Jmpb.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops Jmpb.nl

This topic contains 1,306 reacties, has 235 deelnemers, and was last updated by gileracitta.com 3 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,291 tot 1,305 (van in totaal 1,307)
  • Gebruiker
  • #157010

    Kinderbrueno
    Bijdrager
    Berichten: 144

    Nee, dat heeft niks met de afspraken te maken. Dat heeft er mee te maken dat DPD het adres verkeerd doorvoert in hun systeem.(toegegeven door werknemers) Op de originele sticker van JMPB staat namelijk wel het goede adres. En zoals onderin mijn vorige bericht staat gaat dat inderdaad over DPD en niet JMPB.

    #157011

    Domned
    Bijdrager
    Berichten: 13

    MCBoss :
    Waarom ze goedkope poeli’s ook verkopen is omdat de mensen zo goedkoop mogelijk uit willen zijn.
    Mensen hebben zelf ook een plicht om dingen te lezen en bekijken.
    Ik val je niet af ofzo hoor, maar een beetje verder kijken/vragen kan geen kwaad.
    Jmpb heb ik alleen maar goede ervaringen mee, maar heb ook wel spul gekregen waar wat mis mee was.
    Daar zijn ze altijd zeer netjes in geweest om op te lossen.
    Kan het zijn dat ze niet reageerden ivm de feestdagen?
    Of is misschien het mailcontact een beetje te bot en bozig geweest wat misschien niet nodig was?
    Als mensen nu eerst eens meer gaan lezen ipv direct iets bestellen, dan komen die er achter dat niet alles wat er aangeboden wordt je van het is.
    Ook ik ben nu door schade en schande wijzer geworden.
    En nog!
    Lees de how-to’s eens goed door en vraag na.
    Dan kom je al een heel eind.
    Ik hoop dat je die jongens toch wel de kans geeft om ook een andere kant te laten zien zoals ik die wel ken.
    Maar dat is mijn mening.
    Doe er je voordeel mee.

    En Dirkwim overal op forums wordt aangegeven dat de pistonpen veren die bij de sets zitten niet goed zijn en geadviseerd wordt om de andere te gebruiken.
    Is hier in meerdere topics ook aangegeven.
    Helaas dus te laat voor jou.
    Groet, Marco

    Hahaha sorry hoor MCBoss, maar ze hebben bij deze poelies niet staan dat het kromme dingen zijn. Anders had ik ze niet gekocht 😉 Het heeft niets met informatie te maken of met ‘met meer zoekwerk kom je er achter of het iets voor je is’. De spullen verkopen ze onder het mom, prima spullen, terwijl het dat niet is.
    En nee dit is niet vanwege de feestdagen, dit speelt ondertussen al een maand. Ja, de toon was op het eind iets minder vriendelijk, maar nog steeds uiterst correct. Hij weigert gewoon z’n verplichtingen na te komen en zich als een verantwoordelijk verkoper te gedragen.

    Net wat Kinderbrueno zegt, hoe goedkoop het product ook is, het moet wel kunnen waarvoor het verkocht wordt. Als ik geweten had hoe slecht die spullen waren, had ik natuurlijk bij iemand anders gaan kijken. Sterker, ik had er liever een ijsje voor gekocht. Daar heb je tenminste nog wat aan 😀

    #157012

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ik bestel bijna nooit iets bij jmpb omdat ik gezegend ben met een goeie bromboer, die vaak ook nog goedkoper is.
    Maar heb ooit een 46mm Athena bij jmpb gekocht en deze klemde op de voet. Ik heb ze hier toen over bericht en er ook bij vermeld dat veel 46mm Athena’s deze kwaal hebben en dat ze deze dus beter uit het assortiment kunnen halen of testen voordat ze verstuurd worden.
    Ik kreeg hier toen een heel kort mailtje op terug en tot de dag van vandaag leveren ze nog steeds 46mm Athena cilinders die zeer waarschijnlijk nog steeds klemmen.
    In stukadoren heb je een uitspraak ”dun smeren, dik verdienen” dat idee heb ik bij jmpb ook een beetje.

    #157013

    MCBoss
    Donateur
    Berichten: 531

    Ik ga het nog steeds niet eens zijn met sommige uitspraken hier, maar ieder moet het zelf ervaren.
    Ik heb andere brommerboeren meegemaakt die 3x zo slecht waren en zich verscholen achter het 1 of ander.
    Bij jmpb heb ik in ieder geval niet de slechte ervaring gehad waar hier over gepraat wordt.
    En ja een beetje krom is vervelend en zeker voor een paar euro een dure poeli geworden, trek hier dan dus een les uit.
    Bij andere bromboeren krijg je dezelfde poeli’s. (kromme)
    En zelfs voor nog iets duurder dan bij jmpb.
    En nee ik heb geen aandelen.
    Er zijn altijd wel voor en tegen dingen.
    Zo hebben alle bromboeren wel wat.
    Gelukkig heb ik als ik ze mail gewoon een normaal antwoord en lossen ze het netjes op.

    #157014

    dirkwim
    Bijdrager
    Berichten: 193

    MCBoss :
    En Dirkwim overal op forums wordt aangegeven dat de pistonpen veren die bij de sets zitten niet goed zijn en geadviseerd wordt om de andere te gebruiken.
    Is hier in meerdere topics ook aangegeven.
    Helaas dus te laat voor jou.

    Beetje raar als je met elk product eerst allemaal fora’s moet afzoeken of het wel van kwaliteit is. Maar ik heb andere veren gebruikt

    #157015

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Zowiezo is via het internet onderdelen bestellen nooit niet beter dan bij een goede bromboer waar je de onderdelen in de hand kunt inspecteren voordat je ze koopt plus dat je bij de bromboer op de man af veel beter een afspraak kan maken voor het terug brengen van onderdelen als ze niet goed zijn.
    Maar moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit onderdelen van JMPB heb gekregen die niet goed waren.

    TICKLING BARN
    #789069

    Koning
    Bijdrager
    Berichten: 35

    Mijn derde bestelling bij JMPB, eerste twee prima, geen problemen met jmpb, alleen DPD ben ik wat minder fan van. Pakket 1/2 kwam pas 3 dagen later binnen dan pakket 2/2.

    Nu echter 3 weken geleden een order geplaats, een paar dagen later kreeg ik bericht dat hij afgerond was. Ik heb hier echter nooit een verzendbevestiging van gekregen. Een week geleden heb ik het eerste mailtje naar verkoop@jmpb.nl gestuurd met de vraag of er wat aan de hand was, maar tot heden geen reactie.

    Iemand tips om wat sneller in contact te komen? Heb het net nogmaals via het contact formulier geprobeerd, ze hebben verder geen telefoonnr beschikbaar.

    #789071

    Koen huisman
    Bijdrager
    Berichten: 7

    Kan komen door de drukke vakantieperiode of nog een keer mailen zo komt er weer 2 boven in hun mailbox. Als je dat vaker doet gewoon bericht in notities zetten en dan gwn kopiëren plakken. Hoop voor je dat het lukt

    .
    #789077

    Petrolmen
    Bijdrager
    Berichten: 17
    1. Screenshot_20190804-111201_Chrome
    #789083

    Koning
    Bijdrager
    Berichten: 35

    Ik zal wel blijven mailen. Ik snap dat het een drukke vakantieperiode is, maar zelfs dan vind ik 15 werkdagen zonder verzending of enig bericht niet erg netjes.

    #789147

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    Ik heb afgelopen donderdagochtend een bestelling geplaatst. Deze is zojuist (dinsdagochtend) geleverd.
    Een paar dagen vertraging dus, zoals te verwachten tijdens de zomervakantie.
    3 weken levertijd kan écht niet, daar moet iets fout zijn gegaan.

    #789149

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4003

    Jmbp is wat mij betreft altijd stipt, en de communicatie is altijd goed, maar hun bezorgdienst DPD laat het bij mij heel vaak afweten.

    Ik heb afgelopen vrijdag een bestelling geplaatst, en dat zou door DPD vanochtend bezorgt worden. (niet dus)
    Ik moet dus maar weer afwachten wanneer het komt. 🙄
    Ik heb wel eens 2 weken op mijn spullen moeten wachten al diverse malen aan de telefoon gehangen maar tot nu toe geen verbetering.
    Ze presteren het zelfs te zeggen het bij een afhaalpunt afgegeven te hebben en als je daar dan komt ligt het er niet
    Ik snap niet waarom ze post.nl niet gebruiken. die bezorgen altijd stipt de volgende dag.

    Om deze reden bestel ik zo veel mogelijk bij Kparts of Mopshop maar die hebben niet zo,n uitgebreid assortiment.

    Edit: ik ben dus thuis…. maar krijg net een mailtje van DPD dat ik niet thuis was……
    en dat het pakket naar een parsel shop gebracht is.

    Ik deel het hier maar even, in de hoop dat Jmbp er iets van opsteekt.

    #789179

    Tim_vr6
    Bijdrager
    Berichten: 62

    Snap de problemen niet.

    Ik heb zondag wat besteld bij hun en betaald.
    Netjes een mailtje gehad met trackingnummer.
    En vanochtend is het spul afgeleverd via dpd.

    Maar ik denk dat de problemen bij dpd liggen.

    #789184

    Koning
    Bijdrager
    Berichten: 35

    Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar mijn probleem is i.i.g. dat ik (vrijdag) een maand geleden een bestelling heb geplaatst en nog niks heb ontvangen. Ook probeer ik al bijna twee weken contact te krijgen met JMPB via de mailadressen verkoop@jmpb.nl & contact@jmpb.nl en het contactformulier op de site, tot op heden ook nog geen respons.

    Mijn gegevens zijn daar verder bekend, inc. 06nr, dus ze zouden ook gewoon contact met mij op moeten kunnen nemen als er wat aan de hand zou zijn.

    Vind het maar raar, zeker omdat de rest van het forum schijnt te zweren bij de site, en communicatie altijd goed schijnt te zijn.

    #789188

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    Ik weet het ook niet 😕 mooi kut is het wel.
    Naar mijn weten zijn de eigenaren op vakantie, mogelijk weet het plaatsvervangend personeel het niet op te lossen. Maar dan alsnog zou een reactie wel op zijn plaats zijn.

    Staan je bestelde artikelen momenteel nog steeds op voorraad? Misschien dat het daar in zit. Maar ook dan zou een reactie fijn zijn.

    Hoop voor je dat het snel opgelost wordt!

15 berichten aan het bekijken - 1,291 tot 1,305 (van in totaal 1,307)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.