FonS – Perso

Home Forums Perso’s Projecten FonS – Perso

This topic contains 830 reacties, has 119 deelnemers, and was last updated by FonS 7 months, 4 weeks geleden.

6 berichten aan het bekijken - 826 tot 831 (van in totaal 831)
  • Gebruiker

Robin_Ciao
    Bijdrager

Leuk ding dat ciaotje. Ik zie dat je speciaal materiaal hebt gemaakt voor je Vario, de eerste keer dat ik dat heb gedaan heb ik gewoon de luchtklopslagboor gebruikt. Dat kan toch ook gewoon?

Mvg Robin

FonS
    Topic starter

Losdraaien met luchtgereedschap kan prima, daarmee vastdraaien zou ik nooit doen.
    Wat ik ook vaak gebruik om de vario of koppeling vast te houden is een oliefiltersleutel zoals deze:

85560

FonS
    Topic starter

Maar goed, de Ciao.
    Er moeten nog wat kleinigheden afgerond worden en hij kan nog een goede poetsbeurt gebruiken, maar hij zit in elkaar en heeft zijn eerste meters alweer gemaakt.

20210521_205529
    20210521_205553

De vario is er weer vanaf, dat reed niet zo lekker. Er zit nu gewoon een snorklok in, met 80mm poelie. Nu hopen op goed weer, zodat ik kan afstellen en inrijden.

Martino
    Bijdrager

Het is zo weer een keurig net Ciaotje geworden, maar ligt het aan mij of ben ik niet meer gewend hoe klein de uitlaat oogt? Aan de dikte van de buis lijkt dit een bromversie te zijn, maar de demper oogt zo klein.

zevenenergie
    Forum Goeroe

Ik had ooit ook precies dezelfde brommer zie mijn avatar. Heerlijk brommertje.Heel veel plezier van gehad.:thumb

FonS
    Topic starter

Het is zo weer een keurig net Ciaotje geworden, maar ligt het aan mij of ben ik niet meer gewend hoe klein de uitlaat oogt? Aan de dikte van de buis lijkt dit een bromversie te zijn, maar de demper oogt zo klein.

Ik heb de eerste de beste uitlaat die ik tegen kwam er gewoon onder gehangen. Ik geloof dat het een Sito 218 is. Die zit ook onder o.a. mijn blauwe snor Ciao.
    Ik hou wel van die kleine dempertjes, doen me denken aan de eerste uitlaat onder mijn eerste Ciao, een Proma Citypower.

6 berichten aan het bekijken - 826 tot 831 (van in totaal 831)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.