Ideeën website

Home Forums Algemeen Website Ideeën website

This topic contains 49 reacties, has 22 deelnemers, and was last updated by Edjuh 3 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
  • Gebruiker
  • #551401

    IJskonijn
    Bijdrager
    Berichten: 326

    +1 voor de punten van sausaurus.

    Wat mij betreft mag het ook verder uitgezoomd en meer topics op 1 pagina.

    Nogmaals goed werk mannen!

    No replacement for displacement
    #552102

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2445

    @mike

    Ik heb je titel gewijzigd, maar dit is wel iets waar we naar gaan kijken..

    #552198

    lightlord
    Donateur
    Berichten: 884

    Heerlijk site-je geworden toch heb ik een tweetal opmerkingen/idee.

    Mooie kop”Recente Perso’s” helaas staat het woord perso nergens meer maar is het projecten geworden beetje verwarrend misschien?

    En als tweede is het mogelijk om in profiel een vakje te maken waar we weer een linkje kunnen zetten naar je eigen perso/projecten?

    Verders kan de voor foto niet een stukje kleiner hij beslaat 2/3de van mijn monitor ;P

     

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    #555331

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2445

    @lightlord

    Ik heb m’n kop er al over gebroken waar ik het woord perso’s voor zou moeten vervangen maar je hebt gelijk. Ik zal er nog eens over nadenken.

    Een veld waar je een linkje naar je projecten/collectie kan plaatsen kunnen we inderdaad wel toevoegen, tezamen met de setup gegevens.

    De afmetingen van de ‘hero-image’ verkleinen is iets wat inderdaad op de planning staat.

    #558310

    Dondersteen
    Bijdrager
    Berichten: 344

    Prachtige nieuwe lay-out +1!

    Het subforum “Mijn brommers” vind ik persoonlijk redelijk verwarrend. Ervanuitgaande dat het mijn brommer betreft terwijl hieronder de perso’s staan van alle leden.

    Misschien een idee om dit te vernoemen naar “Projecten” > “Perso’s” – “Collecties” – “Niet Vespa’s” (lol)
    ipv: “Mijn brommers” > “Mijn collectie” – “Projecten” – “Andere merken”.

    Al lijkt me een menu’tje met je eigen brommergegevens best leuk. Zoals het kopje “Overig” bovenin, een extra kopje met “Mijn brommer” waarin je alle gegevens van je eigen brommer(s) kunt bijhouden en direct doorlinken naar je perso. Ik gooi maar eens een balletje 🙂

     

    #558654

    Noetiepoerker26
    Donateur
    Berichten: 488
    • Ik ben het ook wel met Sausaurus eens. Op het oude forum werd de hele breedte van m’n laptop gebruikt, nu net iets meer dan de helft.
    • Laadtijden vielen me ook op, dit zal op den duur nog wel verbeteren. (zal denk ik aan de meer prominente visuele schil liggen)
    • Ik ben dan weer juist wél te spreken over de banner, het is wat makkelijker navigeren als je midden op een pagina staat.
    • Wat ik nu het meest mis, is dat je op de titelpagina op het overzicht van ”ongelezen topics” kunt bekijken (ik kan hem überhaupt niet vinden?), alleen die van de actieve maar daar staan er maar een stuk of 10.

    P.S. Het opsommingsteken vind ik verrekte handig, dat hadden we niet op het oude forum, right?

    #558714

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Het oude forum was niet responsive. Dit houdt in dat de site niet werkt op mobiel – en daar moest drastisch iets aan gebeuren. 65% van de bezoekers hier komt nu op mobiel namelijk  😉

    Laadtijden zijn we idd mee bezig. Visuele schil moet het niet mee te maken hebben. We zijn het aan het onderzoeken.

    Dat stukje van ongelezen topics hebben we nu niet kunnen inbouwen.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #559598

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Wellicht niet zo moeilijk aan te passen? Waarom de volgende pagina’s niet samenvoegen;

    Home › Forums › Mening & ervaring › Koppeling

    Home › Forums › Mening & ervaring › Vario

    In bijvoorbeeld het volgende:

    Home › Forums › Mening & ervaring › Overbrenging(en)

    Hetzelfde zal je met de afdeling “zij-inlaten” kunnen doen. Welke veel overeenkomsten en eigenlijk vallen onder “carters”

    #563725

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Deze keuzes zijn gebaseerd voor SEO. Juist goed om dit onderscheid te hebben.

    -Thomas

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #564700

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2445

    Al lijkt me een menu’tje met je eigen brommergegevens best leuk. Zoals het kopje “Overig” bovenin, een extra kopje met “Mijn brommer” waarin je alle gegevens van je eigen brommer(s) kunt bijhouden en direct doorlinken naar je perso. Ik gooi maar eens een balletje 🙂

    We voegen nog extra velden toe aan je profiel waar je je setup gegevens kan plaatsen.

    #569039

    Joor
    Donateur
    Berichten: 277

    is het mogelijk om in grote topics te zoeken?

    bijv. in het grote “welke sproeier heb ik nodig?” topic zodat je niet alle pagina’s langs hoeft en zodat er telkens de zelfde vraag wordt gesteld.

    #571102

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    is het mogelijk om in grote topics te zoeken? bijv. in het grote “welke sproeier heb ik nodig?” topic zodat je niet alle pagina’s langs hoeft en zodat er telkens de zelfde vraag wordt gesteld.

    Leuk idee, maar in de praktijk doet toch niemand dat. Het is niet erg dat mensen opnieuw de vraag stellen. Ik heb liever wat activiteit dan dat iedereen alleen maar gaat zoeken.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #601399

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2445

    Omdat we af en toe ook wel naar jullie luisteren 😉 hebben we de volgende wijzigingen aangebracht:

    • Het lettertype is een slag kleiner
    • Je kan je Setup gegevens aan je profiel toevoegen
    • Je kan een linkje naar je collectie of project aan je profiel toevoegen

    Voor uitleg van de laatste twee items zie ook deze post, en voor een voorbeeld de onderstaande afbeelding.

    @citta2black
    Je was iets te hard van stapel gelopen met de uitleg die je had toegevoegd aan het Uitleg; hoe werkt de website -topic. We waren nog bezig met een manier om je Setup gegevens toe te voegen (ik heb je bericht dan ook verwijderd). Toch wil ik je bedanken voor je input.

    #606723

    Javad
    Donateur
    Berichten: 1834

    Je kunt niet meer zien wie er online zijn, dat vind ik jammer.

    Je kan geen handtekening meer instellen.

    Ook kun je geen berichten meer verwijderen,..

    De emoticons zijn minder uitgebreid,.zo mis ik bv de pest en de bier emo, die vond ik wel cool.

    En als je op een recent bericht klikt kom je op de eerste pagina van het topic en niet bij het betreffende bericht.

     

     

    <3 Thunderstone
    Check mijn perso!
    #607511

    IJskonijn
    Bijdrager
    Berichten: 326

    Ik weet niet of het hier hoort maar:
    Als ik bijvoorbeeld het “Welke sproeier heb ik nodig?” topic open vanaf de recente berichten lijst, wordt ik naar de 1e pagina gestuurd ipv naar de laatste.

    No replacement for displacement
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.