Cittashop.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops Cittashop.nl

This topic contains 34 reacties, has 19 deelnemers, and was last updated by Brian 1 year, 5 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
  • Gebruiker

Martino
    Topic starter

Vreemd genoeg stond deze er nog niet tussen. Redelijk nieuwe aanwinst qua internetshops en de eigenaar is een liefhebber en ook hier op het forum te vinden: De Brandweer. Ik had nog wat kleine spulletjes nodig om een Citta af te maken en deze besteld. Gezien de korte afstand werden deze hoogstpersoonlijk nog gebracht ook.

Gezien de site nog niet heel lang online staat zullen er nog vele onderdelen volgen. Ik ben benieuwd?!

Luuk66
    Bijdrager

Prima webshop, leuke spulletjes voor de citta🤗 en alles werd geleverd binnen 4 dagen. Alleen jammer dat de gratis verzending vanaf 150 euro eigenlijk vanaf 158 euro is, verder wel erg tevreden.

ErikBloemberg
    Bijdrager

Top webshopje.👌👌👌👌

ase
    Bijdrager

Goede shop 👍👍👍

Tiesman1986
    Moderator

Ja goede ervaring mee , stukje advies erbij.
    Snelle levering plus de goedkoopste, dat klinkt altijd goed !

xo0x
    Bijdrager

Goede webshop 👍

Koning
    Bijdrager

Vandaag mijn 2e bestelling binnen mogen krijgen van cittashop. Deze was iets vertraagd, maar hier kreeg ik netjes bericht over, en ik heb voor het ongemak zelfs een handig extratje ontvangen.

Overal fijne webshop, en ik zal hier in de toekomst zeker vaker bestellen.

zevenenergie
    Forum Goeroe

Heel irritant dit.
    2 weken geleden flink wat spullen besteld.
    Nu na 4 mailtjes die niet beantwoord worden, en 3 telefoon gesprekken waarin belooft wordt dat er nu eindelijk verstuurd gaat worden, nog steeds geen track&trace ontvangen.
    Ik had na een week de spullen die ik hard nodig had bij K-parts besteld en die waren de zelfde avond in huis, dus aan corona kan het niet liggen.
    De eigenaar doet heel vriendelijk en dat is wat waard, maar het gaat niet helemaal goed daar in Hoogezand.

Hoop niet dat dit uit draait op een gevalletje rechtsbijstand verzekering.

• Deze reactie is gewijzigd 1 year, 7 months geleden door zevenenergie.

Brian
    Bijdrager

Ik wacht zelf ook al 3 weken op een pakketje vanuit de cittashop. Heb zelf contact via Facebook en het komt erop neer dat er pakketjes vanuit italie vertraging hebben. Maar de eerste 2,5 week had hij mij ook de indruk gegeven dat het al binnen was en bijna verstuurd werd. Heeft hij achteraf ook zijn excuses voor gemaakt. Blijft wel jammer want kan nu niet verder met de brommert.

Semmad
    Bijdrager

Is ook al ruim 3 maanden niet op de site geweest.

brandweer

Gr. Wim.

• Deze reactie is gewijzigd 1 year, 7 months geleden door Semmad.
    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

De Brandweer
    Bijdrager

Ik wil dit topic even aangrijpen om uitleg te geven. Ik heb inderdaad met zevenenergie contact gehad en uitleg gegeven over de vertraging van de bestelling.

Hoe het bij andere webshops gaat weet ik niet maar wij hebben zeker wel last van Corona zowel met verzenden als met ontvangen van pakketten.

Het geval van Brian is een uitzondering helaas samen met 2 anderen die ook op een malossi schaal wachten.

Ik heb de spullen van zevenenergie gisteren verzonden en hem de verzendcode vandaag doorgegeven.

Ook is er een melding op de homepage waarin gewaarschuwd wordt voor fors langere levertijd. Ik kan er zelf helaas niks aan veranderen hoe graag ik dat ook wil.

Het aanbod wat we hebben is een stuk groter dan de meeste webshop en we zijn afhankelijk van levering vanuit italie. Er komt nu druppelsgewijs wat binnen wat al meer dan 3 weken geleden besteld is. Dit zou normaal veel sneller gaan en daar is het wachten op.

Ik heb aangeboden de bestelling te vergoeden en retour te nemen.

Verder hopen we er op dat met de melding op de homepage mensen in acht zullen nemen dat de verzendtijd extreem kan oplopen.

Het zijn rare tijden voor ons bij Cittashop maar we zijn altijd bereid om een oplossing te vinden samen met onze klanten.  We betreuren het zeer dat we het normale servicelevel en verzendtijd niet kunnen halen.

Groeten, Erwin Brandweer

zevenenergie
    Forum Goeroe

Het probleem is hier:
    Dat je niet op voorraad hebt wat je aanbied. dan hoor je op je site te vermelden dat je het niet op voorraad hebt, of er een haalbare levertijd bij te zetten.

Nu verschuif je JOUW probleem naar de klant.
    Ik zit niet op jouw problemen te wachten. Ik bestel liever bij iemand die zijn spullen op voorraad heeft . Maar die keuze ontneem je mij, door dit niet te vermelden op de site.

Wat je ook doet, is een officieel bericht uitsturen dat de bestelling verzonden is.
    Screenshot_2020-05-02 Je bestelling is verzonden - jaaptafel gmail com - Gmail
    Terwijl je het NIET, verzonden hebt.

Dan begrijp ik ook, dat je niet reageert op de mail,s waar in ik je vraag om de track & trace.

Je kan dan wel zeggen dat je bereid bent een oplossing te vinden samen met je klanten, maar je sleept ze in jouw problemen.
    Jij hebt je zaken niet op orde, waar je concurrentie dit overduidelijk wel heeft.
    en Post .nl heeft maar een vertraging van 1dag.
    Dus je corona verhaal is een slechte smoes.

Je naam als de BRANDWEER” is totaal niet op zijn plaats.

Maar het irritantste is, dat je niet door hebt, waar je mee bezig bent!
    Jij…… dient een oplossing te vinden niet je klanten.

Sterkte daarmee.

• Deze reactie is gewijzigd 1 year, 7 months geleden door zevenenergie.

Tiesman1986
    Moderator

Ja hebt daar zelf ook last van uit Italië,  2 pakketen zwaar vertraagd,  verzonden 9 april en meestel zo’n 7 werken dagen onderweg , nu nog steeds niets binnen!
    Life is a bitch

Semmad
    Bijdrager

Zevenenergie moet even zn gal spuien, dat mag hoor.
    Het veranderd weinig maar lucht even op.
    De brandweer zal dit ook snappen.

Op een webwinkel is het vaak mooier en duidelijker om bij ieder artikel te zetten:
    “op voorraad direct leverbaar”(bijv. met groene letters)
    “niet op voorraad, levertijd ….. weken”
    “niet meer leverbaar” dit kan in plaats van de “in de winkelwagen” button (de “in de winkelwagen” button  mag dan geheel weg)

dit moet dan wel bij ieder artikel vlak naast de button “in de winkelwagen” en dan nog het liefst in een opvallende kleur letters.

Niet ergens onderaan zodat je eerst een stukje moet scrollen. Dat doen mensen vaak niet.

Kopers merken ook vaak het verschil niet op tussen de tekst  “Leverbaar” en “Op voorraad”.
    In dit geval van cittashop zou dat veel schelen.
    Dus “op voorraad” is, wat je werkelijk in huis hebt liggen. Dat kan de zelfde of volgende dag verzonden.
    “Leverbaar” daar kan je alle kanten mee op, is meestal een oneerlijke(onduidelijke) informatie naar de koper.
    Beter is direct duidelijk op eerder genoemde manier levertijd te vermelden, en niet in een bevestigingsmail na betalen, dat is echt het meest lullige.
    Je voelt je als koper dan behoorlijk beetgenomen.

Dus een shop gekoppeld aan de voorraad, iemand betaald het laatste in de voorraad, snelle 43 cilindertje net 1 minuutje voor jou, dan zou de “in de winkelwagen” button bij jou op de site direct live rood moeten kleuren met “niet op voorraad” tekst er in. Niet pas na verversen van de page!

Bovenstaande tekst is door mij niet bedoeld om te vermelden hoe cittashop handelt maar slechts een ervaring die ik heb bij diverse webshops, goed en slecht.
    Ik heb zelf geen ervaring met cittashop.
    En ik heb ook niet het idee dat cittashop met opzet op deze manier handelde gezien hij bij vele een bekende is.

Gr. Wim.

• Deze reactie is gewijzigd 1 year, 7 months geleden door Semmad.
    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

zevenenergie
    Forum Goeroe

Zojuist een nazending binnen gekregen van de cittashop.
    43mm dr zuigerveren.
    En dit artikel.
    Screenshot_2020-05-07 Condensator Vervanger Ontstoort Cittashop nl
    Zo ziet dat er uit bij binnenkomst:
    2e hands condensators:IMG_0631
    Overduidelijk al gemonteerd geweest:
    IMG_0639
    De stekkertjes onbruikbaar verbogen.
    IMG_0640
    En zitten niet vast:
    IMG_0642
    Koste bij elkaar bijna10 euro 🙄

• Deze reactie is gewijzigd 1 year, 6 months geleden door zevenenergie.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.