VCT 2014 —> 7&8 juni

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2014 —> 7&8 juni

This topic contains 331 reacties, has 50 deelnemers, and was last updated by VespaAvanti 9 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 332)
  • Gebruiker
  • #527546

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Jammer om dit te horen Crullie het was met tijdens de tour even ontgaan… Ik hoop dat je er snel weer bovenop bent en weer verder kan rijden!

    #527547

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    @Hessel
    Was ook een 50/50 gok en helaas dus verkeerd gegokt:lol

    @Crullie
    Das wel een hele zure afloop van een gezellig weekend.
    Want herstel daarvan zal ook wel even in beslag nemen.

    Hier in ieder geval wat kijk plezier.
    Deel 4

    Deel 5

    Deel 6

    Deel 5 en 6 staan nog in de upload dus die duren nog even voor ze zichtbaar zijn.

    #527549

    Seru.ch
    Bijdrager
    Berichten: 56

    @Crullie: Wollte noch nachfragen, wie es dir geht. Nun sehe ich, dass du den Fuss gebrochen hast. Wünsche dir eine baldige Besserung!

    @All: War ein super Weekend und nhoffe ich kann das nächste mal auch wieder dabei sein! :swinging

    #514204

    Guido
    Donateur
    Berichten: 605

    RUGZAK GEVONDEN WIERINGERWERF

    Door G Van Der Heide, 12-6-2014 18:13

    Rugzak gevonden op 12-06-2014 tussen 8:30 en 9:00 in Wieringerwerf. Rugtas is van het merk PAUL FRANK en bevat onderandere de volgende spullen kleine campinggids,bandenplakspul,Samsung telefoonoplader,en divers gereedschap.

    Iemand van de tourders?
    Ik was ff aan het kijken of ik mijn telefoon kon vinden op de site http://www.doormijgevonden.nl maar zag dit wel.

    #514692

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    Wanneer heb je voor het laatst je telefoon in je handen gehad?
    Moet ik nog even navragen bij de scouting ofzo?

    #527495

    Guido
    Donateur
    Berichten: 605

    Bij het sleutelen had ik m denk ik voor het laatst. Dat was net na die rare bruggetjes en dat smalle fietspad.
    Weet ff niet hoe het daar heet.

    #527496

    Rizla
    Donateur
    Berichten: 409

    @ crulie gebeurde het ongelukje bij het filmpje VC3(speedbuxy) bij 1.53 min

    #527497

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Bedank Jongens voor de beterschapjes en opstekers :thumb

    @ Rizla : Neen, maar had wel beter moeten kijken op dat moment wat er aan de hand was want dat moment was de eerste voorbode !

    Had namelijk een nieuwe band gemonteerd die nogal wijder en hoger is en dus bij stevig remmen in de schroeven van het geel plaatje sloegen. Tijdens de tour weinig last van gehad door rij/remgedrag aan te passen totdat de eindstreep van de tour het noodlot toch toeslaat.

    Dus de hele geslaagde tour uitgereden maar helaas kon ik niet meer zelf de Ciao op de aanhanger zetten om naar huis te gaan. Gelukkig waren Maarten, Alex en Hans er om voor mijn spullen te zorgen en naar huis te brengen :thumb

    En ff voor iedereen : Voor je het weet ben ik er weer :lol

    TICKLING BARN
    #527538

    wevi
    Bijdrager
    Berichten: 76

    THX for this SUPER – WEEKEND!!!!

    and GOOD LUCK to Crullie!

    #527580

    Coopering
    Bijdrager
    Berichten: 148

    Thank you all for the weekend! The tour was perfectly organized. So sorry that the group splitted, but I have also seen many people who sticked the group together and watched out for everybody.

    Special thanks to Maarten, Hans, Jos and Jelle.

    Here the clip… I couldnt use your pictures, because the quality was mostly to low.
    http://youtu.be/alIItxM3nx4

    #527581

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    Nice clip Coopering…. :thumb

    We’re still waiting for Billy his video’s 😕

    #527582

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    You made a nice video and still got your clip with the blue crosser. :thumb
    Thumbs up for going faster, gehehe and making of this video.

    #527584

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Great compilation i enjoyed it!

    Nice clip with the guy on the enduro. I think i was the first to spot him, i drove to him and the only thing i said to him was: “the yellow Citta is faster than you” after i said this he went straight for you :D.

    Poor guy did not know what happened to him.

    Really nice clip of a great weekend!

    #527585

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Hier trouwens nog een leuk verhaal. Vanaf wieringewerf rijdend op de aanhanger gezet. Ik haal de bravo hier in Groningen van de aanhanger en ik heb nog 15 meter gereden. Daarna gewoon niet meer aan te krijgen en een hol/dof geluid..

    Hij krijgt genoeg benzine en hij vonkt als de brandweer. Dit weekend maar even sleutelen en ik ben erg benieuwd wat het zou kunnen zijn 😉

    #527586

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Nice movie Coopering!

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 332)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.