Carbage Run 2014

This topic contains 30 reacties, has 14 deelnemers, and was last updated by VespaAvanti 9 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
  • Gebruiker
  • #526189

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Je mag niet alleen mee doen anders was ik er gek genoeg voor geweest.
    Want de houding hier op het forum is vaak afwachtend waardoor er nooit wat gebeurd.
    En dit zijn juist de evenementen waar ik persoonlijk warm voor loop, ipv het hele jaar wat saai in Nederland te moeten toeren.
    Maar terug Gumballen is mij sowieso ook net wat teveel van het goede.

    #527101

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Ik vind de kosten op dit moment het probleem. En wil pas gaan als we met een man of 5 zijn.
    Zitten we op 5 totaal dan zet ik de stap wel;)

    #527069

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    We zijn al met 3 man dus welke 2 rijders (of meer) worden de hekken sluiters?

    #527070

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    speedbuxy :
    Je mag niet alleen mee doen anders was ik er gek genoeg voor geweest.
    Want de houding hier op het forum is vaak afwachtend waardoor er nooit wat gebeurd.
    En dit zijn juist de evenementen waar ik persoonlijk warm voor loop, ipv het hele jaar wat saai in Nederland te moeten toeren.
    Maar terug Gumballen is mij sowieso ook net wat teveel van het goede.

    Niks moet hoor Andree, je moet het doen omdat je het zelf leuk vindt. Het is geen verplichting:lol

    Lijkt mij ook erg gaaf alleen de datum schikt mij niet, begin in september met de AMO dus dat word dat wel erg kort dag:con

    #527818

    zerox
    Bijdrager
    Berichten: 32

    Kan helaas geen vrij krijgen maar zet me maar op de lijst van 2015!!!

    op links en gas dr op
    #527829

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Ik woon niet ver van de startplaats dus ben maar even gaan kijken vanochtend!

    Leuk detail was dat ik bijna alle Vespa rijders wel heb aangesproken, en ze eigenlijk allemaal aangaven dat ze niet veel verstand van brommers hadden, maar gewoon vertrouwen hadden in de techniek.


    Ook erg gaaf, eerste type SR in Tricolore.

    Dapper zonder koelkapje


    Belgen op een Avanti, te herkennen aan een ontbrekende kentekenplaat. Ik vraag me af of je daar in Engeland mee weg komt maar met een grote groep kan gelukkig een hoop.

    3 gasten op smurfenBravo’s 🙂

    Ik heb een tijd terug nog een blokje nagekeken voor iemand die aan deze rit meedeed, ik heb hem vandaag niet gezien maar het zou gaaf zijn als diegene nog wat laat weten na afloop met hopelijk ook foto’s!

    Ik heb het idee dat ze zonder moeite aan de 300 deelnemers zijn gekomen in ieder geval! Het was gigantisch druk aan de start.

    Wij moeten dit als Vespa-Ciao.nl toch ook eens doen gewoon een megatour.

    #527831

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Wilk1985 :
    Wij moeten dit als Vespa-Ciao.nl toch ook eens doen gewoon een megatour.

    Leuke foto,s Jos:thumb
    Genoeg Vespa zo te zien:thumb
    Zou mij ook nog steeds master lijken om hier eens aan mee te doen, vooral ook omdat er zoveel ander apart volk mee rijd.

    #527832

    Martino
    Topic starter
    Berichten: 7344

    Zijn we er alleen toch nog een klein beetje bij. 😉 Ik vraag me wel af wat al die deelnemers in het dagelijks leven doen? Werken etc. Voor ons is het al vaak moeilijk een bepaald weekend of dag naar een tour te komen.

    #527833

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Het is voor veel deelnemers een vakantie heb ik het idee. Zaten ook genoeg gasten bij van een jaar of 40, kinderen een weekje met mama en papa gaat rijden 🙂

    #527834

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Wilk1985 :
    kinderen een weekje met mama en papa gaat rijden 🙂

    Dat zijn ook de mooiste vakanties:lol

    #527835

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Hopelijk komen de meeste brommers weer terug, zou zonde zijn als veel van dit moois achter blijft!
    Maar deze foto’s geven mij wel heel veel spirit om volgend jaar sowieso aan de start te staan!
    Op tijd een topic openen is hierbij wel een must, zodat deelnemers op tijd vrij kunnen vragen.

    Maar ik ga sowieso, want denk dat ik ook wel voor Andree mag spreken als hij er volgend jaar bij is:thumb
    Bij minimaal één aanmelding van een ander forumlid rijd ik hem volgend jaar, dus bij deze!

    #527836

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    VespaAvanti :
    Maar ik ga sowieso, want denk dat ik ook wel voor Andree mag spreken als hij er volgend jaar bij is:thumb
    Bij minimaal één aanmelding van een ander forumlid rijd ik hem volgend jaar, dus bij deze!

    Dan gaan we er volgend jaar voor:thumb
    Hopelijk zetten ze dan het stuur richting Italie:thumb

    #527837

    zerox
    Bijdrager
    Berichten: 32

    Als er inderdaad een datum voor volgend jaar word geprikt.
    Dan hoop ik dat me blok goed is en. Ik voor me.eigen wat reserve heb liggen dan doe ik zker mee.

    op links en gas dr op
    #527838

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Mooi Andree, bij deze:thumb

    zerox: Nice, vergeet alleen niet even goed te lezen wat het precies inhoud deze tour, je moet dus een paar weken vrij kunnen regelen, anders kan je niet mee.
    Zou wel mooi zijn als het lukt!

    #527839

    Vliegwielspie
    Bijdrager
    Berichten: 46

    Volgend jaar gaat het halve cch weer mee. Dit jaar afwezig ivm bruiloft.8)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.