Citta's van de Brandweer

Home Forums Perso’s Projecten Citta's van de Brandweer

This topic contains 234 reacties, has 40 deelnemers, and was last updated by Daniello 4 years, 5 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 235)
  • Gebruiker
  • #284720

    De Brandweer
    Topic starter
    Berichten: 608

    Hallo Mannen, ik ben Erwin 35 jaar jong uit Hoogezand. Ik ga hier langzaamaan mijn perso maken en updaten

    Hier alvast een paar mooie foto’s van Citta’s die in mijn bezit zijn of zijn geweest of die ik heb opgebouwd.

    Kleine broertje

    Zoek de verschillen!

    Gipsy2
    Gipsy3

    #497608

    Seru.ch
    Bijdrager
    Berichten: 56

    Hy Erwin!
    Schöne Cita, leider sind diese bei uns verboten . 🙁

    #497609

    De Brandweer
    Topic starter
    Berichten: 608

    Eey Ruben, yes that is a shame! I will fill up my perso soon and try to post some updates once in a while! More coming soon!

    #497610

    DinoH
    Donateur
    Berichten: 1261

    Ha Erwin, alle cittas stuk voor stuk een plaatje :D.

    #497612

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Had je nog geen perso? Je foto’s doen het niet. :pest
    We zien graag jou zwart/grijze en oranje Citta’s hier.

    #497613

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    In principe werkt het nu allemaal :thumb

    Mooie Citta’s, ik zat al te wachten tot je een keer een perso zou maken :thumb.

    Ik zie je van het jaar vast wel weer een keer gaan op 1 wiel :rules

    #497616

    erikbloemberg

    Eindelijk een perso ouwe

    #497618

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Gaaf hoor alle Citta’s in dezelfde stijl maar toch allemaal net even anders 🙂

    #497621

    lightlord
    Donateur
    Berichten: 884

    Het is een collectie aan het worden mooi om te zien vooral de subtiele verschillen 😉

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    #497622

    De Brandweer
    Topic starter
    Berichten: 608

    Nu hard bezig om al mijn Citta’s van deze lowwalls te voorzien, vorige week de velgen geregeld en volgende week zijn er 4 wielen klaar. Ik breng deze wielen weg omdat de banden erg breed zijn dus moeilijk om de velg gaan en ze vaak leklopen omdat de binnenband niet goed past. Ik laat ze daarom tubeless maken. Ben erg gecharmeerd van het rijgedrag

    Dit was tijdens een rit met Nick050 hier in de buurt, hier waren we al bezig met het uitzetten van de Eierbaltoer waar ik binnenkort een topic over begin en welke zal plaatsvinden op 6 maart volgend jaar.

    De Citta was volgepakt tijdens de VCT van dit jaar. Dat moet toch echt anders in 2016.

    Ook een mooie toer was die in Moergestel bij de Nationale 2takt dag.

    Tijdens de eerste toertjes van het jaar vaak pech gehad maar altijd stonden de medetoerders klaar en werd er een oplossing bedacht. Geweldig vond ik dat! De Harde Kern rijders zijn stuk voor stuk topgozers.

    De reis naar Fehmarn Duitsland ben ik aangegaan met Crullie en Nick050, Volgend jaar komen er hopelijk wat meer mensen mee.

    Deze heb ik van het weekend opgebouwd. Lowwalls er op en origineel licht getuned blokje met 50 cc , er komt een citypuffer op.

    #497624

    rensknol
    Donateur
    Berichten: 226

    Ziet er gelikt uit Erwin.
    Ik hoop dat ik volgend jaar ook mee kan naar Duitsland!
    Ga zo door :thumb
    Groeten Rens.

    #497625

    R.Zwiers
    Bijdrager
    Berichten: 441

    Hee mooie citta’s super kleuren combo. Wat voor schokbrekers zitten er op die voor vork van jou? Staat wel tof.

    #497677

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Mooi dat je nu ook een perso hebt:thumb
    En je hebt ook al een mooi setjes dames op gebouwd zie ik:thumb
    En in Maart al een toertje, dan mag ik wel opschieten met het opknappen van m,n Citta.

    #497662

    De Brandweer
    Topic starter
    Berichten: 608

    Yo Mista Zwiers, het zijn gewone buitenveren van een 280 achterveer. Vind het zelf ook erg mooi staan en heb het op een aantal van mijn plofjes.

    #497653

    lemmy62
    Donateur
    Berichten: 51

    Nice Mr Brandweer :thumb😀

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 235)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.