Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

This topic contains 2,184 reacties, has 284 deelnemers, and was last updated by TheCauwie 6 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
  • #105336

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    uitlaatje met water ingevroren om uit te deuken… het heeft helaas niet gewerkt 🙁

    #105313

    paulhermens

    1/11 vario klok veranderd naar 1/13 vertandig voor wat meer trekkracht.
    de klok opgepoetst, rem ontvet en opgeschuurd, alles weer gemonteerd incl. nieuwe snaar (gates 13 x 1075)
    ja, 1075 past net :lol wilde eigenlijk 13,4 x 1060.
    vanavond maar eens uitproberen hoe dat het loopt / optrekt, ik hoop ergens tussen de 45 en 50 zonder
    al te veel overtoeren.

    en het eindresultaat 53 Kmh met een hele berg aan trekkracht bij het wegrijden uit stilstand 😉
    binnenkort maar eens wat zwaardere rollen gaan testen, vind hem vanaf het midden gebied
    niet lekker doortrekken (teveel toeren nodig)

    #113815

    Helios
    Bijdrager
    Berichten: 606

    Wielplaatjes gemonteerd :

    #113808

    citta1234
    Bijdrager
    Berichten: 621

    Jij hebt echt een brute Citta man!:)
    Die zou ik zeker een tijdje houden als ik jou was!

    #88589

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Snor blokje onder de ciao weg gehaald en onder de citta gemonteerd.
    Heb ook nog een ander uitlaatje gemonteerd (1 met een nog dunnere voorbocht) en nu loopt ie mooi 25 a 30km:thumb
    Nu het licht nog even fixen en een bel erop zetten en hij kan naar de keuring.

    #88669

    kevin030
    Bijdrager
    Berichten: 642

    Goed bezig:thumb

    Vandaag mijn “kroegpuch” weer in orde gemaakt en een poging gedaan een ei uit de band van mijn Citta te krijgen.
    Dat laatste is helaas nog niet gelukt:(

    #49150

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    die ei ga je ook niet eruit krijgen dat kan je vergeten.
    word een nieuw bandje.

    http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/197685/P0/

    #88641

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    @flenny
    Denk dat hij meer een hobbel bedoeld.

    Maar deze hobbels moet je wel meteen bij montage aanpakken, want als hem laat zitten en er mee gaat rijden dan rijd je hem er als het ware in en dan krijg je hem er bijna niet meer uit.

    #103696

    niek1992
    Bijdrager
    Berichten: 1825

    Ciao’tje klaar gemaakt voor de keuring. Kentekenplaat moest er nog op, en de vario-vertanding eruit. Tegelijk ook maar even het reedvalve blokje eronder vandaan getrokken, en een origineel blok eronder gehangen haha!

    Zit alleen nog te twijfelen of ik een nog meer knijpend uitlaatje moet pakken. Hij gaat nu 31 op de GPS. waarvan ik weet dat hij niet zozeer afgekeurd word op de rollerbank, maar een herkeuring? I dunno yet. mischien plemp ik er het standaard uitlaatje eronder.

    #84662

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    of je doet een boutje in je luchtfilter :)?

    #89414

    niek1992
    Bijdrager
    Berichten: 1825

    Kan inderdaad ook. Heeft eigenlijk al een iets te groot sproeiertje gemonteerd. stotterd in ieder geval een beetje. Gaan ze daar niet moeilijk over doen dan? als ie volgas slecht loopt? (nog nooit een brommer herkeurd he, Vandaar de vragen)

    #107856

    kevin030
    Bijdrager
    Berichten: 642

    speedbuxy :
    @flenny
    Denk dat hij meer een hobbel bedoeld.

    Maar deze hobbels moet je wel meteen bij montage aanpakken, want als hem laat zitten en er mee gaat rijden dan rijd je hem er als het ware in en dan krijg je hem er bijna niet meer uit.

    Inderdaad, dat bedoelde ik.
    Nieuw bandje is onderweg:) hopen dat ie voor de 6e in huis is:P

    #106980

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    kevin030 :
    hopen dat ie voor de 6e in huis is:P

    Ach en anders hobbel je lettelijk wat achteraan mee in de groep:lol

    #76266

    kevin030
    Bijdrager
    Berichten: 642

    Hmm, nu heb ik dus sowieso geen excuus meer als het regent:P

    #105553

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Heeft iemand zich ooit afgevraagd hoe hard een 100+km/uur schakelbrommer rijdt met een citypower uitlaat? Ik in ieder geval niet maar weet we het antwoord: 55-60km/uur.

    De opmaat uitlaat van mijn Honda NSR is helaas doorgeroest en was niet zomaar te repareren. Om de brommer toch mobiel te houden heb ik een cittypower met een 90gr bocht aan de flens gelast. Hij rijdt nu echt bijna als een originele NSR dus niet heel spannend :lol

    Misschien laat ik de uitlaat er wel op zitten voor de verkoop. Er zijn niet veel 16jarigen die gelijk op een 100+ km/uur snelle schakelbrommer willen beginnen dus waarschijnlijk is een 55-60km/uur snelle schakelbrommer interressanter.

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
15 berichten aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 2,185)

Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.