VCT 2014 —> 7&8 juni

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2014 —> 7&8 juni

This topic contains 331 reacties, has 50 deelnemers, and was last updated by VespaAvanti 9 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 332)
  • Gebruiker
  • #527185

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7342

    Misschien een idee om zelf een eigen slaapplek in de buurt te vinden of met het lijstje extra geeinterresseerden. Volgens mij zijn er nog meer dan het lijstje aangeeft en is er zeker wel een overnachting in de buurt te vinden.

    #522728

    Piet30
    Donateur
    Berichten: 1069

    Jelle,
    just got the info from Doktor Motor that he can not join the tour due to some private things that he has to do at that time.
    But one other guy from our PMT Forum (Seru.Ch) would like to take over his place and drive the tour for him if this is ok.

    #508878

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5743

    Piet30, Thats okay. What’s his name, Then i change dr. Moto his name in the list for the swiss guy.

    #508876

    Piet30
    Donateur
    Berichten: 1069

    His name is Seru.Ch

    #513058

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Herinner je deze nog ? nog ? nog ? …

    Nuckelchen Power :lol

    TICKLING BARN
    #513501

    Batty
    Donateur
    Berichten: 527

    Hij reed toen 450 km met een hobbel in zijn band.
    Rare snuiter was dat, ik hoorde dat hij in de gevangenis zat of nog zit.

    #527205

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Heb geen idee Batty ?, je weet meer als ik.
    Maar vond het wel een heel mooi Ciaotje.

    TICKLING BARN
    #527264

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Hij had toch die 43 malossi die met enige regelmaat warmliep ?

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #527252

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    43 Polini meende ik waar idd de eerste dag een grotere sproeier in moest omdat die een paar keer warmliep.

    Meende dat hij het blokje op de heenweg van Duitsland naar Nederland in de auto inelkaar heeft gezet en bij aankomst onder zijn Ciao heeft gemonteerd. (Last Minute Engine).

    Jockoballa heeft beloofd dat er uit Duistland deze keer betere/betrouwbare set-ups komen :thumb

    TICKLING BARN
    #527268

    Jockoballa
    Bijdrager
    Berichten: 205

    Ik hoop! :thumb Ik denk dat hij reed een Polini of Malossi 43mm.
    We weten niet precies wat er mis is met Nuckelchen. Hij was niet online over 3 jaar en 9 maanden…

    Ik denk over rijden en 43mm Eurocilindro.. als dat intelligent?? 😕

    #527269

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    Of het slim is om met je 43 eurocilindro te gaan toeren? Geen idee wel slim is het om een reserve 43 kit bij je te hebben voor het geval dat.

    Ik ga binnenkort weer verder met het informeren naar wie welk blok rijd zodat we kunnen kijken naar bepaalde clubjes met dezelfde set-up. Deze kunnen dan onderling afspreken wie of wat een reserve onderdeel mee brengt dit scheelt weer in het gewicht wat meegenomen moet worden.

    #527270

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5743

    Ik rijd met polini evo + 46 pinasco en calibrata (hoogstwaarschijnlijk met poelie met simo koppeling), dan heb je die alvast voor in je lijstje

    (ik denk niet dat ik reserve onderdelen nodig heb(op een bougietje, gas en remkabeltje na), alles is gewoon goed voor elkaar)

    #527271

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Jockoballa :
    Ik denk over rijden en 43mm Eurocilindro.. als dat intelligent?? 😕

    Ik rijd niet anders dus lijkt me geen probleem.

    #527324

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5743

    Aangezien ik afgelopen zondag 8 km terug kon lopen, wil de buddy list nog even onder de aandacht brengen.

    We rijden met een buddylijst, dat wil zeggen dat je een partner hebt voor als je pech hebt.

    Deze kan je mee slepen naar een punt waar we knap kunnen sleutelen en wachten (snackbar, café of supermarkt).

    Ook kun je met je Buddy afspreken wie welk gereedschap en sleepkabel meeneemt.

    Graag hoor ik van jullie wie samen met wie buddy wil zijn, de rest verdelen wij met elkaar.

    Buddyteams:

    zie beginpost

    #527321

    timrex
    Bijdrager
    Berichten: 55

    timrex & Jo Boxer

    I write this in the German PMT that they also sign up here

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 332)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.