Harz Tour 12 tm 15 Aug 2016

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Harz Tour 12 tm 15 Aug 2016

Dit onderwerp bevat 125 reacties, heeft 16 stemmen, en is het laatst gewijzigd door speedbuxy 3 jaren, 3 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 126)
  • Gebruiker

speedbuxy
    Topic starter

Gezien ik tijdens de afgelopen toertjes meerdere stemmen en zelfs datums voorbij heb horen komen wou ik hem bij deze maar weer online gooien:thumb

Hier weer wat info en foto,s voor de mensen die niet weten wat het precies inhoud.
    http://bergwijzer.nl/categorie/landen-en-gebieden/duitsland/harz

Voor de mensen die niet van lezen houden hier een samenvatting van de hoogte punten:lol
    ”bizarre rotstoppen, bergmeren, hoogveengebieden, diepe ravijnachtige dalen met bergrivieren, watervallen en grote stuwmeren”

En groot voordeel van Harz is ook dat het zowel voor de noorderlingen als voor de zuiderling allemaal ongeveer een 400km rijden is.
    Dit is met de auto in 1 dag dus goed te doen:thumb

Het is de bedoeling dat we weer gaan overnachten in de Heksen ketel omdat dit in 2013 ook erg beviel en ook relatief goedkoop is:thumb
    http://harz-heksenketel.nl/

De plannen.
    Een lang weekend.
    (dus Vrijdags vertrekken en Maandags weer op huis aan)
    Datum 12 tm 15 Augustus
    Kosten zullen ongeveer 70 euro pp wezen.

Hier nog wat mooie omgeving pics om voor vast in de stemming te komen:thumb

Ik hoop dat de woorden tot daden worden omgezet en dat we er dit jaar weer voor gaan:thumb
    Ik kijk er in ieder geval al erg naar uit:thumb

Deelnemers
    1 Me ~ Betaald
    2 Wy ~ Betaald
    3 Crullie ~ Betaald
    4 Florian ~ Betaald
    5 Martino ~ Betaald
    6 De Brandweer ~ Betaald
    7 Vespa Avanti ~ Betaald
    8 Vespaatje ~ Betaald

Lennaert
    Bijdrager

Helaas zal ik hem niet meerijden gezien er een kut vakantie rooster gaande is waar geen beweegruimte meer in te krijgen is :boos
    Wel mooi initiatief weer bux en hopelijk zal er dit keer wat minder wordt uitgeslapen voor de toerders en er dus wat eerder gestart kan worden:thumb

Voor alle rijders alvast enorm veel plezier en km’s toegewenst 😀

Vespaatje
    Donateur

Ik wil wel mee als ik vrij kan krijgen en als Stephan rijdt 🙂

Crullie
    Donateur

Als er een Noordeling is die met auto en aanhanger die kant op gaat, ga ik mee.
    Deel graag in de kosten en breng bakken met Spirit mee :lol

De heksenketel was een mooie slaapplek midden in de natuur en de ideale basis voor onze toertjes :thumb

TICKLING BARN

Florian
    Moderator

Ik ben er bij! Mooi doel om m’n brom Ciao tegen die tijd af te hebben.

speedbuxy
    Topic starter

Das al leuk wat interesse:thumb
    Groepje van 6 man (minimum eis voor verhuur) moet wel goed gaan komen:thumb

Ik moet alleen wel even quoten dat ik qua datum niet precies meer weet/wist wat nou de voorkeur had en heb dus gegokt.
    Zou Martino of WY dit kunnen bevestigen zodat mensen die ervoor vrij voor moeten vragen zekerheid hebben.

Crullie
    Donateur

Even een foto van de vorige keer 8)

Voor de mensen die graag mee willen, denk erom dat we in de bergen zitten, dus veel steile wegen omhoog en dus ook weer omlaag.
    Dat betekent dat je veel koppel/torque (als een locomotief) mee moet nemen voor omhoog en goede remmen voor omlaag !!!
    Belangrijk ! anders ga je flink balen daar.

TICKLING BARN

Vespaatje
    Donateur

46 mm met zij-inlaat, 1:13 variovertanding met 100mm schijven en een citypower dus 🙂

speedbuxy
    Topic starter

Crullie :
    anders ga je flink balen daar.

Ik baal nu al dat het meer dan een dag deel moet duren om bevestiging te krijgen van de datum:|
    Dit geeft totaal geen hoop mbt de betalingen en de korte termijn waarin we het willen boeken.

Martino
    Bijdrager

Je weet dat ik er graag weer bij ben en in dit seizoen hopelijk met mooi weer. Voor mij is de datum in orde en dit is volgens mij ook het geval bij WY en de brandweer. Maar de heren kunnen zelf ook wel even reageren hier.

Alhoewel we afgelopen keer er niet heel erg last mee hebben gehad. Zal ik dergelijke lawaai apparaten zoals zij-inlaten thuis laten. Duitsland heeft iets andere regels en vergeet ook niet een helm mee te nemen. Een snor kennen ze daar niet.

speedbuxy
    Topic starter

Mooi dan zet ik de datum in de hoofd tekst.
    We moeten dan wel snel gaan handelen en zo snel mogelijk die borg betaald hebben zodat de plek geboekt kan worden.
    Ik stuur de rijders die aangeven en gaven mee te willen een pm met betaling gegevens.

Jelle
    Moderator

Leuk dat je Harz weer organiseerd Bux, maar komt er dit jaar nog een 11 stedentoer?

ps. ik ga niet mee naar Harz.

W-Y
    Bijdrager

Ich bin dabei!

Is ook betaald :thumb

Crullie
    Donateur

Ik zou graag willen betalen en mee gaan, maar zolang ik geen vervoer die kant op heb is betalen geen optie.

Wie van de Noordelingen gaat ook die kant op en kan mij meenemen ?? Laat het me even weten !!

TICKLING BARN

speedbuxy
    Topic starter

Crullie :
    Wie van de Noordelingen gaat ook die kant op en kan mij meenemen ??

Ik rekende op de Brandweer gezien die aangaf ook mee te willen maar die reageert niet op de pm en ook niet hier in het topic:?
    Maar daar hangt het nu wel 100% vanaf want we zijn qua clubje rond als het op boeken aankomt.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 126)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.