Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

This topic contains 2,184 reacties, has 284 deelnemers, and was last updated by TheCauwie 6 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,801 tot 1,815 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
  • #117850

    DarkMagician6
    Bijdrager
    Berichten: 957

    @Wilk1985
    Dat van mijnalbum klopt ja. Ikzelf gebruik altijd het programma “puush” om screenshots te maken van mijn scherm, je kan dan mooi een gebied selecteren en het word automatisch geupload. Verder gebruik ik altijd imgur als ik gewoon ween plaatje wil uploaden, ik heb nog niet meegemaakt dat mijn plaatjes werden verwijderd.

    #117855

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Zadeltassen (dank aan Speedbuxy voor de sponsoring) gemonteerd! En gelijk helemaal volgestampt met Limbotour meuk. Ik heb de Superbravo nog even nagekeken en hij is weer klaar voor actie in Limburg over 13 dagen!

    #54301

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Wilk1985 :
    En gelijk helemaal volgestampt met Limbotour meuk.

    Kom je straks de heuvels nog wel op:lol

    #54090

    beunhaaz
    Bijdrager
    Berichten: 1305

    Oeioei, dit wordt nog krapjes voor mij 🙂 toch maar even wat tempo erachter zetten om mijn ciao af te bouwen om de limbo tour alsnog mee te kunnen touren 😛

    #117290

    Citta-ciao
    Donateur
    Berichten: 1110

    Citta vandaag schoongemaakt, achterrem gemaakt, wat kleine spuitwerken, klaar om de deur uit te gaan.

    #117922

    citta_ian
    Bijdrager
    Berichten: 191

    Pitbike schijfremmen gemaakt, schijfjes op de velgen en de veer boutgaten verplaatst.

    Dinsdag voetrem voetsteunthes en trekhaak aanpassen + als laatste de klauw van jet voorwiel erop make

    #93456

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Speedengine voor Intellect80 uitelkaar gehaald en opgepoetst, alle schroefdraadjes ff schoongetapt, inlaatje gebevelt, spruitstuk goed erop gezet.
    Ligt klaar te wachten op een cilinder. :thumb

    TICKLING BARN
    #68223

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    Achterklok uit elkaar getrokken (brom) en vervolgens een nieuw uitgaande as lager en klein lagertje gemonteerd. Vervolgens heb ik een nieuwe bromdeksel gemonteerd en 1 tikje gegeven met een dop op het lager zeer minimale speling en het geheel draaid onwijs soepel.

    Nog een aantal klokjes te gaan alleen mis ik een aantal schakelgaffels en uitgaande assen met toebehoren.

    #68221

    Intellect80
    Bijdrager
    Berichten: 463

    Thnx Crullie! Ziet er goed uit, kom vandaag de 46mm polini langsbrengen :thumb

    No stress, all fun and a bit of speed
    #117970

    JariV
    Bijdrager
    Berichten: 268

    Varionaaf uitelkaar gehaald, schoongepoetst en erachter gekomen een shimring te missen. Nu alles netjes schoon terug in de kast. Had me avond speciaal vrijgehouden omdat gister mn cardanolie er was, maar gaat nu dus nog ff duren tot ik hem kan monteren..

    Maar wel goed schoon gekregen!

    Voor:


    Na:

    #118027

    SuperSi
    Bijdrager
    Berichten: 2102

    Vandaag me snor blokje maar onder handen genomen omdat er een zoemend geluid uit kwam.
    Na de carters te hebben gesplitst toverde ik er een krukas met 2 dichte lagers uit?
    1 van de lagers klinkt alsof er zand in zit dus dat zal wel de boosdoener zijn

    Toen meteen maar even voor de eerste keer in mijn leven een inlaat gevijld en ik vind hem mooi gelukt al zeg ik het zelf.
    Het is maar voor een 50cc dus niet al te groot

    #70563

    Intellect80
    Bijdrager
    Berichten: 463

    De Si maar eens een grondige poetsbeurt gegeven, daarna de Speedengine eronder gehangen, kom ik er achter dat mn snaar en poulie niet best meer zijn..
    Dus nu in afwachting van nieuwe poulie+snaar..
    Nog niet toeren dit weekend 🙁

    No stress, all fun and a bit of speed
    #118041

    Lollol3r
    Bijdrager
    Berichten: 135

    Achternaaf en velgen van VespaAvanti binnen gehad, weer erg snel en goed verpakt. Meteen de naaf uit elkaar getrokken en de lagers eruit getikt voor volledige revisie en schoonmaak. Ook de lagercups uit de voorvelg getrokken om er vaste lagers in te gaan monteren. 🙂

    En ook een stuk of 12 oude carburateurs helemaal uit elkaar getrokken voor m’n onderdelen verzameling. Gewoon omdat het kan.

    #83752

    Steven
    Donateur
    Berichten: 977

    Vandaag na 1,5 jaar stilstand mijn citta afgestoft en blok er onder vandaan gehaald om de boel te reviseren en in oude ‘ glorie’ te herstellen. Kan niet wachten tot dat ding weer rijdt!

    #47481

    DarkMagician6
    Bijdrager
    Berichten: 957

    Vandaag de contactpuntjes afgesteld. Ik merkte dat mijn brom met de Giannelli Fire echt overdreven traag optrok onderin, nog trager als dat hij dat deed op mijn brom blokje. De contactpunten stonden gewoon tegen elkaar…. Het verbaasde me dat hij nog vonktje. xD

15 berichten aan het bekijken - 1,801 tot 1,815 (van in totaal 2,185)

Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.