Carbage Run 2014

This topic contains 30 reacties, has 14 deelnemers, and was last updated by VespaAvanti 9 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
  • Gebruiker
  • #501278

    Martino
    Topic starter
    Berichten: 7339

    Ik zag deze rit al weer voorbij komen en deze daarom ook op ons forum onder de aandacht brengen.
    Hier gaat het om een 2e editie voor brommers. Waar vorig jaar hiermee is gestart nadat ze aanvankelijk alleen voor 4-wielers werd georganiseerd. Afgelopen editie waren er leden van de Ciao club Hillegom die hieraan hebben deelgenomen en hebben een aantal members hier genoten van hun dagelijkse blog over hun avontuur.

    Wie weet dat er voor dit jaar meerdere teams zich willen inschrijven om met onze Italiaanse damesbrommertjes door Groot Brittannië te rijden?

    Dit jaar zal hij plaats vinden op 24 t/m 29 Augustus. Kijk voor meer info op de site.

    Home

    #508864

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Ziet er zo uit als een super avontuur! Zucht….

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #501994

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Ik vind dat we deze dit jaar moeten pakken.
    De jongen uit Hillegom hebben aangetoond dat het 1 en al fun is en Groot Brittannie/Schotland is een prachtige omgeving om doorheen te toeren en het is taal technisch ook goed te doen.
    Het valt wel in de datum van de 11steden toer maar die verzet ik er graag voor.

    Check ook het foto boek van afgelopen jaar.
    KLIK
    De Vespa,s uit Hillegom komen ook geregeld langs en daarnaast vele andere leuke broms of creaties.

    #501995

    JoeriH
    Bijdrager
    Berichten: 534

    Ziet er leuk uit en heb zeker genoten van de fotoreportage van de vorige editie.

    Ik vind het alleen wel wat prijzig, €170 en dan ook nog eens €100 daar bovenop als je je brommer terug wilt.

    #508865

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    170 euro met overtocht, uitgezette route met opdrachten en een bezem wagen die op de hele route beschikbaar is noem ik een koopje.
    En ook de 99 euro voor het terug brengen van je brom is zeker niet duur, want je staat wel aan de boven kant van Engeland.
    Dus ik zie eerder verlies voor de organisatie dan dat ze hier geld aan overhouden.

    #527096

    miniciao1968
    Donateur
    Berichten: 575

    Het blijft een beetje stil rond dit evenement..
    Koud water vrees soms ? 😀

    #527097

    -RobinvS-
    Bijdrager
    Berichten: 1047

    Voorlopig staat engeland half onder water:D

    #527099

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    miniciao1968 :
    Het blijft een beetje stil rond dit evenement..
    Koud water vrees soms ? 😀

    Ik had deze erg graag ondernomen, maar weet nou al dat toch niemand dit gaat ondernemen:(
    Terwijl afgelopen editie er toch genoeg brommers uit Nederland mee gereden, maar jammer genoeg zit dat ondernemende type rijder hier blijkbaar niet op het forum:(

    #527100

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Ik zou wel graag willen, maar als ik een week vrij wil nemen in augustus moet ik het echt wel ruim van tevoren weten. En ik weet dat veel van ons zoiets als dit liever pas een paar weken van te voren besluiten.

    Het is nu voor mij al veel te laat om nog vrij te krijgen dus dat afwachten op aanmeldingen schiet dan niet op en ik denk dat ik voor meerdere hier spreek.

    Maar als we nu met een paar kunnen afspreken dat we bijvoorbeeld de editie van 2015 rijden, ben ik de eerste die ja zegt en dan zullen we tegen die tijd gaan rijden, desnoods maar met een paar man.

    #526186

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Wilk1985 :
    Maar als we nu met een paar kunnen afspreken dat we bijvoorbeeld de editie van 2015 rijden, ben ik de eerste die ja zegt en dan zullen we tegen die tijd gaan rijden, desnoods maar met een paar man.

    Dan wil ik die deal al wel met je maken:thumb
    En als er 1 schaap over de dam is volgen er vast meer;) en 3 tm 5 man is op zich ook al genoeg.

    #525820

    Batty
    Donateur
    Berichten: 527

    Het zal niet mee vallen om hier mensen voor te ronselen, aangezien de geringe kosten.
    De meeste moeten al met pijn en moeite 30,-€ bij elkaar schraapen voor een nationaal toertje.

    Maar dit is wel een heel mooi toertje om eigenlijk te laten passeren.
    Dus als er echt een paar geïnteresseerde zijn dan wil ik mij ook wel opgeven.

    Ik heb net op de site daar gekeken maar er doen er echt veel mee =)

    #526259

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Ja je zal het als een soort (2e) vakantie moeten zien qua kosten.
    Maar de beleving die je ervoor krijgt is vast ”onbetaalbaar”:thumb

    Want Engeland is voor de brom erg mooi toeren8)
    En aan de foto,s van afgelopen jaar te zien komen de verschillende groepen elkaar ook vaak tegen wat het ook erg gezellig kan maken:thumb

    Dus nog meer die rijders het wel zien zitten?

    #526344

    MarcoS
    Donateur
    Berichten: 500

    Ik wil er wel even als kanttekening bijzetten dat je wel op eigen gelegenheid naar huis moet, dit komt bovenop het kostenplaatje…
    Maar het lijkt me wel een belevenis :thumb

    #526333

    Guido
    Donateur
    Berichten: 605

    Terug gumballen.

    #526332

    Batty
    Donateur
    Berichten: 527

    Als je ckr wilt zijn van een plek dan mag je je wel opgeven want bij 300 mensen sluit de deelname en het zijn er al 245 .

    @ terug gumballen lijkt mij nix dat is weer 5 dagen terug , en dat zou mij teveel gaan kosten dan om mijn bedrijf dan dicht doen .

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.