VCT 2014 —> 7&8 juni

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2014 —> 7&8 juni

This topic contains 331 reacties, has 50 deelnemers, and was last updated by VespaAvanti 9 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 332)
  • Gebruiker
  • #501382

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    Dit jaar hebben we gelukkig weer een Vespa-Ciao Toer… DeVCT 2014

    Deze organiseer ik samen met Lennaert en Wilk1985. De VCT zal op 6, 7 en 8 juni 2014 zijn (verzamelen 6 juni s’avonds), we doen de zelfde versie als de 1e keer met de ZZT (rondje zuiderzee incl. 2 overnachting)

    We verzamelen op vrijdagavond 6 juni vanaf 20:00 uur en overnachten dan in Wieringenwerf (slaapzak, luchtbed en ontbijt en drinken zelf meenemen).
    We overnachten bij een scoutinggebouw,
    adres:
    Princes Irenelaan 19A
    Wieringenwerf

    Ik verzoek iedereen zoveel mogelijk zijn auto en aanhanger te parkeren in het geel gemarkeerde deel van het parkeerterrein, dit i.v.m. de sportverenigingen die daar op zaterdag en zondag hun activiteiten hebben.

    AANGEZIEN er in de ene helt van het gebouw tot 21:00uur een vergadering bezig is, graag niet met je brommer lopen gassen als je er aankomt!
    Sowieso stellen we het op prijs dat iedereen zich gedraagt en niet loopt te kloten, met zn brommer te rijden en gassen met name op de vrijdagavond (en de volgende ochtend), want ik sta persoonlijk garant voor jullie en ik heb geen zin om daar problemen mee te krijgen!

    Vergeet niet toiletpapier mee te nemen, want dat is op locatie niet aanwezig!
    En aangezien het overdag heel mooi weer wordt, raad ik aan om ook zonnebrand mee te nemen.
    ‘S avonds kan het wel flink afkoelen, dus neem voor de avond wel warme kleding mee.

    Nog eens voor de duidelijkheid:
    Voor de 1e overnachting moet je een luchtbed of matje meenemen en je slaapzak.
    Voor de 2e overnachting moet je je slaapzak meenemen op de brommer!

    Als je van plan bent te gaan douchen, neem dan ook een handdoek mee.

    Er zijn stukken dat we geen benzine tankstation tegen komen en zondag kan er de eerste ca. 50 km niet getankt worden dus neem een jerrycan benzine mee!

    Mocht je de 1e avond nog wat willen eten:
    Cafetaria De Brink
    Brinkweg 11
    1771 CN Wieringerwerf

    Voor de 2e avond kan in Sint Jansklooster alleen deze vinden:
    Café, Restaurant Het Wapen van Utrecht
    Kloosterweg 44
    8326 CE Sint Jansklooster

    Voor wat meer keus zullen we moeten uitwijken naar Vollenhove

    For the German people: https://translate.google.nl/?hl=nl

    We vertrekken zaterdagochtend vroeg (max. 9 uur) en rijden dan met de klok mee langs het IJselmeer richting Sint Jansklooster.
    Hier komen we eind van de middag aan bij Het Kamper Erve,
    adres:
    Kadoelen 9
    8326 BA Sint Jansklooster

    Voor degene die zondag een ontbijtje willen hebben en ’s avonds een biertje of zoiets willen drinken, kunnen dit dan halen bij de locale supermarkt(Coop) deze is tot 20:00 uur open.
    Let wel op, alles(zelfs onbemande benzine stations en pinautomaten) in de directe omgeving van Sint jansklooster is op zondag gesloten, dus zorg dat je zaterdag heb getankt voor zondag!
    Hier overnachten we dan nog een keer (slaapzak zelf meenemen)en vertrekken dan zondagochtend rond 8 uur. dan rijden we via Amsterdam, Volendam en Hoorn zo weer naar Wieringenwerf.(En dan mogen jullie weer naar huis).

    De kosten van deze 2 overnachtingen zijn €30,- euro per persoon.

    Wie rijden er mee?

    01- Jelle
    02- Crullie
    03- Wilk1985
    04- Lennaert
    05- Guido
    06- Speedbuxy
    07- Batty
    08- VespaAvanti
    09- Vincent
    10- Martino
    11- Mike
    12- Tonni gaat niet mee
    13- loenatick
    14- AA-T Racing
    15- hansieb
    16- Billy_si evo
    17- Black
    18- Jo Boxer (D)
    19- Timrex (D)
    20- Jockoballa (D)
    21- evo (D)
    22- Piet30 (D)
    23- JuniorPiet (D)
    24- 1zu50Mischer (D)
    25- lemmy62 (D)
    26- jan-dirk! (D)
    27- wevi (D)
    28- Coopering (D)
    29- BisschenMuede (D)
    30- Welos (D)
    31- MofaFreak87 (D)
    32- JoWanny (D)gaat niet mee
    33- Seru.ch (CH)

    33 PERSONEN is het aantal waar mee we gaan rijden (voor deze mensen is ook een slaaplek geboekt en betaald), mocht je onverhoopt toch niet mee kunnen. Benader dan één van de personen op de reservelijst, want we kunnen doordat de slaapplek al geboekt is niet het geld terug storten!

    Toelatingseisen:

    De minimale snelheid deze is 55 km/u, maar dan rijd je wel achteraan, aangezien de meeste rond de 65-70 km/u rijden.
    16 jaar of ouder EN in het bezit van een rijbewijs.

    We gaan rijden met een Buddylist (Dit houd in dat iedereen een buddy kiest, je bent dan voor elkaar verantwoordelijk qua meeslepen naar reparatiepunt(tankstation/snackbar/supermarkt/café) of eindpunt (slaapplek of start/eind punt).
    Let wel op dat iedereen een span/sjor bandje meeneemt welke als trekkabel kan fungeren….
    (Hiermee wil ik voorkomen dat in geval van pech de variorijders onder ons altijd voor trekezel mogen spelen en dat er gesleuteld gaat worden op smalle fietspaden/wegen)

    Ook kun je met je Buddy afspreken wie welk gereedschap en sleepkabel meeneemt.

    Graag hoor ik van jullie wie samen met wie buddy wil zijn, de rest verdelen wij met elkaar.

    Buddyteams:

    Team 01-Jelle & Billy
    Team 02-Vincent & Lennaert
    Team 03-timrex & Jo Boxer (D)
    Team 04-Tonni & loenatick
    Team 05-Speedbuxy & VespaAvanti
    Team 06-1zu50Mischer & evo (D)
    Team 07-Seru.ch & wevi (Ch/D)
    Team 08-Lemmy62 en Jan-dirk! (D)
    Team 09-Jockoballa en MofaFreak87 (D)
    Team 10-Wilk1985 & Guido & Black
    Team 11-Mike & Batty
    Team 12-Piet30 & JuniorPiet (D)
    Team 13- Crullie & AA-T Racing
    Team 14- Martino & hansieb
    Team 15- Coopering & BisschenMuede (D)
    Team 16- Welos & JoWanny (D)

    Uiteraard rijd je deze toer op eigen verantwoording en zijn wij als organisatie niet verantwoordelijk voor eventuele boetes en schades!
    Het bedrag van €30,- wordt bij afmelding o.i.d. niet geretourneerd, want wij betalen vooraf aan de slaaplocatie.

    Mocht iemand het zo leuk vinden om moedwillig iets te slopen in, aan of in de nabijheid van de slaapacoomodaties, dan gooien we een slot om je brommer en na het betalen van de schade halen we deze er weer vanaf!

    #526662

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Beetje te vroeg om te zeggen of ik mee ga :lol maar datum staat in mijn Agenda met een uitroepteken !

    Is de VCT de zelfde als de ZZT ? of zit er verschil in ??.

    TICKLING BARN
    #526663

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    De datum staat in ieder geval dus nu vast op 7 en 8 Juni 2014

    Ja de vct is de opvolger van de zzt.
    Mocht iemand nog een mooie route weten die we in 2 dagen kunnen rijden, opties zijn welkom hier…

    #526664

    Vincent
    Donateur
    Berichten: 661

    Hey Jelle,

    Ivm verjaardag van mijn vriendin komt het weekend ervoor beter uit voor mij. Mocht de datum vast staan heb ik pech.

    #526666

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    ZOals je ziet heb ik hem 1 week naar voren gezet en wordt deze datum definitief…

    #526667

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Zet mij er maar bij! Ik wil de ZZT graag nog eens beleven!

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #526669

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    Dat is nog heul ver weg, dus definitief zeggen is lastig, maar zou hier wel heeeel graag bij willen zijn 🙂

    #526670

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    @docs, dit is ook meer om te kijken of er nog een beetje interesse is… Want merk wel dat er tegenwoordig niet heel veel animo meer is voor een leuke toerrit???

    Vanaf eind december begin januari gaan we een echte definitieve lijst opstellen…

    @Tonni, that’s the spirit… ik zet je erbij.

    #526671

    Rizla
    Donateur
    Berichten: 409

    is het bij het IJsselmeer? zuiderzee?

    #526672

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    Ja het Ijselmeer heette vroeger Zuiderzee,

    We starten in omgeving Alkmaar en rijden dan bovenlangs met de klok mee rond het ijselmeer en overnachten (als er plek is) weer in st. Jansklooster. EN dan weer onderlangs via Amsterdam terug naar de startplek.

    #526643

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    Dit soort ritten zijn altijd welkom 🙂 Ik heb alleen een te druk schema om overal aan mee te kunnen doen 🙁 Maar voor een rit als deze maak ik graag alles vrij 🙂

    #526673

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    @docs, vandaar dat ik hem ook zo vroeg al in de picture gooi…

    Enige nadeel is dat we niet net zo als vorige jaren de overnachting bij Batty hebben (heb het nog niet aan hem gevraagd, maar wil hem er ook niet mee opzadelen). Ik ga nog wel opzoek naar een overnachting plek voor de vrijdagavond voorafgaand aan de toer.

    #526677

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    In het weekend denk ik? Ik rijd ook graag mee 😀

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #526678

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    @flickie Uiteraard… ps. doen we 10 oktober ff een (tiger)biertje in Bangkok?

    edit flick: Uiteraard!!

    #526679

    luuky1997
    Bijdrager
    Berichten: 126

    Heey ik ga deze winter 16,5 worden dan ga ik lessen voor de auto enz. dus als ik geluk heb kan ik erbij zijn met de ciao!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 332)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.