Vincent’s perso

Home Forums Perso’s Projecten Vincent’s perso

This topic contains 82 reacties, has 24 deelnemers, and was last updated by Wilk1985 5 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 83)
  • Gebruiker
  • #284518

    Vincent
    Topic starter
    Berichten: 661

    Aangezien er meerdere perso’s liepen lijkt het mij makkelijker om alles in 1 te knallen.

    Gisteren voor een prikkie een Tiff met kenteken gekocht.
    Het motortje liep niet, na het carbje schoongemaakt te hebben en een vers bougie’tje erin loopt hij weer als een trein. Plaat zit er niet op maar hij is met kenteken.


    Ik heb nog een nieuwe citta staan, voor ik deze kocht had er nog nooit benzine in de tank gezeten. Het motortje starte direct en loopt zeer netjes. Deze stond bij een brommerboer in een doos te wachten op een eigenaar.


    En de toerbuffel die al een paar generatie’s heeft overleeft.

    #430979

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    Stomme vincent tiffany’s van de hoek af plukken waar ik woon snik snik ;)!
    Leuk beestje alleen lijkt het me een mooi opknap projectje om hem weer helemaal piek fijn te maken!
    Hopelijk heb je nog wat aan de bak met spullen zag toevallig gister nog een andere poot liggen die je mocht hebben.. maar dat komt allemaal wel :).

    #453416

    Vincent
    Topic starter
    Berichten: 661

    DR-flenny :
    Stomme vincent tiffany’s van de hoek af plukken waar ik woon snik snik ;)!

    Tsja, hij stond al 15minuten op marktplaats dus had je moeten zien.

    Je kan beter je buurman de schuld geven dat hij niet even aan je dacht:D

    #452722

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Wauw mooie aanwinsten! <3 tiffany

    #452781

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Gave collectie heb je! Zeker die Citta die nog helemaal origineel is zoiets vind je nooit meer.

    #499064

    Vincent
    Topic starter
    Berichten: 661

    Zo, tijd om hier weer eens wat te laten horen en zien!

    Sinds de laatste post in 2013 is er een hoop veranderd in het brommerpark. Er zijn een heleboel brommers en delen bij gekomen. Eindelijk heb ik de tijd en zin gevonden om hier weer eens wat mee te gaan doen. Alles staat op dit moment nog overal verspreid dus een groepsfoto zit er jammergenoeg niet in maaaar, alle projecten zullen een voor een behandeld gaan worden. Voor elk project zal er hier een uitgebreid verslag terug te vinden zijn.

    Het eerste project op de lijst bestaat uit 2 brommers: Polini Citta VS Malossi Citta!

    Als eerste de start van de polini citta:



    Deze brommer wordt volledig in blauw met wit gemaakt. De metalen delen worden allen gestraald/geschuurd en vervolgens wit gespoten. De plastic kappen en plaatwerk wordt allemaal origineel blauw en wit. Geen gespoten rommel! Op een paar kappen na heb ik alle kappen voor beide citta’s compleet:D

    De Polini citta onderdelen:

    #499065

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    Sexy hoor al die mooie kleuren parts dat heeft even geduurd maar uiteindelijk komt het allemaal tesamen

    #499066

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Echt een heel gaaf idee. Ik ben ook al wat jaartjes bezig met een Malossi, Polini, maar ook Pinasco Citta. Wil ook geen gespoten kapwerk hebben, maar net zoals jou is het lastig precies dezelfde kleuren blauwe delen te vinden. Voor een Polini thema dan weer niet zo’n heel probleem gezien het logo ook verschillende kleuren blauw in zich heeft.

    Ik ben benieuwd wat het eindresultaat zal zijn en natuurlijk de setups compleet volgens Polini of Malossi.

    #499067

    Vincent
    Topic starter
    Berichten: 661

    Martino :
    en natuurlijk de setups compleet volgens Polini of Malossi.

    Voor zover mogelijk zullen er polini en malossi delen gebruikt worden. Waar niet mogelijk zullen(in mijn ogen) de beste alternatieven gebruikt worden.

    Hier alvast een voorproefje voor beide setups.

    Voor de Polini citta: Polini kickspeed met 43mm kit-racing (onbewerkt)

    Voor de Malossi citta: Reedvalve met 47mm Deps (licht bewerkt:lol)

    #499068

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Die DEPS mag idd nog wel even onder handen genomen. =)

    #499072

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Gaaf dat je aan je perso verder gaat Vincent :thumb

    Ik weet dat je al veel onderdelen hebt verzameld, en ik ben erg benieuwd hoe dat allemaal samen zal komen :). Dat kan ons mooi de wintermaanden doorhelpen succes!

    #499075

    robilo
    Bijdrager
    Berichten: 28

    Gaaf vincent! Voor zover ik weet, staat er nog een tiffany in vlaardingen bij Almost classic (voor wie zoiets zoekt).

    #499078

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    1 van de 1e thema Citta’s die ook echt gaat slagen qua looks:thumb
    Ben erg benieuw naar het eind resultaat.

    Had ook wel graag een closeup van de poorten van die deps willen zien;)
    Voet ziet er namelijk al goed uit:thumb

    #499089

    Vincent
    Topic starter
    Berichten: 661

    speedbuxy :
    Had ook wel graag een closeup van de poorten van die deps willen zien;)
    Voet ziet er namelijk al goed uit:thumb

    Close-up van de poorten lukt jammergenoeg niet met mijn telefooncamera. (Zie onderstaande foto’s) Zo goed mogelijk op de foto proberen te nemen en even een poortmapje gemaakt met een tekeningetje van het carter oppervlak. Nieuwe RV is onderweg dus zodra die binnen is wordt het solderen/lassen en hakken geblazen.



    Tevens weer wat spulletjes binnen gekregen voor de polini citta.

    Het liefste heb ik nog een linker blauw handvat zoals de rechter blauwe op de foto maar deze heb ik nog nergens kunnen vinden jammergenoeg.

    #499090

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Vincent :
    Close-up van de poorten lukt jammergenoeg niet met mijn telefooncamera.

    Dit is goed genoeg, en de poort map erbij geeft aan dat het een sexy getimede cilinder is:thumb
    Wil deze wel eens in action zien:duivel
    Mooie blauwe delen ook weer, inderdaad alleen nog even een 2e blauwe handvat zien te scoren.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 83)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.