Simonini 4 taps

Home Forums Mening & ervaring Carters Simonini 4 taps

This topic contains 49 reacties, has 21 deelnemers, and was last updated by Martino 14 years, 2 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 50)
  • Gebruiker
  • #148932

    hansieb
    Topic starter
    Berichten: 10948

    Jaja jongens JMPB heeft hem met wat foto’s 🙂

    Carterset Simonini 2007.
    Inclusief;

    – Carter
    – Cilinder
    – Carburateur 21MM Dellorto
    – Uitlaat
    – Electronische ontsteking
    – CDI Unit.

    Verder info & Prijs volgt.




    #149996

    hansieb
    Topic starter
    Berichten: 10948

    Ganz geile uitlaat FOK die terugloper dit ding is echt super vet!

    Sil BESTELLE maar hehe

    #149997

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    zeer leuk,
    zie alleen wel dat de koelribben aan de rechterkant (zij inlaat kant) breder zijn als het blok, oftewel bij ciao gaat t niet zomaar passen (alle koelribben eraf slijpen ?)

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #149998

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Gaaf. Dan waren die plaatjes van die ciao laatst dus wel met dit blok!!

    Vaag wel omdat op de foto’s op hun site (simo) het blok er heel anders uit zag.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #149999

    hansieb
    Topic starter
    Berichten: 10948

    Lijkt me hetzelfde hoor kijk maar , en hij past gewoon wel ja thomas check foto.

    Er is dus geen geforceerde koeling meer van het vliegwiel , wat nog leuker zou zijn is om hier een rotor op te gooien dan heb je een erg interessant blok lijkt me 😉




    #150000

    barend f
    Bijdrager
    Berichten: 533

    ahah vette shit!!

    leuk dinkie,..
    zal er nog ff overnadenken…
    leuk voor een ziek project:D

    #150001

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ziet er idd zeker niet slecht uit8)
    Wil de poorterij ook wel eens zien.

    #150002

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    egt dikke shit maar vind de bocht aan de cilinder egt exact op de sprocatti lijken of lijkt dat maar zo, volgens mij is het zo 😛

    #150003

    erwinko
    Bijdrager
    Berichten: 1204

    misschien bleek dat ‘nieuwe blok’ op de simo site toch niet zo goed als het leek.
    ander blok gemaakt en dat het daarom zo lang duurde.

    alleen die koeling op een ciao lijkt me verre van ideaal

    het beste is om het op een SI brug te zetten. daarbij steken de cilinder en kop helemaal uit de brug vandaan 🙂

    #150004

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Prachtig dat hij er is eindelijk.
    Uitlaat is volgens mij dezelfde als die van Sprocatti.
    En wat ik al bijna zeker weet,is dat dit blok dezelfde problemen gaat geven zoals het sprocattiblok.Geen decompresseur namelijk.
    Ik heb het oude blok & deze krijg je dus ook niet aangeduwd,zonder de decompresseur te gebruiken.

    #150005

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Oh, gelukkig ze hebben er bij deze versie wel koelribben opgezet :)(op de foto van simo site zaten er nl kei weinig ribben op:S)

    Maar blaast dit ding 16pk?

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #150006

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Het is zowieso een scootercilinder & die hebben toch veel vermogen in huis.Volgens mij kan het wel.

    #150007

    kapot
    Bijdrager
    Berichten: 531

    Vet ding, zou ik graag eens willen berijden.

    Wat is nou de prijs van dat ding?

    Nu wachten op sil zijn testresultaten 😀

    #150008

    Vespa-Style
    Bijdrager
    Berichten: 37

    kapot :
    Vet ding, zou ik graag eens willen berijden.

    Wat is nou de prijs van dat ding?

    Nu wachten op sil zijn testresultaten 😀

    Hallo Kapot,

    de prijs en verder info volgt staat op Jmpb.nl
    Dus moet je nog even wachten.
    Ben zelf ook erg nieuwschierig wat het kosten.

    Gr

    #150009

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    ik wacht liever op de foto’s van de binnenkant van de cilinder :P. en hoezo hebben ze niet de normale elektronische ontsteking erop gezet? als ze toch al bezig zijn kunnen ze beter een HPI erop gooien.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 50)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.