virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

This topic contains 1,636 reacties, has 135 deelnemers, and was last updated by luukciao 12 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,621 tot 1,635 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker
  • #281045

    SuperSi
    Bijdrager
    Berichten: 2103

    jammer dat je stopt, je maakte echt hele mooi dingen

    #281046

    Frank80cc
    Donateur
    Berichten: 820

    Van waar die omkeer?? vond het al tijdje stil, erg jammer hoor

    succes in de toekomst

    #281047

    tnerual
    Bijdrager
    Berichten: 1191

    Heel jammer..

    Heb je iets anders op het oog ofzo?
    Stilletjes aan naar auto?

    #281048

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    Beste jongens,

    Ik heb een scootertje op het ook omdat ik hier beter mee weg kan dit neemt niet af van mijn liefde voor de ciao’s
    want de sprinter doe ik nooit never weg.

    Natuurlijk wordt daar ook weer aan gespoten maar dat kun je opvoeren tot over 120 kmpu zonder al te veel
    pannen en dat is wat ik moet. Hardt rijden zonder angst voor problemen.

    Groetjes

    #281049

    kevin 27
    Bijdrager
    Berichten: 285

    wacht even …… ga jij met 120+naar belgie naar school??:pest
    lijkt me niet echt het verstandigst hoor πŸ˜›
    jammer dat je stopt, maar de dingen die je hebt gemaakt ,die blijven bestaan:thumb

    #280793

    joelciao
    Bijdrager
    Berichten: 335

    ey virgil

    jammer dat je stopt, maar je hebt altijd geweldige dingen gemaakt
    de sprinter vind ik super en ook de white ciao

    succes verder met je scooter:thumb:

    gr

    #281050

    sander…
    Bijdrager
    Berichten: 222

    idd jammer dat je ermee kapt. mag je soms niet meer sleutelen van je laatste aanwinst haha:D
    gr’s

    #281051

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    jongens bedankt voor de fijne reacties leuk dat jullie het mooi vonden misschien kom ik nog een groots terug.

    @sander: ja van mijn vriendin mag ik wel sleutelen maar ik wordt het zelf moe om steeds eraan te sleutelen want het kost
    zo veel geld het is niet meer hobby maar ga bijna werken om de motor aan het draaien te houden.

    Ik vindt een yamaha earox ook genoeg deze wordt natuurlijk wel ook weer onder handen genomen en zal zeker foto’s posten
    hierzo als het af is!

    Ik rij liever met Demi achterop dan lopend :thumb Demi schatje hou van je!

    nogmaals bedankt voor alle steun en advisen van hieruit.

    Forum bedankt voor al het goede werk dankzij jullie vondt ik de cioa’s mede een zege!

    Groetjes

    virgil

    #281052

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    jammer dat je stopt, je had zoveel potentie in je projectjes (zij-inlaat, zelfbouw carter etc.) jammer dat daar niet zoveel van gekomen is.
    I’ll be waiting for the grand re-entrance

    gr. pepko

    #281053

    SjoerdCiao
    Donateur
    Berichten: 1023

    Zonde Virgil, ik spreek je morgen weer;)

    #281061

    peter139
    Bijdrager
    Berichten: 770

    ja inderdaad erg jammer, maar een earox kost ook geld hoor en nog meer dan ciaotjes. tis maar net hoe gek je het zelf maakt.
    Je hebt hier een mooi topic neergezet met zoveel inspanning erg jammer dat je er nu mee stopt. Veelsucces in elk geval.

    #281064

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    Ik kan op pepko maar 1 ding zeggen: weet je wat het is, voor een ciao is al alles gemaakt je kan het zo gek niet bedenken.
    maar voor een scooter daar kan ik mijn creatie veel beter uit laten komen. Heb altijd geprobeert het mooiste ervan te maken
    ook al lukte het niet altijd.

    Peter: bedankt voor je reacties en aandacht! Earox kost 1 maal veel geld en dan kun je rijden als een gek zonder
    1001 problemen als je het goed doet. Mijn beste vriend heeft 2jaar een earox gehad en deze heb ik gekocht liep altijd
    130+ kmpu en loopt altijd super!

    Groetjes

    #281069

    n3ophytenl
    Bijdrager
    Berichten: 128

    Hey Virgil, echt super jammer dat je stopt man!!! πŸ™ toen ik je zag aankomen met die limburg toer had veruit het mooiste Ciaotje wat er stond vind ik!! πŸ˜€ echt vet mooie projecten allemaal vooral die sprinter!

    Ik vind het wel jammer dat je overstap naar scooter maar ik snap jou helemaal ;). Aan een Ciao kan je niet zoveel veranderen aan het uiterlijk want het is een frame met twee kappen tsja zo is dat…. En met bijvoorbeeld een Aerox, daar kan je zoveel aan verbouwen en dat kan je ook natuurlijk makkelijk 120 laten lopen en dan hoef niet eens persee een 70 of 80cc :thumb

    Maar veel succes en ik zie graag hier een keer op het forum een dik getunde Aerox :thumb

    Gr Koen

    Denk het niet, tis geen Aerox forum hier. πŸ˜‰

    #281073

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    virgil :
    maar voor een scooter daar kan ik mijn creatie veel beter uit laten komen.

    Jazeker daar kan je creatieviteit in kwijt joh:con
    Een rox is gewoon een kudde bak waar half nl op rijd met een makkelijk plug and play spul erop.
    Dus met je ciao was je uniek, maar met een aerox ben je een kudde dier.
    En het is ook onzin dat een scooter minder snel stuk gaat, dat heb ik namelijk nooit zo ervaren.
    Enige wat het kan is makkelijker sneller rijden en daar kies jij nu voor en dat noem je dan ook nog uniek:D
    (en dat terwijl iedereen op een scooter snel kan rijden)

    #281075

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Aeroxje is prima, heb er ook 1 gehad en mis hem wel.

    Als je ervan houd om te kopen wat anderen ook kopen en wil rijden wat anderen ook rijden is er niks mis met aerox:thumb
    Maar kom dan niet aanzetten dat je jezelf uniek vind.

    Ik zou haast zeggen koop een aerox en houd er 1 ciao naast, kun je af en toe nog eens even op de ciao puffen πŸ˜‰
    Na verloop van tijd mis je een simpel brommertje wel hoor.

15 berichten aan het bekijken - 1,621 tot 1,635 (van in totaal 1,637)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.