Vincent’s perso

Home Forums Mijn brommers Projecten Vincent’s perso

Dit onderwerp bevat 82 reacties, heeft 24 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Wilk1985 2 weken, 5 dagen geleden.

8 berichten aan het bekijken - 76 tot 83 (van in totaal 83)
  • Gebruiker

Vincent
    Topic starter

Ow ow WAT EEN SCHANDE!

10 maanden en 1 week niks laten horen van dit project.

Door aansporing van anderen zal ik dit project maar eens gaan afronden en als deze voltooid is beginnen met het verslag van de malossi citta.

De polini citta staat op dit moment rolbaar in de woonkamer. Het ding waar is tegenaan liep de maaaaanden geleden is de montage van de voorste remklauw. Ik had een paar ideeen maar dit werkt niet jammergenoeg, Dus bij deze: wie heeft er nog een goed idee om een remklauw te monteren op een nette manier die niet te lomp of juist te zwak is?

Strikert
    Bijdrager

37C6B303-9292-4715-98EA-5563804DEBDA@vincent:

ik heb uit 2mm staalplaat een ophanging gemaakt die aan je voorwielas en spatbordophanging vast zit. Gaten geboort voornde remklauw gaat perfect.

ookal hoort ie achter je wiel heb ik hier geen problemen mee dat ie scheef gaat oid. Geen gelas aan je voorvorkpoten.

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Gaaf ding Vincent  😎 . Nog wel even je radiateur etc monteren. Past dat een beetje ok bij een citta?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Martino
    Bijdrager

Nice hoor, ziet er leuk uit zo! Wel jammer dat je dan tegen dingen aan loopt waardoor het weer even stil ligt. Weliswaars heel herkenbaar. Welke ideen halen het nu niet?

Iets CNC fresen en om je vorkpoot heen vast klemmen waar de remklauw op bevestigd kan worden?

Crullie
    Donateur

Strakke Polini Citta Vincent :thumb kleurcombo is Super !!
    Remankerplaat zoals Strikert had ik ook al verzonnen, 2 zielen één gedachte  😎

Tickling Barn -->

speedbuxy
    Bijdrager

Ik had hem al eens voorbij zien komen in een app.
    maar zo in volle glorie op een groot scherm (pc) komt ie toch zeker meer tot z,n recht:thumb
    Beste geslaagde Polini thema Citta of brommer die ik tot nog toe gezien heb. Echt goed geslaagd:thumb

Florian
    Moderator

Wat een pareltje van een Citta is en wordt dit..

Het kleurverschil in de kappen en het zitje, is dit een extra detail (logo van polini heeft meerdere kleuren blauw) of gebrek aan vinden van dezelfde kleur? Ik gok het eerste? 😀

Wilk1985
    Moderator

Het Polini thema is echt geslaagd, leuk dat het in zoveel details terug te vinden is zoals de pedaalrubbers 🙂

Gaaf ding, leuk dat het project bijna af is :thumb

8 berichten aan het bekijken - 76 tot 83 (van in totaal 83)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.