‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #134207

    Nick_orginelli
    Bijdrager
    Berichten: 487

    dat metallic lak moeilijker hecht door de metallic deeltjes en die moeten eerst naar de bodem zakken ( dus je kunt ook niet gewoon je frame ophangen en spuiten, het moet altijd horizontaal ligge zodat die deeltjes kunne zakke) en dat het vrijwel geen succes word(tenminste niet wat je ervan verwacht). Misschien ligt dit ook wel aan het merk: motip:?

    #134208

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    hoezo niet metallic doen..

    ik dacht eerst aan mica-kleur, een soort parelmoer is dat..
    maar dat werd me afgeraden vanwege de manier dat je moet spuiten..

    zij hebben mij destijds aangeraden dan gewoon voor metallic te gaan..
    dat valt namelijk gewoon onder alle hoeken en al te spuiten..

    maareuh.. als je buurman dat allemaal doet, vraag m dan eens of je zn compressor mag lenen als je gaat spuiten.. dat geeft een heel mooi egaal resultaat 🙂

    zelf ook nog een vraagje:
    past een ciao spatbrod gewoon op de EBR-vork? zo niet, welke passen der wel op?

    #134209

    Nick_orginelli
    Bijdrager
    Berichten: 487

    dat van die compressor zal ik eens vragen, volgens mij heeft zelfs mijn tant nog een airbrush:lol

    maar jou is het goed gelukt met metallic lak?:con

    #134213

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    Nick_orginelli :
    dat van die compressor zal ik eens vragen, volgens mij heeft zelfs mijn tant nog een airbrush:lol

    maar jou is het goed gelukt met metallic lak?:con

    wens ik je veel succes als je gaat airbrushen.. lijkt mij prachtig maar begin er uit zorgen niet aan 🙂
    zelf heb ik geen brommer metallic gespoten (wel een keer een computerkast, goed gelukt)..

    maar heb me dus in een verfwinkel laten vertellen dat metallic goed te doen is..
    dus ik zou het gewoon doen als ik jou was, anders doe je eerst laag metallic, als je denkt dat het goed gaat lukken ga je verder, en anders ga je verder spuiten met zwarte verf hoog glans of dergelijke
    mocht het dan niet mooi worden met metallic kan je het nog makkelijk overspuiten met zwart hoogglans..

    ik zelf ga geen merk ofzo gebruiken voor mn brommer..
    ik laat het dan mengen bij een verfzaak in groningen (bosina)
    die kunnen ook chemische verf (2 componenten) mengen namelijk..
    en.. in spuitbus! 🙂

    #134214

    Nick_orginelli
    Bijdrager
    Berichten: 487

    maar een computerkast is een andere ondergrond als een vespa lijkt mij 🙂

    #134216

    Nick_orginelli
    Bijdrager
    Berichten: 487

    bedankt voor de reacties

    ik ga al bij iemand in de garage spuite:), en zijn zoon wilde me wel een stickers (ong. zo eentje als tonni heeft ontwerpen +maken=))

    #134221

    Nick_orginelli
    Bijdrager
    Berichten: 487

    weer een vraagje: (wat ben ik toch lastig he;))

    er heeft iemand een keer een topic gehouden over: ”tank schoonmaken’

    kan iemand me wijzen waar dit staat( heb alles al afgezocht:|)

    of anders tips geven:ehh aub

    danku

    #134222

    mman
    Bijdrager
    Berichten: 213

    Nick_orginelli :
    bedankt voor de reacties

    ik ga al bij iemand in de garage spuite:), en zijn zoon wilde me wel een stickers (ong. zo eentje als tonni heeft ontwerpen +maken=))

    hey die stickers die tonni heeft op zijn ciao zijn ook gewoon te koop op internet trouwens…

    http://www.stickerland.nl/product_info.php/cPath/35/products_id/107 😉

    laters

    #134223

    Fredzzz
    Topic starter
    Berichten: 1512

    hoort bij en malossi volle wangen race krukas een andere spie? ik heb er nu gewoon een in proberen te zetten van 50cent maar hij wil er niet helemaal in lijkt het wel en hij valt er soms uit, ook als ik het vliegwiel erop zet lijkt het of het vliegwiel niet helemaal erop/erin zit, als ik dan nog de koelings kap erop zet dan draait het vliegwiel er tegen aan…

    iemand een idee :S?

    #134224

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    lijkt me dat de spietjes gewoon normaal zijn, meestal gaan ze wat moeilijker erin.
    als je je vliegwiel erop zet (elec he?) dan moet jhe wel ff met de koppeling vast draaien. dan zet je m vast en komt t vliegwiel ook wat lager. als je t kapje erop zet dan hoeftie niet ertegen aan te komen.

    is dat wel t geval doe dan tussen het carter en kapje een klein ringetje (bij elke 4 punten_

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #134231

    cittatuner
    Bijdrager
    Berichten: 232

    AA-T :
    hoezo niet metallic doen..

    ik dacht eerst aan mica-kleur, een soort parelmoer is dat..
    maar dat werd me afgeraden vanwege de manier dat je moet spuiten..

    zij hebben mij destijds aangeraden dan gewoon voor metallic te gaan..
    dat valt namelijk gewoon onder alle hoeken en al te spuiten..

    maareuh.. als je buurman dat allemaal doet, vraag m dan eens of je zn compressor mag lenen als je gaat spuiten.. dat geeft een heel mooi egaal resultaat 🙂

    zelf ook nog een vraagje:
    past een ciao spatbrod gewoon op de EBR-vork? zo niet, welke passen der wel op?

    😮 waar moet je op letten bij parelmoerlak ik heb nl. een parelmoerset van veel centjes en die wil ik niet vernaggelen:?

    #134234

    JL
    Bijdrager
    Berichten: 177

    JL :
    ik hoorde me pas vertellen dat de leovinci handmade slechter is dan proma circuit… en nu krijg ik van iemand te horen dat hij gelezen heeft dat een techno circuit beter is als proma circuit… 😕 wat moet ik er nu nog van denken????:?:? geef please ook gelijk advies welke uitlaat op mn setup (zie profiel) het beste zal presteren

    NIEMAND????

    #134235

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    als ik een top 3 van die moest maken.

    1.proma circuit
    2. handmade
    3. tecno circuit (dit omdat deze redelijk snel kan rijden misschien maar er is geen ondersteuning van deze uitlaat te vinden . geen boost)

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #134236

    JL
    Bijdrager
    Berichten: 177

    dank u 😛 ik was tog al van plan om een proma circuit te kopen… die gast heeft dan maar een beetje uit zn nek zitten lullen… ik vond het trouwens ook al heel sterk dat die tecno circuit sneller zou zijn als de proma circuit….

    #134237

    Cafy
    Bijdrager
    Berichten: 122

    whahwahs lijkt me idd sterk dat die techno cc snaller is dan de proma cc mits de techno nog begrenst is want hoe hij onbegrenst is weet ik niet..

15 berichten aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.