Harz Tour 12 tm 15 Aug 2016

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Harz Tour 12 tm 15 Aug 2016

This topic contains 125 reacties, has 16 deelnemers, and was last updated by speedbuxy 7 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 126)
  • Gebruiker
  • #529646

    De Brandweer
    Bijdrager
    Berichten: 608

    Ik heb wat meer dingen rond te maken betreffende werk aangezien de maandag er ook nog bij komt. Ik ben dat druk aan het regelen maar komt nog wel aardig wat bij kijken helaas roostertechnisch.

    Verder zou ik Crullie graag meenemen maar zitten we zoals het nu lijkt al vol met ons vaste clubje. 5 man in de auto is ook maar niks. :S

    Wat betreft een aanhanger gelden er in duitsland ook wat andere regeltjes en wil ik alles goed voor elkaar hebben.

    Ik weet ook nog niet precies hoe zwaar mijn combinatie is en wil geen boete riskeren door teveel lading.

    Ik snap dat er enige haast geboden is maar ik kan helaas ondanks dat we naar de heksenketel gaan niet heksen.

    🙂

    #529647

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Qua rooster kunnen we er evt voor kiezen zondags avond weer terug te reizen.
    Qua vervoer kunnen we de Kangoo van mij inzetten om daar ook wat broms in te stallen en extra zit plaatsen te creëren.
    En de brandstof kosten splitten we het gewoon als groep zodat het voor iedereen even veel kost.
    Done deal lijkt mij:thumb

    #529648

    De Brandweer
    Bijdrager
    Berichten: 608

    Ja inderdaad, dan is het weer rond toch. We make it happen! :relax

    #529649

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    De Brandweer :
    We make it happen! :relax

    Dacht ik:thumb
    Als de heren dan dit weekend nog de betaling in orde maken dan kunnen we maandag de boeking vast leggen:thumb
    Ik zie er nu al naar uit8)

    #529650

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Er is inderdaad wel haast mee gemoeid. De beschikbaarheid is het weekend erna al niet meer open.

    #529651

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Betaald!

    Nu de boeking in orde maken en zorgen dat de brommers inclusief personeel in Duitsland komt. Maar dat moet geen probleem zijn met de middelen die wij hebben.
    Was even sprake dat ik een transporter busje kon lenen van m’n broer maar die was er niet zo happig op dus dat valt helaas af..

    Heb er in ieder geval zin in:thumb

    #529652

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Shit dit gaat snel, kan ik nog mee?
    Ik heb een auto met aanhanger beschikbaar.

    #529653

    De Brandweer
    Bijdrager
    Berichten: 608

    Betaald >> 🙂

    #529654

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    VespaAvanti :
    Shit dit gaat snel, kan ik nog mee?

    Offcourse:thumb
    En als je groep niet groter word dan jou en Vespaatje dan passen de broms er nog wel bij ons bij/op.
    En weet niet wat voor wagen je momenteel rijd? Maar als dit een slurp bak is kunnen we misschien wat met Florian regelen dat we weer zijn mams auto lenen of z,n eigen?
    Want zou mooi zijn als we lekker goedkoop die kant op komen:thumb

    Qua betaling wacht ik nog reactie af van Crullie en dan zouden we maandag kunnen gaan boeken:thumb

    #529658

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Ik zou ook wel weer mee willen ovb, weet niet of ik vrij kan krijgen..

    Als dat lukt dan claim ik alvastwel weer het slaapkamertje bij de zijdeur (daar had niemand last van me:D)

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #529659

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Zou mooi en gezellig zijn als je vrij kan krijgen:thumb
    Ik claim bij deze de zolder kamer dan weer:D

    #529661

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Heel mooi :lol Dan claim ik weer de dubbele kamer met tv en dikke vette hoekbank 8)
    Zal vanavond even betalen dan kan er morgen geboekt worden :thumb

    TICKLING BARN
    #529662

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Mooi mooi dan kunnen we morgen op zeker boeken:thumb

    Nog een paar huishoudelijke mededelingen.
    Ondanks dat het de vorige keer rustig leek qua politie lijkt het me toch verstandig als iedereen voor een stille uitlaat gaat.

    Expansie kan ook wel maar probeer het dan te houden bij een leo pijp die over het al gemeen ook nog leuk stil zijn.
    Het is namelijk de bedoeling om ook de bos en wandel paden mee te gaan pakken omdat deze door de mooiste gebieden heen gaan.
    Maar hier kunnen we ook wandelaars tegen komen en die willen we natuurlijk zo min mogelijk tot last zijn:thumb

    Ook is er niet op iedere hoek een pomp station te vinden dus probeer voor een zo zuinig mogelijke setup te gaan.
    En qua slaap plaatsen is er denk ik voor iedereen wel een aparte kamer te vinden dus geen stress dat je bij een snurker op de kamer hoeft te liggen.

    Heb er zin aan:thumb

    #529660

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Betaald :swinging

    TICKLING BARN
    #529326

    Vespaatje
    Donateur
    Berichten: 635

    Ik ben alsnog van de partij 8)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 126)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.