Cittashop.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops Cittashop.nl

This topic contains 34 reacties, has 19 deelnemers, and was last updated by Brian 3 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
  • Gebruiker
  • #797011

    De Brandweer
    Bijdrager
    Berichten: 608

    Inmiddels heb ik telefonisch contact gehad met zevenenergie.

    Ik heb aangegeven dat hij zijn geld terug krijgt zoals hij zelf ook wenst.

    De website wordt momenteel aangepast en ik zal de condensatoren voortaan goedkoper maar met losse kabels en kabelschoentjes gaan leveren.

    Cittashop is nog op allerlei gebied een nieuweling in de markt en we proberen zo goed en snel mogelijk van onze fouten of misstanden te leren. We zijn er nog niet maar we gaan er wel voor!

    Wat Wim aangeeft is eigenlijk wel correct en ik wil je daar voor bedanken. Opbouwende kritiek is zeer gewaardeerd.

    We zijn bezig geweest om de voorraad beter te actualiseren en het advies ter harte te nemen. We proberen ook daarbij de extremere levertijden vanwege corona zo goed mogelijk daar in mee te nemen. Het kost echter wel even tijd om dit geheel op de website door te voeren.

    Groeten Erwin!

    #797016

    Davy30793
    Bijdrager
    Berichten: 3

    Helaas het zelfde mee gemaakt als zevenenergie en ook meerdere malen te horen gekregen dat het verzonden was.. Maar nooit een track and trace gehad.. Na vele malen contact eindelijk wat binnen gekregen en het was letterlijk om te huilen.
    Na dit aangegeven te hebben op whatsapp was ik de boosdoener en niet hij.
    Dit kreeg ik opgestuurd als zijne een “condensator vervanger” en 2 stuks waar geen draden aan zatenScreenshot_20200507_194356_com.whatsapp

    #797017

    mean-machine
    Bijdrager
    Berichten: 520

    Nee, artikelen leveren als nieuw die duidelijk al eerder zijn gemonteerd, dat is NO-GO!
    Als dan de stekkertjes al krom zijn, dan is het zeker niet OKE.

    Nieuw is nieuw en nog in de verpakking.
    Gebruikt spul, al is het maar 1x gemonteerd kan vaak nog best wel voldoen.
    Maar dan wel met een aangepaste prijs en ook vermelden: ‘gebruikt’ of ‘2e kans produkt’.

    #797042

    De Brandweer
    Bijdrager
    Berichten: 608

    Het is inmiddels aangepast op de website. Jammer dat het zo is gelopen. We hopen het zo toch te hebben opgelost.

    Condensator

    #797043

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Nou nou, daar gaat de reputatie van Cittashop.nl, als tenminste de foto’s en verhalen op waarheid berusten.
    Ik kende Erwin voor ongeveer een ander half jaar en in die tijd heeft hij geen afspraak naar mij toe waar gemaakt, ook herken ik het verhaal van Zevenenergie dat hij zijn problemen bij mij neer wou leggen en dat ik het dan voor hem moest oplossen.
    Ik heb Erwin toen de deur gewezen met de boodschap uit mijn buurt te blijven want ben totaal niet bereid om zijn kortzichtigheid op te lossen.

    Het rare is dat de Vader van Erwin een ware vakman is als het gaat om Italiaanse old-timer motoren, dus je zou verwachten dat Erwin wel wat van zijn Vader zou leren maar helaas niets van dat.

    Laten we hopen dat Cittashop.nl van deze fouten gaat leren en met meer respect naar de klanten toe zal werken.

    TICKLING BARN
    #797047

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4030

    Nee Joh,
    Die leert het nooit.
    Kijk nou naar die tekst bij de advertentie:
    Screenshot_2020-05-08 Cittashop nl - Vespa-Ciao nl
    Ik twijfel of dit de juiste capaciteit is, want alle gegevens zijn er uitgekrast.Vandaar dat hij er oud uitziet.
    Dus wat koop je nu eigenlijk?

    Het is gewoon een condensator, op div forum lees ik juist dat ze slechter zijn.
    Ze zijn niet ontstoord.
    Want een condensator veroorzaakt geen storing. Een condensator is, de ontstoring in een cp ontsteking.

    Dezelfde bedenkelijk spullen, maar nu in een “doe het zelf” pakketje.
    Voor dezelfde prijs, want thadaaa…nu verdien ik er het zelfde aan.
    Terwijl hij toegezegd heeft de prijs te verlagen. (Daar ga je al.)

    Ja sorry hoor, ik vind het te bizar voor woorden.
    Iemand die dit verkoop als een kwaltijds-artikel, die spoort niet.

    Als hij nu alleen op de site zou zetten wat hij in voorraad had, dan zou ik zeggen ok, hij heeft het begrepen,
    daar kan ik wat bestellen.

     

    • Deze reactie is gewijzigd 3 years, 10 months geleden door zevenenergie.
    #797048

    vogelsang
    Bijdrager
    Berichten: 8

    Ik ben redelijk nieuw in de scene, maar ik geef ze voorlopig nog even het voordeel van de twijfel.. alle begin is moeilijk/leertraject. Ik wacht gewoon geduldig op m’n blokje 😀 – overigens zie ik inmiddels ook een bestelstop, dus men doet er echt wel iets aan.

    #797049

    Dountill
    Bijdrager
    Berichten: 320

    Helaas dezelfde ervaring. Eerst via Erwin zelf, met veel geklooi om een kickstartblok dat ik bij hem kocht, maar tijden duurde voor het opgestuurd werd. De kickas etc. zouden er bij zitten, maar bleek uiteindelijk niet. Lang verhaal kort, met een boel heen en weer gesprek via Facebook, waarna het financieel gezien redelijk netjes op is gelost, maar ik heb nog steeds geen goed werkend kickstartblok en dat is wel waar ik naar op zoek was het begin van de rit.

    Ook via een officiële bestelling via Cittashop geen goede ervaring. Daar een nieuwe uitlaat besteld, maar daar zaten de boutjes voor het hitteschild niet bij. Opgelost door er wat goodies bij te doen die ik niet besteld had (met een hogere waarde dan de 2 boutjes, maar die ik wel specifiek ergens moet gaan zoeken).

    Deze ervaring heeft een maatje van mij ook. Die ontving in plaats van een nieuw remmechanisme een 2e hands (die hadden we natuurlijk zelf ook wel liggen) met daarbij 2 losse euro’s (pin me er niet precies op vast) ter compensatie.

    Ik had verwacht dat Erwin de zaken meer professioneel op orde zou hebben met de komst van zijn webshop, maar helaas. Ik vind het wel jammer, want hij heeft wel veel voorraad en interessante onderdelen en zou het graag anders zien gaan.

    #797054

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Ik heb deze week contact gehad met Erwin of hij de Gianelli Citypower voor Ciao nog op voorraad had (kon het op de site niet zien qua voorraad). Gelukkig had hij er nog 1 – hij moest toevallig in de buurt zijn dus kreeg het tot aan de deur afgeleverd. Thanks.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #797055

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4030

    Vroeger had je nog geen marktplaats.
    Vroeger had je brommer sloperijen, daar kocht je dan je 2e hands onderdelen.
    Misschien is het beter als hij op zo,n manier verder gaat. Een brommersloperij webshop, kan prima werken met foto,s van je 2e hands onderdelen.
    Daar bij kan je dan ook nieuwe spullen verkopen (als je ze op voorraad hebt!)

    Dan kan je gewoon je zelf zijn en iedereen weet waar die aan toe is.
    Tis maar een klein stapje, maar een groot verschil . De aard van het beestje verander je niet zo snel.

    Als ik hem spreek lijkt hij mij een aardige jongen.
    Maar een echte webshop, dat lijkt mij te hoog gegrepen.
    Dit, moet voor hem toch ook niet leuk zijn.

    • Deze reactie is gewijzigd 3 years, 10 months geleden door zevenenergie.
    #797063

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Als ik zo naar die laatste foto kijk dan zie ik duidelijk dat ze bij Cittashop.nl een soldeer bout hebben die niet goed heet word.
    Tip : koop een degelijke soldeerbout en soldeertin met harskern 50/50 of 40/60, vloeit veel beter !!!

    TICKLING BARN
    #797064

    Tiesman1986
    Moderator
    Berichten: 863

    Denk dat Erwin dit zelf ook betreurt en wat ik begrijp zijn alle dingen gecompenseerd qua financiën.
    Hij is net begonnen en wat ik weet is die druk bezig om alles in goede banen te leiden.
    Ik vindt het een mooie shop met goede prijzen.
    En weet zeker dat dit goede lessen zijn voor de toekomst :mrgreen:
    Fijn weekend allemaal

    #797082

    De Brandweer
    Bijdrager
    Berichten: 608

    Ik kende Erwin voor ongeveer een ander half jaar en in die tijd heeft hij geen afspraak naar mij toe waar gemaakt, ook herken ik het verhaal van Zevenenergie dat hij zijn problemen bij mij neer wou leggen en dat ik het dan voor hem moest oplossen. Ik heb Erwin toen de deur gewezen met de boodschap uit mijn buurt te blijven want ben totaal niet bereid om zijn kortzichtigheid op te lossen. Het rare is dat de Vader van Erwin een ware vakman is als het gaat om Italiaanse old-timer motoren, dus je zou verwachten dat Erwin wel wat van zijn Vader zou leren maar helaas niets van dat.

    Wat een rare uitspraak Crullie, ik heb jou al jaren niet gezien en volgens mij was ik degene die tegen jou heeft gezegd dat we beter met de samenwerking konden stoppen en dan begin je ook nog over mijn vader, dat lijkt me helemaal niet op zijn plek hier.

    Ik denk dat een aantal mensen van dit forum ook nog wel goed weten wat er rond die tijd allemaal speelde. en wil hier verder ook geen discussie over aangaan en sneren naar elkaar gaan uitdelen dus laat het hier graag bij want wat mij betreft zijn er bij dergelijke discussies geen winnaars.

    Ik sta altijd open voor feedback of een praatje en weet uiteraard heel goed dat alles nog niet vlekkeloos verloopt. Het is echt een leerproces en wat mij betreft maakt iemand die geen fouten maakt meestal niks. Ik vind het natuurlijk wel heel jammer dat er fouten worden gemaakt en probeer naar mijn beste geweten hier mee aan de slag te gaan.

    Op de website vinden momenteel wat aanpassingen plaats in de vorm van meer informatie en uitleg,verder is er inderdaad een bestelstop ingesteld. Dit heb ik gedaan omdat ik dit zo spoedig mogelijk wil oplossen.

    Mochten jullie nog ideeën hebben over dingen die jullie opvallen en die je graag snel veranderd zou zien laat het dan weten alsjeblieft,

    Ook op of aanmerkingen wil ik graag weten , hou het wel positief graag!

    Groeten, Erwin

    • Deze reactie is gewijzigd 3 years, 10 months geleden door Fredzzz.
    #797086

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Top Erwin, ik zie duidelijk voortgang en diepgang in bovenstaande en ben het met je eens dat er geen winnaars zijn vanuit sneer gedrag, maar het is toch echt positief bedoelt betreft je Vader want je hebt de achtergrond om je shop tot een succes te maken, zou echt geweldig zijn dat jij als jong vers member tot oer degelijk shop eigenaar word door de jaren heen, misschien in de toekomst zelfs Sponsor van Vespa-Ciao.nl.
    Wat mij betreft sta ik daar 100% achter :thumb maar voorkom voortaan dat er slechte verhalen komen.
    Want dit topic begon zeer positief, Succes and own it. 😉

    TICKLING BARN
    #797087

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4030

    Ik hoef niet zo nodig positief te zijn;

    Wat me bij jouw opvalt is dat je heeel veel fouten maakt, je hebt dus een blinde vlek.
    Je hoort wel kritiek, en je doet je best, maar er zit ergens ontkenning.

    Als iemand die jouw niet kent, 2e hand, spullen krijgt opgestuurd, terwijl hij iets nieuws koopt, blijf je juridisch gezien in gebreken,  maar de klant voelt zich opgelicht.

    Dat wil zeggen, hij voelt zich in zijn zak gescheten.
    Daar komt nog bij dat hij zich in moet houden, hij wil immers wel beleeft en zakelijk handelen.

    Dus je wordt redelijk behandeld.
    Maar in werkelijkheid, kan de klant jouw wel schieten.

    Een positief verhaal gaat 10x de ronde. Maar een negatief verhaal gaat 1000x  de ronde!
    Luister maar naar de verhalen op verjaardags feestjes.
    Je kan je dus geen, systematische fouten veroorloven.

    Vrienden doen water bij de wijn, die hebben een belang bij jouw, daar heb je nu even niets aan.
    Luister naar je vijanden, die vertellen je de ongezouten waarheid.

    Kijk naar de feiten, je kan, niet, op oude voet verder.

    • Deze reactie is gewijzigd 3 years, 10 months geleden door zevenenergie.
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.