Cittashop.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops Cittashop.nl

This topic contains 34 reacties, has 19 deelnemers, and was last updated by Brian 1 year, 5 months geleden.

5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
  • Gebruiker

mean-machine
    Bijdrager

Een positief verhaal gaat 10x de ronde.
    Maar een negatief verhaal gaat 1000x de ronde!

Daar is een spreekwoord voor:
    Vertrouwen die komt te voet, maar gaat te paard!

De Brandweer
    Bijdrager

Bedankt voor dit bericht Crullie dat vind ik zeer tof. Had ik niet verwacht.

Ik zal zo goed mogelijk jullie adviezen ter harte nemen en toepassen.

Uiteindelijk moet ik ook vanuit de mensen die wat bij me bestellen of doen mijn lessen trekken. Commentaar mag altijd en ik probeer me daar niet door te laten demotiveren maar er juist door te groeien.

Ik zie jullie niet als vijanden, 🙂 ik hoop dat dit andersom ook niet zo is geworden.

Je kan alleen maar verbeteren als je weet waar de punten liggen waar je mee bezig moet en ik heb echt wel weer wat inzichten opgedaan door bepaalde adviezen hier.

Nogmaals bedankt daarvoor, dat meen ik echt.

KeesKameel
    Bijdrager

Heb meerdere keren wat bij Cittashop gekocht en persoonlijk opgehaald in Hoogezand. Werd altijd hartelijk ontvangen en Erwin was altijd wel in voor een praatje. Naast het leveren van mijn gevraagde spullen gaf hij ook met alle plezier adviezen. Ik had goed contact met hem over messenger.

Mijn ervaring was zeer goed en zal zeker weer wat bij Cittashop bestellen als ik het nodig ben.

Florian
    Moderator

Ik was opzoek naar ervaring van anderen wat betreft het Malossi remsegment, Erwin kreeg in de gaten dat ik dit segment graag wilde kopen en testen. Hij bood mij er gratis eentje aan namens de Cittashop om deze te gaan testen.

Erg toffe actie van hem en had ook niet gehoeven, maar wordt zeker gewaardeerd. Dikke prima

• Deze reactie is gewijzigd 1 year, 5 months geleden door Florian.

Brian
    Bijdrager

Dat is zeker nice ik ben ook wel benieuwd of dit segment verschil gaat maken.

5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.