Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

This topic contains 2,184 reacties, has 284 deelnemers, and was last updated by TheCauwie 6 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,126 tot 1,140 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
  • #92563

    -RobinvS-
    Bijdrager
    Berichten: 1047

    Vertigo :
    Ziet er netjes uit Robin, ik zou de naden die je al gedaan hebt zo laten en die daar rechts en bij de uitlaatbocht ook nog even.

    Hij is ook nog niet af, maar ik heb hem maar even laten afkoelen wat het gevaar is nu dat de lasnaden redelijk dichtbij elkaar liggen en ik zou er dus 1 kunnen verneuken, terwijl die eigenlijk al goed was.
    Maar de 4e zit er nu ook al op alleen de foto is iets eerder gemaakt.

    Moet alleen die kleine lasjes nog, en dan de blanke lak nog.

    #92319

    Anoniem

    En dan heb je een hele brute uitlaat 🙂

    #115077

    r32
    Bijdrager
    Berichten: 574

    He He

    Eindelijk de oude laptop van mijn schoonbroer aan de praat gekregen op draadloos modem.

    Op de bank vespa ciao forum bezoeken.

    Ha Ha.

    #115080

    sander…
    Bijdrager
    Berichten: 222

    Vandaag drukke dag gehad. 3 ciao’s en 2 aerox’en een beurt gegeven. Wel lekker de middag omgekregen!

    #115082

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    sander… :
    Vandaag drukke dag gehad. 3 ciao’s en 2 aerox’en een beurt gegeven. Wel lekker de middag omgekregen!

    Kun je nu nog wel fatsoenlijk plassen? :lol :haha

    #115088

    xDanielcitta
    Bijdrager
    Berichten: 201

    Haha was het wel lekker :P?
    gister eventjes verder gegaan met een 2de citta blokje uit elkaar te halen en schoon te maken
    Wil hem in de motip wheelspray spuiten maar het waaide te hard 🙁
    Het blokje wil ik laten reviseren en laten uitvijlen,
    Kent iemand nog een leuk adresje ?
    In de buurt van Sneek – (friesland)
    Of opsturen kan natuurlijk ook

    #115089

    beunhaaz
    Bijdrager
    Berichten: 1305

    This dat ik niet in je buurt woon ): anders deed ik het wel voor je 😛 anders als versturen geen probleem is , Joris eventueel?

    #115090

    xDanielcitta
    Bijdrager
    Berichten: 201

    haha maastricht is idd wel erg ver

    #115091

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Daniel ik wil je blokje wel reviceren en uitvijlen?
    Ik woon een 20km van je af.

    #115093

    xDanielcitta
    Bijdrager
    Berichten: 201

    florian ik heb je even gepmd
    ivm vervuiling van dit topic

    #115094

    -RobinvS-
    Bijdrager
    Berichten: 1047

    De Fabrizi afgemaakt. :thumb

    #69494

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Aangezien de temperatuur de gehele week onder het friespunt lag heb ik redelijk stil gezeten, maar heb ik wel eens geprobeerd een uitlaat op te knappen door deze vol te gieten met water en te laten bevriezen. Heb hier al vaak over gelezen, maar nog nooit een succesvol resultaat van gezien.

    Het testobject voor de bevriezing.

    Het resultaat is zeer teleurstellend.:( Ik kreeg een uitlaat die van binnen vol zat met ijs. Ook geen scheuren of breuken te vinden. Een resultaatfoto na bevriezing is dus overbodig gezien ik dezelfde foto’s nogmaals kan posten. Ik heb dit toch een aantal malen geprobeert. Met eenmaal zelfs een tijdsduur van 2 dagen in deze vrieskou. Waarschijnlijk is het materiaal van de Proma te dik. Deze Gun moet dan toch maar old fashioned opgeknapt worden.

    #50501

    Lastpak
    Bijdrager
    Berichten: 1136

    wat een vervelende deuk maarten.
    jammer dat deze truck niet heeft gewerkt, maar net wat je zegt.
    het materiaal van proma is wat dikker.

    voor dat je hem open gaat zagen, heb je er al over na gedacht een staaf op de deuk te lassen?
    dan zou je hem er uit kunnen trekken, ik denk dat het wel moet lukken op die manier.

    het blijft natuurlijk een mooie uitlaat en het zou zonde zijn hem zo te laten.

    #53599

    daniel citta
    Bijdrager
    Berichten: 137

    dat lukt wel maar je moet die deuk dan wel heet stoken dan kun je die er zo uit trekken.
    heb het me vader vaak zien doen bij een crossmotor uitlaat en werkt perfect

    gr daniel

    #53575

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    In grote lijnen zal je door de lasmethode de deuk er wel uit kunnen trekken, maar het is idd een vervelende deuk. Doordat er allemaal kleine deukjes zijn gevormd. Deze zullen er toch uit geklopt moeten worden. Daarom gaat hij open. Bijkomend voordeel van het open halen van het expansie gedeelte is dat ik hem van binnen ook perfect kan reinigen.

15 berichten aan het bekijken - 1,126 tot 1,140 (van in totaal 2,185)

Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.