This topic contains 1,636 reacties, has 135 deelnemers, and was last updated by luukciao 12 years, 10 months geleden.
-
Gebruiker
-
18 maart 2011 om 09:33 #280063
Hey Virgil, alweer met een nieuw project aan de slag:D
Als je die brommer vaak wilt gebruiken voor de openbare weg zou ik er goed over nadenken want ik heb destijds alleen maar gezeik ermee gehad op me vorige brommert:'(je brommer herkeuren is het het laatste wat je wilt, dan ben je honderden euro´s kwijt alleen voor een kleine aantekening op je papieren…
Het ligt er echt aan welke agent je tegen komt, de ene vind het sjiek, de andere neemt je papieren in beslag en zegd dat je hem opnieuw moet laten keuren;)
18 maart 2011 om 09:40 #280200Ja gelijk heb je.
Ik denk er nog eens over na miss dat ik iets ga maken zodat ik het weer kan demonteren of zo.
En nog een fototje van de metal flakes die ik nieuw heb:
En nog heb ik voor 150 euro+- aan 2k blanke lak besteld dus ik kan binnekort aan de slag.
Gr
18 maart 2011 om 19:05 #280156Heey,
Ik heb nagedacht en ik dacht dat dit het mooiste wordt:
het frame wordt wit geflaket.
de voorvork chrome of ook wit geflaket.
spatbord achter met bagagedragen klein beetje onder een hoekje van +- 5graden
kappen wit flakes met rode acsenten ook flakes
achter schijfrem
en dan calibrata of leo handmade of leo krul met mooie demper.
Cilinder wordt of een 60 alfearre of een 70 alfearre
reedvalve tuned 17.5 carb.
velgen moeten zwart met klein beetje van die rode flakes geneveld zonder velglint.
en dan kijken voor hier en daar wat chrome spul.Heeeeel graag reacties over hoe jullie hier over denken ik vindt het moeilijk beslissen.
18 maart 2011 om 19:15 #280203Zozo beste plannen
Ik zou niet weten hoe die flakes eruit gaan zien dus gewoon doen en resultaat laten zien! Meeste wat ik hier gezien heb was een dikke waard dus zal dit ook wel worden!
Ik zou iig voor de calibrata gaan! Niet te veel chroom en misschien iets meer rode accenten?
Succes ermee 😉18 maart 2011 om 21:09 #280204ik zou geen ide hebben hoe het eruit ziet:? maar ik laat me verassen
Ik zou wel voor veel roden accenten gaan Is namelijk zeer mooi21 maart 2011 om 18:22 #280253Bedankt jongens, ik hoop jullie ook te kunnen verassen maar dat kost weer veel tijd en ook zeker veel geld voor mij.
Nou ja update dan maar:
Rv loopt weer super lekker met een 43 Alfearre de rest is het zelfde behalve de opvallende calibrata heb
ik er nu even af gehaald ivm veelmalig gebruik de komende maanden. handmade zit er nu dan maar op en bevalt wel
redelijk. Km bedragen 72kmpuVerder hoop ik woensdag al mijn spul binnen te hebben en dan na proefwerkweek met pasen de brum opnieuw om
te kunnen toveren.Ik ben hier tot gekomen:
Velgen zwart beetje rode flakes voor de zon:D (geen velglint)
frame wit flakes verstevigd miss stang
voorvork verstevigd met flakes wit
kappen worden of zwart of wit met rood of blijven parlemoer met blanke lak.
de rest wordt overgespoten in de zelfde kleuren.
andere handvaten die wat minder opvallen om het geheel niet te kermis achtig te laten worden.Dalijk even foto zoals nu erbij staat
21 maart 2011 om 18:31 #28025521 maart 2011 om 18:33 #280256ziet er superstrak uit met die handmade zeg:O
21 maart 2011 om 20:35 #280233
.-{2F4OV}-.Echt een supermooi brommertje Virgil! Klonk ook echt heel lekker met die calibrata:) Kun je trots op zijn
22 maart 2011 om 09:17 #280278politie ziet geen verschil tussen calibrata of een handmade.
leg der dan een cittypuffer onder als je schrik hebt hahahij is wel mooi geworden.
22 maart 2011 om 12:13 #280279Hoe heb jij je remkabels rood gekregen, dikke ciao man:D Toppiee
22 maart 2011 om 14:59 #280280ik denk dat hij de remkabels zo rood gekocht heeft.
ziet er trouwens erg vet uit zo
gr’s23 maart 2011 om 06:02 #280295@Sil: Bedank, ja hij liep daar erg lekker!
Dieseltank: Ik denk dat die cali veel meer opvalt hij is echt groot.
En de kabels heb ik zo gekocht ja maar kan ik helaas niet meer krijgen.
Iets anders:
Ik rijdt nu al een aantal dagen rondt met de ciao maar dit valt me op,
Het voorwiel is echt niet goed vast te krijgen door de slechte manier waarop de as bevestigd moet worden
de lagers stellen niets voor en zitten in een plastic kooi wat .. hardt slijt.het achterwiel staat flink naar een kant en vreet aan mijn band dit zal komen door de slijtage in de
gaten waar de grote bouten door gaan die 4 m10 boutjes.Ik ga nu een vaste as maken voor met vaste lagers
Achter ga ik het verstevigen en las ik er een paar rondelletjes op zodat er geen speling meer is op de
bouten eventueel.Ik houdt jullie op de hoogte, en even kijken of ik de wielen in de draaibank krijg. want moet er nog
een schijfrem op maken.24 maart 2011 om 18:47 #280310Filmpje gemaakt moest ik voor een project op school doen dus vespa natuurlijk genomen:
24 maart 2011 om 19:34 #280311
Tom ciaoMooi filmpje van een mooie verzameling
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.