kunnen we de 28 en 22 Fabrizi eens testen, πŸ˜›

    Ja ik neem sowieso mee wat er nog niet is of alleen in zeer gebruikte staat.(want das ook niet top meer voor een test)

    En als iemand al spoeiers moet vervangen om z,n blok normaal te laten lopen dan word dat echt geen test blok:D
    Test brommers worden alleen gebruikt mits ze perfeckt lopen anders heb je er weinig aan.
    En qua blokes lijkt het mij nog steeds het mooist om ~
    1 Orgineel 50cc blokje
    1 43mm blokje
    1 Snel blokje(evo/rv)
    Te nemen.

    #520982

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    hahah Frank:thumb
    Maar klaas jij woont toch in groningen?
    Pff meedhuizen is wel een tering eind weg zie ik net.. helemaal in het oosten van Grunn. (neemt niet weg dat ik er niet bent:P)

    Maar misschien kan ik je wel oppikken klaas? want ik neem de brommer toch niet mee en mijn moeder doet niet moeilijk met vervoer:D

    #520983

    Docs
    Topic starter
    Berichten: 2715

    @Andree, ik denk dat we eerder een tekort aan 50cc piaggio’s hebben dan aan alle andere blokjes πŸ˜€ als die er niet is, kan ik die van mij nog wel even ombouwen voor de test πŸ˜‰ Mijn caters zijn nog standaard, zit alleen een 43DR op.

    #520984

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ik denk dat ik daar evt wel in kan voorzien:thumb
    Want het blokje wat onder m,n citta hangt loopt ook wel netjes en is volgens mij gewoon orgineel verder.

    #520985

    Anoniem

    Citta_Florian :
    hahah Frank:thumb
    Maar klaas jij woont toch in groningen?
    Pff meedhuizen is wel een tering eind weg zie ik net.. helemaal in het oosten van Grunn. (neemt niet weg dat ik er niet bent:P)

    Maar misschien kan ik je wel oppikken klaas? want ik neem de brommer toch niet mee en mijn moeder doet niet moeilijk met vervoer:D

    Hoeveel ruimte heb jij Florian? Ik rij ook liever niet zo ver, vooral omdat ik totaal geen richtingsgevoel heb.

    #520986

    Docs
    Topic starter
    Berichten: 2715

    Owk, dan laat ik mijn blokje heel πŸ˜‰ Dat carter is namelijk nog origineel en de cilinder net ingereden.

    #520987

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Schrijf mij anders ook maar op. Vakantie zal er voor mij dit jaar toch niet inzitten. Als er iemand met de auto mee kan rijden vanuit Groningen dan wil ik ook wel wat uitlaatjes meenemen. Anders kom ik gewoon op de brommer met een paar in de rugzak mee.

    Ik denk dat je niet teveel exotische of zeldsame blokjes als testblok moet willen, maar idd een standaard blok, een 43mm blokje en een van de snellere blokken. Van horen zeggen is de dag toch te kort om een groot aantal uitlaten te testen. Dus ik weet niet wat handig is, maar 10 verschillende uitlaatjes moet toch wel lukken op de verschillende blokken?

    #520988

    Docs
    Topic starter
    Berichten: 2715

    Misschien een idee om dit keer te focussen op uitlaten die op dit moment nog voorradig zijn in de shops? Dan heeft het grootste gedeelte van de farumgangers hier iets aan, en dit voorkomt meteen vragen als “welke uitlaat past bij deze setup”.

    We kunnen we de Fabrizi gaan testen, maar daar heeft niemand wat aan πŸ˜› (op een handje vol verzamelaars na dan :P)

    #520989

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Als het qua tijd voor mij lukt kom ik met de gele.

    -Fox-overbrenging
    -RV + 47mm DEPS (tuned) + 22 of 27mm aansluiting aanwezig
    Zelf neem ik waarschijnlijk dan Simo racing 27mm, Proma CC 27mm, Tec circuit 22 en Gianelli Mega 27mm mee.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #520990

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Crossgolfje van mijn moeder.
    groningen city ligt prima op de route dus kan evt hier en daar wat mensen oppikken.
    Maar om helemaal om te rijden heb ik niet veel zin in, en denk mijn moeder ook niet.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 244)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.