‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #134172

    vicious
    Bijdrager
    Berichten: 337

    Sinds twee dagen lekt mn blokje een beetje mengsel tussen carter en cilinder. Hoe kan dit? Naar mijn weten zitten er toch geen pakkingen tussen carter cilinder en kop bij een 50 snel?? De brommer loop btw nog steeds perfect ook lange stukke.

    #134173

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    vicious :
    Sinds twee dagen lekt mn blokje een beetje mengsel tussen carter en cilinder. Hoe kan dit? Naar mijn weten zitten er toch geen pakkingen tussen carter cilinder en kop bij een 50 snel?? De brommer loop btw nog steeds perfect ook lange stukke.

    plaats er eens een pakking tussen.. ze maken nix voor nix 50cc pakkingen ๐Ÿ™‚

    #134174

    R.oel !

    AA-T :

    vicious :
    Sinds twee dagen lekt mn blokje een beetje mengsel tussen carter en cilinder. Hoe kan dit? Naar mijn weten zitten er toch geen pakkingen tussen carter cilinder en kop bij een 50 snel?? De brommer loop btw nog steeds perfect ook lange stukke.

    plaats er eens een pakking tussen.. ze maken nix voor nix 50cc pakkingen ๐Ÿ™‚

    tussen je carter en cilinder zit volgens mij wel altijd ene pakking maar kan aan mij liggen… zoals AA-T al zegt, zet je dr een pakking tussen (kosten miss 3/4 euro..) is altijd beter he ๐Ÿ˜€

    #134175

    Dountill
    Bijdrager
    Berichten: 320

    ik had ook een klein vraagje… Als ik op mijn vespa ciao nou een 13/13 carb gooi hoef ik de sproeier dus niet te vervangen?:?

    #134176

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Corona :
    ik had ook een klein vraagje… Als ik op mijn vespa ciao nou een 13/13 carb gooi hoef ik de sproeier dus niet te vervangen?:?

    Als je je inlaat niet bewerkt hebt,is het onnodig een grote carbu. plaatst.
    Met sproeiers moet je altijd even proberen,tot je de goeie hebt.Elke motor is verschillend namelijk.

    #134182

    Nick_orginelli
    Bijdrager
    Berichten: 487

    ff een klein vraagje:

    er staat hier op de site dat je 0.7 kw(bromfiets) mag hebben op de rollerbank, maar op mijn kentekenbewijs staat 1.2:lol
    hoe kan dit? of is er een verschil in kw op de rollerbank en kw vermogen:?

    #134183

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    1.2 is krukasvermogen, gaat een beetje raar.
    je mag gewoon 0.7 hebben..

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #134184

    woe
    Bijdrager
    Berichten: 708

    op mn kenteken bewijs staat dat mn snor 0.9 mag hebben:D

    #134185

    Dountill
    Bijdrager
    Berichten: 320

    weer ff een klein vraagje van mij :
    wat kan ik best vervangen om mn ciao ff paar kilometertjes harder te laten lopen (behalve de cilinder en uitlaat)

    #134186

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    misschien iets grotere carburateur, maar weet niet wat voor inlaat je nu precies hebt, goed afstellen en de vario ook.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #134187

    hc_mike
    Bijdrager
    Berichten: 161

    bestaat er ook een soot racekoppeling voor vespa? en waar krijg ik die dan?

    #134188

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    die zijn er, adige racekoppeling. tis niet de buitenkant van de koppeling. alleen soort andere koppelingschoentjes.

    Weetje wat ?

    HET IS ROMMEL!, door die koppeling ga je geen cent harder

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #134189

    hc_mike
    Bijdrager
    Berichten: 161

    haha oke thnx

    #134205

    Nick_orginelli
    Bijdrager
    Berichten: 487

    een vraagje:

    ik wilde mijn nieuwe frame metallic zwart gaan maken.. maar nu is me dat afgeraden door mijn overbuurman die zelf auto’s maakt en verft.

    mijn vraag is dus:
    wat zijn jullie ervaringen met metalliclak de je zelf hebt gepsoten uiteraard;)

    alvast bedankt

    #134206

    VespaCiaoPaul
    Bijdrager
    Berichten: 480

    wat zegt hij dan dat er fout mee is?

15 berichten aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.