VCT 2016 3,4&5 juni

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2016 3,4&5 juni

Dit onderwerp bevat 198 reacties, heeft 42 stemmen, en is het laatst gewijzigd door #RIDINGSOLO 3 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 199)
  • Gebruiker

joschi0815
    Bijdrager

Ik neem mee een Accu Slagmoersleutel incl. Dop 10 tot 17. plus standaard gereedschap en Binnenband 16 :con

speedbuxy
    Bijdrager

Vandaag een nieuw bandje gemonteerd en m,n Sp een Elkan look gegeven.

Morgen nog even in de hitte bestendige lak zetten. (mits het dan niet zulk vochtig weer is)
    En nog even de carb na kijken en evt een wat grotere sproeier erin, en dan is mijn Citta er klaar voor:thumb

@Jos
    Hoe ziet de route eruit qua wegen?
    Veel rechte einde langs B of N wegen? of veel binnendoor over fiets paden?
    Dan kan ik hier rekening met houden qua poeli afstelling.

Wilk1985
    Moderator

Qua route is het een beetje 50/50, er zitten ook wel flink lange fietspaden in! Het is sowieso een route die nog wel wat variabel is, als we veel pechgevallen hebben wil ik hem een stuk inkorten dus het zal nog even aankijken zijn.

Jelle
    Topic starter

Even een belangrijke mededeling:

Zaterdag en zondagochtend moeten we voor 9 uur het scouting pand hebben verlaten i.v.m. scoutingactiviteiten.
    Ook moeten de ruimtes leeg en bezemschoon worden opgeleverd ook op zaterdag… 🙁

Wat wil zeggen; uiterlijk 8 uur ontbijten en dan luchtbed, tas en slaapzak opruimen en in je auto gooien. We hebben de vraag uitgezet om 1 ruimte voor ons zelf te behouden zodat de luchtbedden en spullen hier achter kunnen blijven. (maar daar hebben we nog geen antwoord op)

Hou hier dus rekening mee en ga vrijdag en zaterdag dus niet te laat slapen als je een bepaald aantal uur slaap nodig hebt!

Wil je je telefoon kunnen opladen, denk er dan ook aan om een stekkerdoos mee te nemen.

Guido
    Donateur

Dat wordt dus niet dronken worden..
    Hopelijk lukt het om de slaapzakken ed. Ergens goed op te slaan. Ik kom namelijk gegumballed en voel er niet zoveel voor om elke dag met al die zooi te rijden.

Anyway, ik heb er reuze zin in en verheug me er op om met de Tomosclub op de vuist te gaan!

Vespaatje
    Donateur

Er zijn vast wel mensen die plaats over hebben in een lege auto 😉

Wilk1985
    Moderator

Er is 1 lokaal waarin de spullen opgeslagen kunnen worden zaterdag en zondag ochtend. Met andere woorden we moeten de luchtbedden sochtends even verslepen van het ene lokaal naar het andere, verder niets aan de hand.

Dr Gonzo
    Donateur

Oké…Ik was er helemaal klaar voor en heb in 5 dagen 2 brommers opgebouwd speciaal voor de VCT…
    Maar… waarschijnlijk heb ik iets te veel hooi op mijn vork genomen en ik kwam vanmorgen mijn bed niet uit van de rugpijn…
    Dussss… Ik rij de tocht zoveel mogelijk mee, maar slaap thuis omdat mijn ruggetje er niet veel beter van wordt door op een Nomad matje te liggen.
    ER IS DUS EEN EXTRA SLAAPPLEK VRIJ!!!
    Dus als er iemand nét misgreep is dit je kans.!!
    Voor de symbolische prijs van een bougie en de eerste die reageert natuurlijk lig je erbij…:-)

En dit is op de terugweg gebeurd:

El Citta
    Donateur

Helaas wil ik me hierbij afmelden voor de VCT2016. Ik speel tenniscompetitie op zaterdag maar had uiteraard een invaller geregeld. Nu is er onverwachts nog een teamgenoot uitgevallen (ivm begrafenis). Er is op zo’n korte termijn niet nog een invaller te vinden en aangezien we om het kampioenschap spelen wil ik mijn team niet laten vallen. Ik ben er vanavond wel bij voor een biertje en om wat onderdelen uit te wisselen :thumb

Bij deze alvast heel veel plezier voor de mensen die er wel het hele weekend bij zijn! Weersvoorspellingen zijn inmiddels positief en met zo’n gezellige club wordt het vast weer een topweekend 😉 Verwacht geen last minute aanmeldingen, maar als iemand wil mag hij/zij mijn slaapplek en ontbijt gratis overnemen.

Jelle
    Topic starter

Elkan, kun je niet beter dan zaterdagavond langs komen en zondag meerijden?

Crullie
    Donateur

Ik wens alle deelnemers een fijne tour, maak er wat moois van, veel plezier allemaal :thumb

TICKLING BARN

Helly
    Bijdrager

Dat wordt zaterdag en zondag vroeg op joh! Ach, dat komt wel goed… toch? 😀

Heb er zin in!! Heb gelukkig nog een plekje kunnen regelen via VespaAvanti. Hopelijk hebben we een beetje redelijk weer ook.

En btw, komt er nog iemand ‘Team Vrouw’ versterken dit weekend ?! :haha

Wilk1985
    Moderator

Helly :
    Dat wordt zaterdag en zondag vroeg op joh! Ach, dat komt wel goed… toch? 😀

Heb er zin in!! Heb gelukkig nog een plekje kunnen regelen via VespaAvanti. Hopelijk hebben we een beetje redelijk weer ook.

En btw, komt er nog iemand ‘Team Vrouw’ versterken dit weekend ?! :haha

Leuk dat je erbij bent! Team vrouw versterken kan ik helaas zelf niet, zou wellicht wel de moeite waard zijn ik tel zo al 5 vrijgezellen op de lijst 🙂

Nog een stukje algemene info voor iedereen;

Morgenochtend om 9:00 moeten we het pand verlaten en zullen we gaan rijden, dat houdt in dat het ontbijt om 7:45 klaar staat en om 8:30 wordt opgeruimd. Dan hebben we daarna nog een half uur de tijd om onze spullen op te ruimen, het gebouw netjes achter te laten en de brommers klaar te maken voor vertrek!

We rekenen erop dat jullie ook meehelpen met het opruimen van het ontbijt, het doen van de afwas en even helpen met het gebouw aanvegen en in orde maken voor de scoutinggroepen die het gebouw zaterdag overdag zullen gebruiken.

Ik ga nu boodschappen doen en de brommer optuigen, tot vanavond! :thumb

Helly
    Bijdrager

Leuk dat je erbij bent! Team vrouw versterken kan ik helaas zelf niet, zou wellicht wel de moeite waard zijn ik tel zo al 5 vrijgezellen op de lijst

We rekenen erop dat jullie ook meehelpen met het opruimen van het ontbijt, het doen van de afwas en even helpen met het gebouw aanvegen en in orde maken voor de scoutinggroepen die het gebouw zaterdag overdag zullen gebruiken.

Thanks! Haha precies. Volgende x (meer) vrouwen erbij 😛

En uiteraard help ik mee om de ruimte netjes achter te laten :thumb

Dr Gonzo
    Donateur

….Net even op en neer naar ‘The camp site’ gereden…lekker vuurtje erbij, rondjes drank. bbq, gelul over sproeiers en merken waar de gemiddelde burger nog nooit van gehoord heeft, vage brommers die niet meer uit gaan…enzzz

DE VCT 2016 IS BEGONNEN!!!!

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 199)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.