Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

This topic contains 2,184 reacties, has 284 deelnemers, and was last updated by TheCauwie 6 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,456 tot 1,470 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
  • #86900

    Citta-ciao
    Donateur
    Berichten: 1110

    Dat is inderdaad een Caliworst:D

    #84617

    ChrisNL
    Bijdrager
    Berichten: 525

    Vandaag mn citta voorvork verlaagd met liefst 6.5cm met behoud van de veerweg.

    #111328

    Joris
    Bijdrager
    Berichten: 837

    Laatst tijdens het bewerken en reviseren van de reedvalve van Lars-ciao begonnen mijn handen toch weer te jeuken om na lange tijd toch weer eens wat aan de stofhappende snorciao te doen:D

    Varioklok lag al erg lang op de plank omdat het schroefdraad van het bovenste ophangpunt naar de klote was.. Daar heb ik nu een helicoil ingezet. De vertanding draaide ook erg stroef dus heb hem maar eens helemaal opengemaakt en schoongemaakt. De naaldlagers waren nog perfect maar het was lekker smerig allemaal. Veel aangekoekte zooi op de tandwielen, die heb ik even in de ultrasoonreiniger gemikt8) Tandwielen draaien weer lekker soepel, morgen even nieuwe olie scoren en we kunnen weer vario rijden. Ben wel benieuwd hoe dat gaat lopen op mijn ‘semi’ originele snorblokje..

    Lekker schone binnenkant:

    Nu nog even een voorremkabel monteren en een originele trapas erin zetten en de brommer is weer zo goed als zomerklaar, laat het goede weer maar komen:bier

    #92791

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Gistermiddag de Citta in elkaar gezet die ik een tijdje geleden in onderdelen van een collega had overgenomen, hij loopt en rijdt goed maar ziet er echt niet uit πŸ™‚

    Dizzy kleurstelling vind ik wel erg grappig, maaar hij heeft een hoop liefde nodig om er een beetje mooi bij te gaan staan, ga hem wel laten keuren en dan weer doorverkopen.

    #92610

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    Tip:

    Andere tas om het zadel die wit is πŸ˜‰ of gewoon een zwart zadel er op tuffen.
    Inderdaad even keuren en dan is hij weer wat waard ;)!

    #84454

    lightlord
    Donateur
    Berichten: 884

    Koppelingshuisje opgeknapt en met hittebestendige lak behandeld πŸ˜‰

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    #84384

    joelciao
    Bijdrager
    Berichten: 335

    vandaag mijn ciao mix weer beetje gepoetst en de c24 ook

    #84383

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    joelciao :
    vandaag mijn ciao mix weer beetje gepoetst en de c24 ook

    Pics or it didn’t happen 😐

    #83888

    lightlord
    Donateur
    Berichten: 884

    +1 Florian πŸ˜›

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    #79544

    Flippo
    Donateur
    Berichten: 514

    Vandaag mijn creco blokje weer in elkaar gezet, nu nog hopen op goed weer..

    #79926

    Anoniem

    Klaargemaakt voor ‘zegening’ tourseizoen 2013.
    (eerste rit van het jaar, en dan word je brommer en jezelf door een of andere pastoor gezegend.. :?)

    – Uitlaat met schotchbrite behandeld.
    – Uitlaat in de olie gezet.
    – Achterbrug getectyleerd
    – Voorspatbord gespoten
    – frame gepoetst en gewaxxed.

    gaan toch heel wat uurtjes in zitten

    #82911

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    Spruitstukje voor Ritze’s Honda NSR, om een Dell’orto PHBG te monteren op een spruitstuk waar een Mikuni carb op hoort.



    #83067

    lars-ciao
    Bijdrager
    Berichten: 313

    Ziet er strak uit!

    #81478

    beunhaaz
    Bijdrager
    Berichten: 1305

    Mijn kickblok eens opgebouwd. Denk je : draai die tapeindes eens goed vast! Gebeurt dit:

    gelukkig heb ik wel nog 2 reserve kick delen liggen ervoor maar zeker jammer… Dit blok moet overgins onder mijn nieuwe brommer komen en is van mijn citta afgekomen. Volgens mij vond die dit dus geen leuke opmerking

    Als iemand hier nog iets mee wilt experimenteren PM me maar stuur ik je het tegen verzending op ;p

    #81479

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    Is dit dat blok waar die joekel van een scheur in zat soms? :lol Ik meen me zoiets te herinnneren. Nou ja, nieuw klein carter erop en weer verder.
    Tapeindes kun je er ook gewoon met de hand indraaien, hoeven echt niet vast te zitten…

15 berichten aan het bekijken - 1,456 tot 1,470 (van in totaal 2,185)

Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.