virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

This topic contains 1,636 reacties, has 135 deelnemers, and was last updated by luukciao 9 years, 2 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,576 tot 1,590 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker

Vertigo
    Bijdrager

Ik vind het wel mooi gelukt, alleen had ik de vliegwielkap e.d. niet gedaan. Wat ik wel jammer vind is dat je bij elke update zo expliciet om aandacht vraagt. Voor de rest, ga zo door.

misterd11
    Bijdrager

bij nader inzien zien je zijkappen er ook mooi uit, en je velgen vondt ik al mooi, en dat het veel werk kost dat weet ik.
    Je maakt er wel wat bijzonders van, want niemand heeft die flakes op zn ciao

goeiepit
    Bijdrager

Echt gruwelijk vet man, die velgen zijn zo focking chil. Virgil RESPECT :thumb

OrangeCiao
    Donateur

dat zijn al beteren foto’s Koomen de flak.s ook beter uit zou alleen roden koelvloeistof erin doen maar voor de rest egt super vet=)

jeroen70
    Bijdrager

Super dik man! Wat een afwerking!
    Echt gemaakt man!

Gr.

Jeffrey H.
    Bijdrager

Respect man , ik vind het er super uit zien :thumb!

gr

sandertjuhhh
    Bijdrager

keimooi:D
    ik vind het heel mooi gemaakt echt respect idd.

just1991
    Bijdrager

Ik vind het jammer dat je het olietank kapje heb verwijderd deze had je namelijk in de zelfde stijl kunnen maken ! Was dan toch weer een extra accentje geweest 😉

Voor de rest top maar je velgen lijken wel iets paars misschien iets te rijk geweest met de flakes ? probeer het de volgende keer iets minder (als die komt).

Jarco
    Bijdrager

Ik denk dat je opzoek moet naar rode koelvloeistof 😀

kevin 27
    Bijdrager

[left][/left]virgil: je verricht pracht werk!!,maar je moet niet om menignen vragen als je geen negatieve reacties accepteerd,iedereen heeft zijn eigen smaak ! als je wil dat iedereen het echt mooi vindt ,dan moet je al ik weet niet hoeveel brommers maken met verschillende kleurencombo`s. je moet het voor jezelf doen, en als andere de kleuren niet mooi vinden,wil het nog niet zeggen dat je maar wat geprult hebt!!:no.
    we weten dat je alles tot op de puntjes perfect maakt , en dat hoef je niet altijd te bewijzen:!
    verder moet je trots zijn op wat je hebt en voor elkaar krijgt, en moet je niet zo ingaan op negatieve reacties.
    zo vind je het veel leuker om eraan te werken !
    ik zou zeggen ga zo door maar onthoud wat ik nu geschreven heb:thumb
    mvg kevin 27

tnerual
    Bijdrager

eerst en vooral; proficiat! Ik vind hem prachtig;)

Maar, vergeet ook niet; je kan nooti even goed voor iedereen doen… En dat is normaal, want iedereen heeft een eigen smaak.. En over eigen smaken valt niet te discussiëren.. Laat net dat zo leuk zijn, omdat dit net voor zoveel verschillende combinaties enzo zorgt..

en dat is net zo het geval bij Brommerkleuren en setups en alles wat erbij komt kijken 😉

dus: Trek het je niet aan; je weet best wel dat het opzich al een vette ciao is.. en degenen die hem qua uiterlijk prachtig vinden, das mooi meegenomen.. Wat telt is dat jij hem volledig naar je eigen smaak hebt omgetoverd, want het blijft een PERSO, niet waar? 😉

PS; voor mij is ie echt prachtig

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Inderdaad, alleen op positieve meningen wachten is Scooter-Freaks.nl beter.
    Nu graag het gezeur/geneuzel en gemier hierover stoppen.

@Virgil
    Leuk brommertje, vind het een leuke combo.
    De flakes zijn wel wat in overvloed vind ik.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

virgil
    Topic starter

Och ja laten we er over ophouden want ieder zijn eigen smaak!

Ik vindt hem in het echt toch mooier dan op de foto’s want het lijkt net of de velgen paars zijn of rood!

Een filmpje dan maar om het goed te maken
    jammergenoeg moet ik inrijden zoals je ziet op de teller rijdt ik nu 40 normaal 30kmpu
    toch is een fiets teller eigelijk niets want wanneer je accellereert duurt het lang voordat hij
    de juiste aantal km aan geeft en springt soms van 40 naar 70.

Top is wel al gemeten nu maar nog niet volledig afgesteld aangezien ik geen vol gas kan blijven rijden= 78kmpu op
    tom tom.

Ps sorry dat het op de kop staat.

Klink nog niet helemaal goed maar komt nog!

goedguus
    Bijdrager

Succes met poetsen! :pest
    Vind die hm calibrata hem goed staan :thumb
    Wat voor achterkoppeling heb je er eigenlijk op zitten? zelf gemaakt?

peter139
    Bijdrager

Erg mooi gemaakt allemaal! het verbaasd me dat je dit allemaal zo snel hebt gedaan. Je bent er wel voor gegaan in elk geval:)

Ondanks alle kritiek vind ik hem wel mooi en vooral erg origineel. Respect voor het werk en de snelheid van bouwen.

gr peter

15 berichten aan het bekijken - 1,576 tot 1,590 (van in totaal 1,637)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.