Harz Tour 12 tm 15 Aug 2016

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Harz Tour 12 tm 15 Aug 2016

This topic contains 125 reacties, has 16 deelnemers, and was last updated by speedbuxy 7 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 126)
  • Gebruiker
  • #529706

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Misschien wat aan de late kant maar is er nog ruimte om een Harz TourBuffel sticker te regelen voor de gelegenheid ?

    TICKLING BARN
    #529707

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Florian :
    Hopen dat de weersgoden ons gunstig gestemd zijn:thumb

    Laten we het hopen ja:thumb

    @Crullie
    Das wel een goed idee:thumb Alleen zal iemand anders dit dan op zich moeten nemen want zoiets ligt niet echt in mijn straatje.
    Alleen het ontwerp zou ik al op stuk lopen:lol
    Ben op dat gebied niet zo creatief, maar zou een sticker wel leuk vinden:thumb

    #529708

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Ik zal nu toch ook eens moeten beginnen aan mijn tourbuffel. Heb hier ook nog een variosetje voor buxy liggen ter revisie. Ik zie overigens al wel dat onze Brandweer al bezig is geweest met een dergelijk stickerontwerp. :thumb

    #529709

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Ik moet het meeste werk ook weer last minute verrichten, maar das ook een soort van traditie toch:lol
    Een sticker ontwerp juich ik van harte toe:thumb
    Word dat te kort dag dan kunnen we evt ook in Harz zelf even kijken of we daar een mooi local Harz stickertje kunnen scoren.

    #529710

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    speedbuxy :
    In Harz zelf even kijken of we daar een mooi local Harz stickertje kunnen scoren.

    Dat is ook een pracht memorandum, natuurlijk :thumb

    @ Martino : De Brandweer bracht mij ook op dat sticker idee :lol

    TICKLING BARN
    #529719

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Zo dan volgende week gaan we al!

    Ik krijg de army Ciao niet op tijd af dus ben ik genoodzaakt de roze te pakken, wat ik eigenlijk doodzonde vind.

    Is er al meer informatie bekend, hoe laat we vrijdag vertrekken, wie bij wie in de auto zit etc..?

    #529721

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Zoals ik het inschat zit jij in de Brandweerauto Florian.

    -Speedbuxy en WY
    -Erwin, Crullie, Florian en Martino
    -Vespaavantie en Vespaatje

    Heb ik het zo goed?

    #529722

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Martino :
    Heb ik het zo goed?

    Zo goed als:thumb
    Want ik zal waarschijnlijk ook wel een stuk bij De brandweer in de auto zitten gezien de stoelen van de Kangoo voor mij op de lange baan wat te krap zit.
    En de Kangoo is zo verzekerd dat ik er niet percee bij hoef te zitten.

    Weer ziet er in ieder geval goed uit:thumb
    http://www.weerplaza.nl/wereldweer/europa/duitsland/gernrode-am-harz/9890

    Wel wat frisjes met 17 a 19 graden. Maar dat zijn we wel gewend gezien het hier ook niks te warm is.
    Hier nog een filmpje van de omgeving.

    #529729

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Mijn SuperBravo is er bijna klaar voor, nog wat kleine dingetjes en hij kan er tegenaan, zin in!

    #529730

    De Brandweer
    Bijdrager
    Berichten: 608

    De harz brommer heeft een dikke vastnaaier gehad. Ik ben er nu weer een andere motor aan het opzetten. Gelukkig nog even tijd.

    @Florian Komt wel goed man
    @speedbuxy de stoelen van de kangoo staan zeker net iets te rechtop? Dan is wisselen wel even fijn inderdaad.

    Verder hoor ik dat we misschien nog een gegadigde hebben! (Broezert) gezellig toch.

    #529731

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Dat is inderdaad een vastnaaier ipv een warmloper.
    Erg slecht voor een kwaliteits merk zoals Malossi en ook zonde van de centen.
    Wel goed om te lezen dat je spirit er niet onder lijd en je alweer aan het sleutelen bent:thumb
    (ik ben de spirit ervoor nog steeds aan het zoeken:lol:|)

    En de stoelen van de Kangoo kunnen gewoon flatout in slaap stand, want heb het tussen schot eruit gehaald.
    Alleen is het zitvlak voor mij benen wat strak waardoor op de lange baan het wat knellend word voor m,n linker been.
    Maar de boodschappen naar Duitsland afgelopen Dinsdag (240km) ging op zich prima. Dus je hoeft me niet de hele tijd in je auto te hebben:D

    #529732

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    De Brandweer :
    De harz brommer heeft een dikke vastnaaier gehad.

    Zo te zien veel te heet geweest. Te kleine sproeier ??

    Mijn Harzbuffel loopt als een zonnetje, is inmiddels keurig ingereden :thumb
    Moet nog wel even de verlichting maken en dan is de ouwe blauwe Ciao er helemaal klaar voor.

    TICKLING BARN
    #529733

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Ai dat is balen Erwin.. Maar beter dat het nu gebeurt dan daar in de Harz.

    Zijn er trouwens ook daredevils die pouli gaan rijden? Ik zit er namelijk sterk over na te denken om de Roze Ciao te pakken zonder hier vario op te zetten.

    #528258

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Florian :
    Zijn er trouwens ook daredevils die pouli gaan rijden? Ik zit er namelijk sterk over na te denken om de Roze Ciao te pakken zonder hier vario op te zetten.

    Crullie gaat met Pouli en ik zit hier ook nog steeds aan te denken.
    En iedereen moet z,n brom buiten de stad wel even goed de sporen geven en dus even een km of 2 vol gas erop.
    Want iets wat in de stad goed rijd kan buiten uit alsnog warmlopen.

    #528278

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Florian :
    Zijn er trouwens ook daredevils die pouli gaan rijden?

    Ik blijf bij de pully :lol

    speedbuxy :
    Iedereen moet z,n brom buiten de stad wel even goed de sporen geven en dus even een km of 2 vol gas erop.

    Ik ben al even naar Lauwersoog geweest om even een gebakken visje te eten en heb zeker 20km vol gas erop gereden.
    Was een lekker visje 8)

    TICKLING BARN
15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 126)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.