Tiesman perso

Home Forums Mijn brommers Projecten Tiesman perso

Dit onderwerp bevat 378 reacties, heeft 37 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Tiesman1986 7 uur, 41 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 379)
  • Gebruiker
  • #709377

    Tiesman1986
    Topic starter
    Berichten: 468

    Bedankt voor de tip jelle.

    Als het echt niets wordt , komt er een 21mm op ๐Ÿ™‚

    #709596

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 9808

    Als hij niet echt wil lopen begin dan eerst met de uitlaat, want die staat nou niet echt bekend om z,n goeie prestaties.
    Wie weet doet hij het op een 48mm boring beter, maar betwijfel het.

    #709792

    Tiesman1986
    Topic starter
    Berichten: 468

    Ja had ik al gelezen dat die pijp poep is :p heb een calibrata 30mm maar past net niet om te uitlaat flens dus is nog even wat werk aan.

    wil er eerst is leven in krijgen en is kijken waar ik tegen aan loop.

    had ook al gelezen en gehoord van jou dat de simo 90cc cilinders kut zijn en totaal niet hard gaan. Dus heb een fabrizi 46mm onderweg. Look a like van de 46mm eurocilindro waar die van jou ook mooi op liep:D

    dus heb mijn jaar alweer vol met sleutelen hopelijk :p

     

    #710740

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 9808

    Langzaam zou ik de 48 Simo zeker niet noemen. Kwaliteit is alleen bagger.
    Met een 46 Euro 28mm flens versie ben je sowieso beter uit ja:thumb

    #710818

    rolo2310
    Bijdrager
    Berichten: 54

    Ben erg benieuwd naar je ervaringen met de fabrizi lijkt mij een erg mooie snelle cilinder!

    #710831

    Tiesman1986
    Topic starter
    Berichten: 468

    De poorterij zien er goed uit , dus ben ook heel benieuwd ๐Ÿ™‚

    #712358

    rolo2310
    Bijdrager
    Berichten: 54

    Poortjes zien er zeker lekker uit… ben erg benieuwd

    #731510

    Tiesman1986
    Topic starter
    Berichten: 468

    De kickspeed loop weer op ย zijn einde dus heb alvast simo project een beetje bij elkaar gezocht ๐Ÿ˜€
    onsteking is nu goed , loopt nergens aan en pakt goed aan en weer los op de spoelen.
    dingen te doen zijn
    – trekstarter erop monteren
    – inlaat wordt malossi
    – orginele achterkoppeling vinden
    – en in de toekomst hpi onderzoeken en dan hoe ik het beste de boel koel hou :p


    #731595

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1478

    Wat een gaaf kleurtje voor een Gilera, niet eerder gezien.

    #731712

    zevenenergie
    Bijdrager
    Berichten: 2071

    Kijk`, dit is nou een lekker snel kleurtje :thumb
    Past goed bij zo,n mooie setup. ๐Ÿ˜€

    Draaiwerk, freeswerk, carters kotteren? Reparatie of tuning?
    Klik hier.
    #731847

    ampie
    Bijdrager
    Berichten: 97

    Hoi tiesman
    gaaf project dat ziet er heel gaaf en netjes uitย  ๐Ÿ˜‰

    Groet bram

    #736205

    Tiesman1986
    Topic starter
    Berichten: 468

    De trekstarter even uitgeprobeerd en even op normaal voorvork hoogte gezet.
    Morgen komen de nieuwe poten binnen en wordt 4cm ingekort.
    hopelijk wordt van het weekend de calibrata omgelast voor simo uitlaatpoort.
    En volgende week komen de gecoate voorvork delen binnen.

    #736964

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2157

    Begint er goed uit te zien! Love the color.

    Je hebt het over “originele achterkoppeling vinden”, wat bedoel je precies? Gaat de race koppeling eraf en komt er weer een originele op?

    #737003

    Tiesman1986
    Topic starter
    Berichten: 468

    Orginele koppeling komt erop van piaggio.
    heb nu imi shit dus kan ik de rode drukveer en zwarte trekveertjes monteren.
    en er komt een 21mm carb op

    #741147

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3454

    Gave kleur!

    Je weet dat die originele koppeling erom bekend staat te kunnen ontploffen bij zware belasting? (en van zware belasting mag je in jouw geval wel sprekenย  ๐Ÿ˜Ž )

    Op dit forum zijn er een paar gevallen bekend waarin het net aan goed ging, zie ook onderstaand filmpje:

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 379)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.