Vespa-Ciao.nl stopt

Home Forums Algemeen Website Vespa-Ciao.nl stopt

This topic contains 16 reacties, has 15 deelnemers, and was last updated by Herr Flick 4 months, 1 week geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Gebruiker
  • 2

Herr Flick
    Topic starter

Hoi allemaal,

Na lang aanhouden en denken besluit ik toch om de stekker uit de website te trekken. De hoofdreden is dat de sponsoring stopt en we dus de kosten niet kunnen dekken per jaar.
    De tweede reden is dat ik er geen plezier meer uit haal en de kosten zelf niet wil betalen.

Mocht je de site willen overnemen/in stand houden dan mag je mij een prive bericht sturen. De kosten zullen nu zo’n 200 Euro per jaar zijn.

Mocht er niemand voor zijn, dan zal 14 januari 2025 de datum zijn.

Ik ben blij dat ik een bijdrage heb kunnen leveren aan de community in de Ciao/Citta wereld en waar we nu staan. Veel mensen ontmoet en samen mee gereden waar ik heel tevreden terug naar kijk.
    Je merkt dat er een nieuw tijdperk is gekomen waarbij veel mensen elkaar vinden op Whatsapp en andere manieren en elkaar daar ontmoeten – en dat is prima.

Groeten en bedankt,
    Thomas

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Bramv
    Bijdrager

Heel spijtig, maar uiteraard wel begrijpelijk.

Heb net een Vespa Ciao gekocht en kan echt uren door de forums scrollen. Echt een oneindige bron aan informatie en ervaringen!

Bedankt hiervoor.

3

Lennaert
    Sleutelbeheerder

Thomas,

We hebben natuurlijk al even contact gehad het blijft een lastig iets om elk jaar weer de zaken voor elkaar te krijgen voor het voortbestaan.

De site zal zeker blijven bestaan (voor nu) bij deze meld ik mijzelf aan als interim beheerder indien er voor de deadline geen geschikte kandidaat naar voren is getreden.

Uiteraard is dit een ‘nood’ oplossing en zal er indien iemand zich geroepen voelt het stokje in die tijd weer worden overgedragen.

1

niek1992
    Bijdrager

Een tijdje geleden was er ook al zo’n post. Had gehoopt dat sponsoring goed zat, niet dus. Ik heb via m’n werk wat servertjes in een datacenter hangen, dus misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen?  Ik zie dat de hosting nu in ?Denemarken? gedaan wordt, en het een WP site is. Daar heb ik dan weer geen kaas van gegeten, ik hou servers in de lucht. Frontend doe ik niet :-P.

bram0vitz
    Bijdrager

Hoi Thomas,

Jammer om te horen, aan de andere kant wil ik je wel bedanken voor al die jaren waarin het forum heeft kunnen bestaan en de community die er door is opgebouwd.
    Ik heb helaas geen kaas gegeten van website beheer, zou graag helpen maar dit gaat mij te boven.

beetje prutsen hier en daar
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    2

FSC 72
    Bijdrager

Bedankt voor alle tijd en moeite die je er in de jaren in hebt gestopt, ik kan me voorstellen dat er heel wat uren in zijn gaan zitten. Persoonlijk hoop ik dat alle posts en info die er op staat wel als soort van archief behouden kan blijven mocht het echt stoppen.
    Ik wil best een bijdrage leveren om de kosten te dekken, als we met 10 man €20 bijleggen zijn we er al en dat moet te doen zijn toch? Ik heb geen verstand van ICT dus met websitebeheer kan ik niet helpen maar bij deze meld ik me alvast aan als minisponsor met 2 tientjes!

2

arvid13690
    Bijdrager

Ik wil ook wel een bijdrage leveren.

Tis altied moar eem!
    2

TiPa076
    Bijdrager

Voor mij ook geen probleem om bijdrage te leveren!
    Hoor het graag als er genoeg bij elkaar zijn.

Grtzzz

Het leven is als een neus, haal eruit wat erin zit
    1

Shark
    Donateur

Shit, ik was het afgelopen jaar nogal afwezig hier omdat ik een dedicated brommerhok aan het bouwen ben, alles in het teken om volgend jaar weer lekker te knutselen in alle comfort.

Ik snap het wel dat het na al die tijd wel een keer mooi is geweest, als beheerder. Bedankt voor alle jaren toewijding!!
    Maar we gaan vrolijk verder hoor, ik stuur wel een PM

1

Jordi
    Bijdrager

zou het heel jammer vinden om de site met oneindig veel informatie zien moeten verdwijnen, bij deze meld ik mij ook graag aan als donateur.

1

FonS
    Bijdrager

Het geld zal het probleem niet zijn, er zullen genoeg mensen willen bijdragen indien nodig (ik natuurlijk ook).
    Maar als je er geen plezier meer uit haalt, is dat een andere zaak.
    Bedankt voor alle jaren dat je dit forum hebt ontwikkeld en in de lucht hebt gehouden. Ik heb er vertrouwen in dat een geschikt persoon de zaken overneemt.

TiPa076
    Bijdrager

Ja dat is indd ook zo dat is niet op te vervangen met geld.
    iig tot zover bedankt voor de moeite en tijd die je erin hebt gestoken!

Het leven is als een neus, haal eruit wat erin zit

Infinity91
    Bijdrager

Heel, heel erg jammer, ik ben de site pas begin dit jaar ontdekt en al heel veel gebruik van gemaakt!

Financieel wil ik zeker helpen om het forum overeind te houden.

Edwin-Meany
    Bijdrager

Ik denk dat ik een oplossing heb. Thomas ik heb je een berichtje gestuurd. Het voortbestaan zou daarmee geen enkel probleem hoeven zijn.

Gratje
    Bijdrager

Het zou heel jammer zijn.Voor mij is het “vespa leven” af en aan. dan weer weken druk bezig en door het forum scrollen voor oude oplossingen van andere. Dan weer maanden inactief wegens andere prioriteiten in leven.

Zo lang het forum maar ergens gebackuped word, want het is een hele grote vraagbaak van jarenlange ervaringen en oplossingen van iedereen.

Voor mij is vespa-ciao een grote bak aan informatie en naslagwerk. Ik gebruik geen social media voor dingen als dit.

Indien het stokje niet overgenomen kan worden In ieder geval bedankt voor alle jaren die je er in hebt gestoken de website in de lucht gehouden te hebben.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)

Het onderwerp ‘Vespa-Ciao.nl stopt’ is gesloten voor nieuwe reacties.