VCT 2016 3,4&5 juni

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2016 3,4&5 juni

This topic contains 198 reacties, has 42 deelnemers, and was last updated by #RIDINGSOLO 7 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 199)
  • Gebruiker
  • #529495

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    Nog één weekje 😀

    Hebben we er al een beetje zin in?

    Ik wel, moet alleen dit weekend nog even tijd maken om een brommer in elkaar te flansen :D:D:D

    VCT verkoop topic:
    http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=37128

    #529497

    ! Joor !

    ik ben alvast mn brommer aan het volladen met reserve spullen en gereedschap.
    maar het heeft weinig nut als iedereen het zelfde meeneemt.
    kunnen we een lijst maken met wie wat meeneemt en zijn setup zodat we niet 40 keer dop 10,13 en 17 bij ons hebben maar geen pakkingen oid.

    ik zal beginnen met mijn setup.
    46mm polini op een kick se met 16mm phbg
    malossi vario
    op een bravo met si brug.
    ik neem mee:
    v snaar
    spietjes
    bougie
    3 maal kop,- en voetpakking
    pijpsleutel 10/11 en 12/13
    bougiesleutel
    grote baco

    en nu jullie.

    #529498

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1493

    Ik neem mee. Een reserve blok. Volledig standaard. En een sixpack radler

    #529499

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    ik neem mee:
    een reserveblok
    een reserve poelie en snaar
    een paar bougies
    fles olie
    slaapzak
    luchtbed
    kussen
    vlees voor de bbq
    bbq
    paar kratjes pils
    en mooi weer

    Maar tijdens de toer neem ik alleen snaartje poelie en bougie mee.
    en een 6 packie bier uiteraard voor de “pauzes”

    #529500

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    Dr43 nieuw inclusief bevestiging spullen plus snaar en poullie verder blijft het heus wel rijden en anders pech.

    #529501

    Vespaatje
    Donateur
    Berichten: 635

    1 of 2 rijdende brommers :p

    – brandstofslang
    – ductape
    – bougiekabel
    – de standaard steeksleuteltjes
    – vloeibare pakking 🙂

    #529502

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Ik neem wel het standaard gereedschap mee, en de onderdelen die wel eens kapot zouden kunnen gaan. Een binnenband en mijn bandenwisselspullen aangezien ik dat zulke leuke klussen vind :). Wbt de SI verwacht ik geen problemen maar het blijft een Vespa :!

    Voor hen die zich afvragen of er makkelijk aan proviand voor de avonden te komen is heb ik wat moois gegoogled:

    #529503

    Dr Gonzo
    Donateur
    Berichten: 182

    Brommer #1…Ik moet echt heel veel mazzel gaan krijgen..Gisteravond is er een zuigerclipje van die 43mm losgeschoten met dit als gevolg:

    ..Dat was blok nr.1

    Brommer#2 Vanmorgen ben ik verder gegaan met de Bravo die ik van Wilk1985 heb gekocht…..Is met op geen enkele manier meer aan te lopen…Startsegmenten en veertjes verwisseld, geen effect, zwaardere koppelings segmenten erin, geen effect, hele nieuwe koppeling erin gezet, hij start eindelijk, maar de segmenten blijven hangen dus stationair lopen is er niet meer bij….

    Brommer#3 Dat is de chopper/cross Ciao en daar heb ik in totaal 5 km max op gereden en ga ik zeker geen 3 x 100km+ mee rijden…..

    Dus ik ga een kilo van die truckers pillen kopen, en maar gewoon doorsleutelen tot er iets betrouwbaars uitkomt….Lukt me dat niet dan kom ik wel, maar dan een dag ofzo…
    Die dingen rijden het hele jaar zonder problemen, je een lekke band…en dan nu als je ze het hardst nodig hebt….:((:((

    #529504

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    als je nou je blokje van je chopper onder een andere brommer zet???

    #529505

    De Brandweer
    Bijdrager
    Berichten: 608

    Ik neem mee in de vct fietstassen, ratel met doppenset, binnenband citta, 2 jerrycans benzine. Een dr reserveblok , wat koppakingen
    Gaskabel ,remkabel, variosnaar , variokoppeling

    #529506

    Billy
    Donateur
    Berichten: 170

    Ik neem mee naar de vct : een perfect lopende brommer,een jerrycan en 2 takt olie. Schroevendraaier tang en een steeksleutel of 2.
    Ohja en wat geld om te eten/ tanken

    #529507

    Dr Gonzo
    Donateur
    Berichten: 182

    Al moet ik een blok gieten…het gaat me lukken, maar ik vertrouw dat blokje van die Chopper nog niet zo, dus vanmiddag alles even op de Super Bravo zetten en inrijden geblazen de komende paar dagen, maar het blokje van Wilk wat er nu op zit is in principe gewoon goed …Alleen het aanlopen steeds is erg vermoeiend..Maar ik heb nog een koppeling of 4 liggen die ik kan mixen en er zo een goede van maken ofzo..Als dat niet werkt dan kanabaliseer ik die chopper pas…Maar komen doe ik er…..en baal van die 43 mm,nu wil ik meer….:D

    En ik neem mee:
    Binnenband,bougie, ductape en tie wraps, 1 jerrycan, olie, kabelset, extra accupack, verbandtrommel,Tom Tom,led bouwlamp op 12 volt,2 poulies,snaar, proviand, nood fietslampjes, een zakje met boutjes en moertjes en verder wat gereedschap en mijn shisha met elektrische kop…Verder zie ik wel en ligt het aan het weer welke jas ik aantrek, bij mooi weer een vest met daaronder slide pads en bij regen mijn BMW motorpak met alle pads erin..Ik rij graag veilig en draag standaard bij lange ritten die jas…

    #529508

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    Elektrische kop… shame on you gewoon real deal of niks hehe.

    #529509

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    Ik rijd een dagje mee en neem mee m’n vespa si die t meestal wel doet. Een compact ratel setje. Wat pakkingen en los grut.

    Veder wat biertjes een bescheiden portie humor en probeer een bijdrage te leveren aan de gezelligheid.

    Tot komend weekend.

    Mike
    #528471

    Dr Gonzo
    Donateur
    Berichten: 182

    Lennaert :
    Elektrische kop… shame on you gewoon real deal of niks hehe.

    Hehe, Dan ken je DEZE nog niet….Ik werk als hobby bij een e-cigshop en dit is echt een supervet ding…We verkopen daar ook ‘normale’ shisha’s , maar iedereen die het verschil proeft zal zegen dat het op zijn minst ‘ niet slecht’ is en je er leuke tricks mee kunt doen, 1001 smaakjes hebt, geen gekut met kooltjes meer…

    Ik rook ook nog wel eens een normale met tabak hoor, heeft toch meer diepte en is ook gewoon lekker, maar hier is het gelijk te gebruiken….zuigen aan die slang en hij gaat automatisch aan….en het mooie is….er hoeft geen fles met water onder….dus je kunt een slang rechtstreeks in de onderkant steken en dat ding in je binnenzak doen, slangetje naar je helm, klaar….

    Je gaat het zien en lachen….:D

    Brommer update:Het wordt de Super Bravo….

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 199)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.