virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

This topic contains 1,636 reacties, has 135 deelnemers, and was last updated by luukciao 12 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,441 tot 1,455 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker
  • #280174

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    it sounds like a grasmaaier 😛

    maar je hebt wel bekijks van de chikkies…

    #280175

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Ik wou net zeggen; kijk thom eens, geflankeerd door vrouwelijk schoon. Hij denkt: “Ik blijf hier staan” 😛

    Mooie kwaliteit filmpje.

    #280176

    sander…
    Bijdrager
    Berichten: 222

    tnerual :
    Is dat Minarelli cilinder? Ik bedoel, voor welk blokje is deze oorspronkelijk?

    dit is een minarelli horizontaal cilinder.
    gr’s sander

    #280177

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Beetje moeite en afstelling erin en het moet wel gaan lopen lijkt me !

    Wel tof hoor, zo oud ben je nog niet en toch al met zulk speelgoed bezig zijn 😉

    Je weet trouwens zeker dat het niet aan de carb ligt, ik vind hem nog steeds erg schuin staan.
    Het is toch geen valstroom carb ?

    #280178

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    @Niek1992: De lagers worden echt te weinig gesmeert want ik heb gekeken en ze waren droog en je zag dat ze knoer heet zijn geworden.

    Kleine911:Bedankt:thumb Dat goed lopen komt nog wel!

    Pepko: Dan moet jij wel een super grasmaaier hebben lijkt me wat voor merk heb je dan:D

    Edjuh: Dat dank ik ook al haha.

    Hansieb: Bedankt leuk te horen dat Jij het ook mooi vindt wat ik maak:thumb

    Ik ben indd nog niet zo oud maar ik doe mijn best en het is mijn echte liefde de brommertjes
    zodra ik even tijd het gelijk sleutelen en iets maken.

    De carburateur is gelijk aan die van een keihin en deze zijn gemaakt voor crossmotors zoals honda , kawasaki.
    Hierbij worden ze ook wel schuin gezet en geeft geen problemen.

    Maar ik denk er aan en ga eens wat proberen.

    Gr

    #280179

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    ik heb een briggs stratton jonguh! 😛

    #280180

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Voor zover ik scooter ervaring heb, normale carb mag niet te schuin staan (max aantal graden ken ik zo snel niet vinden).

    Montage van een wig lost het probleem dan op:

    Onder welke hoek staat die carb van jou ?

    #280181

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    hansieb :
    Onder welke hoek staat die carb van jou ?

    Zijn hoek ligt echt op het randje van wat nog kan.
    Want als het niet meer kon merk je dat wel, want dan loopt je carter vol met benziene.

    Ik vind ondanks dat het niet zou kunnen het toch echt naar een massa probleem klinken.
    Ik stootte me vroeger heel vaak aan die steen door dat massa draadje vergeten aan te leggen en dat gaf op mijn sprinters presies z,on effeckt.
    Maar hoort wel lekker virgil daar zit zeker wel potentie in:thumb

    #280182

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    Dus als ik het goed begrijp heeft virgil wel een probleem als hij een bocht naar liks gaat maken?
    Zijn carb. staat dan lood recht of helt zelfs over. ( Ligt eraan hoe plat die door de bocht gaan. 😛 )

    Op de koelslangen en stinger na vind ik het zeker een mooie brommer voor een racer en hoop hem ook zeker nog eens goed te zien rijden. :thumb

    #280185

    just1991
    Bijdrager
    Berichten: 552

    Jarco :
    Dus als ik het goed begrijp heeft virgil wel een probleem als hij een bocht naar liks gaat maken?
    Zijn carb. staat dan lood recht of helt zelfs over. ( Ligt eraan hoe plat die door de bocht gaan. 😛 )

    Op de koelslangen en stinger na vind ik het zeker een mooie brommer voor een racer en hoop hem ook zeker nog eens goed te zien rijden. :thumb

    Ik heb dat probleem zelf ook met mijn brommer als ik naar links stuur geeft hij minder gas, als ik naar rechts stuur juist weer meer !

    Ligt aan de lengte van de gaskabel want als je naar rechts stuurt word hij strak getrokken bij mij dan.

    #280186

    luukelbo
    Bijdrager
    Berichten: 211

    ik vind je echt goed bezig! je doet dingen waarvan ze zeiden dat het niet zou lukken maar je doet het toch, okej hij loopt nog niet 100% maar dat zie ik je nog wel fixen :thumb

    @ just 1991 als je rijd is de beweging van je balhoofd minimaal je stuurt meer door te leunen, en de ronding in de banden doet de rest, toch?

    #280192

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    Bedankt voor de leuke reacties:thumb

    De carburateur en zoals Andreé al zegt de massa ga ik zeker allebij controleren!

    Aangezien ik de witte ciao opnieuw ga spuiten heb ik me dit gekocht:

    0.75 2k hoogglans wit
    2 L primer met activator droogd binnen 10 minuten na activatie.
    1.5 L Blanke lak 2k
    En nog wat bijbehorend spul.

    Nu ga ik hem ook weer compleet stralen maar ik was er aan het denken om er zoiets als Waarom heeft gedaan
    er een stang tussen te tiggen?

    Nu weet ik niet of dit zo mooi is bij mij en of jullie dan gaan zeggen dat ik na aap?

    Verder wat vindt de politie hier van, want ik ga niet slijpen aan zo een duur frame dalijk:D

    De nieuwe setup wordt alleen vervangen door een 65 alfearre licht aangepast dus wat de poortjes afgewerkt meer niet
    aangezien ik er toch heel wat me wil gaan rijden en heb gehoord dat dit een heel slijtvaste cilinder zou moeten wezen.

    Ben benieuwd naar jullie iedeën over mijn plannen.

    Bedankt alvast!

    #280193

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    ik zelf vind een stang wel vet, maar niet met een std ciao vork.
    en ja zoiets voel je zelf aan want ik heb een stang geplaatst omdat ik toch wel af en toe flink scheur met dat ding, en zonder stang rijdt dat niet iets leiper.

    als jij hem zo lekker vind rijden zou ik er niet te veel aan doen, mja het is jouw brommer he:thumb
    qua wouten,die zullen wel eerder denken dat de brommer is opgevoerd.
    ik zelf heb hier geen ervaringen mee omdat ze er nooit naar gevraagd hebben.
    dus ik denk dat je daar mee geluk moet hebben want volgens mij mag je niet zo een verandering aan je frame doen

    greetzz

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #280194

    dartfreak
    Bijdrager
    Berichten: 340

    Ik ben ja bezig met de tank verbreding
    En heb de rdw gebelt
    Die zeiden als hij orgineel loopt en alles netjes gedaan is mag het
    Ik heb op dat frame geen kenteken zitten
    En wou dus weten of die zo nog door de keuring komt
    En hun zeiden dat dat wel kon als het netjes gedaan is
    Maar je moet wel op herkeuring eigelijk omdat je het frame hebt aangepast
    En dan komt het op je papieren te staan
    En dan mag het
    Als het niet op de papieren staat dan kan je er een bekeuring voor krijgen
    Maar meestal doet de politie er niet zo moeilijk over als het niet op de papieren staat
    Alleen als je een zeikerd van een agent hebt

    #280199

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    Ik denk er toch nog maar eerst een 10x over na want het is toch gedaan is gedaan terug kan niet meer dan.

    Gr

15 berichten aan het bekijken - 1,441 tot 1,455 (van in totaal 1,637)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.