Tiesman perso

Home Forums Mijn brommers Projecten Tiesman perso

Dit onderwerp bevat 280 reacties, heeft 31 stemmen, en is het laatst gewijzigd door ritze 1 dag, 5 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 281)
  • Gebruiker

AA-T
    Sleutelbeheerder

Stuk beter inderdaad!

Tiesman1986
    Topic starter

Gisteren lekker bezig geweest.
    Zit nu op 4gram rollen , witte drukveer en oranje veren en 1 verzwaaring in de schoen.
    112 sproeier
    Trekt al een beest alleen top krijg ik niet boven de 85gps.
    Ik vindt het best zo en gaat hem lekker uitlaten deze dagen 🙂

En mijn vrouw wou hem ook even testen hahah

zevenenergie
    Bijdrager

Wat is nu de top snelheid?

Als je haar maar goed zit. Alles ist egal wenn deine Haare gut sind. om ditt hår är rättإذا كان شعرك على حق
    Mijn knutsel perso.

AA-T
    Sleutelbeheerder

Volgens mij gaat je vrouw een stuk harder 😜 Mooi dat ze ook interesse in je hobby toont!

Trekt lekker op zo aan het filmpje te zien, al vind ik de top een beetje “laag”. 85 is natuurlijk kneitershard op een Citta maar je zou denken dat er meer uit te halen valt.
    Heb je een dood punt waar je niet overheen komt? Varieert je vario volledig?

Tiesman1986
    Topic starter

Ik heb hem gps 85 gehad, maar ik heb hem nog niet zolang vol gas gehad als haar haha. Ja hij varieert helemaal uit op de voor vario. Ben bij 6.0 begonnen en zo om laag gegaan naar 4.0 daar loopt die nu zo op . Hoe lager ging hoe hoger de top werk en het trekken. Kan natuurlijk nog lager gaan. Maar vrijdag heb ik ook alles binnen voor de simonini  4taps en wil ik daar mee beginnen, Zou leuk zijn die ook mee te nemen naar de meeting. Misschien een idee bij de meeting samen wat te gaan afstellen AA-T ? En vindt hem nu al bloedmooi lopen , en zal hem zelf eens wat langer vol gas houden met gps er bij;)

AA-T
    Sleutelbeheerder

Moet zeggen absoluut geen expert te zijn op membraan-blokken of vario. Maar op de meeting zullen er genoeg zijn die wel zin hebben om de handen een beetje vies te maken. En misschien doe ik stiekem wel mee 😉

Tiesman1986
    Topic starter

Volgens mij ben je expert zat :p

Kun je gelijk helpen met mijn nieuwe project, hoop hem ook rijdend mee te kunnen nemen , optisch nog een lange weg te gaan.

Toch een beetje mijn droom een simonini 4p.
    Met pvl binnenrotor 13graden
    Uit mijn hoofd is dit een analoge ontsteking.
    En mijn project voor VCM 2019 schijf remmen erop enz.
    Verder alle nieuwe op pimp dingen van MOPART RACING benieuwd waar ze allemaal mee aan komen 5 aug.

ampie
    Bijdrager

Zooow dat ziet er vet mooi uit 👍👍👍

AA-T
    Sleutelbeheerder

Hele dikke brug 😎 :thumb :mrgreen: daar hoeft optisch in ieder geval niks meer aan te gebeuren!

Grappig hoe de voorste ophanggaten aan de carburateur zijde zijn gemonteerd. Zo hoef je de carburateur niet te demonteren om het blok eruit te halen denk ik?
    En aan de ontstekingszijde, deze langere bussen zijn voor een trekstarter denk ik?
    En koeling van het blok, komen er nog vinnen oid op het vliegwiel?

speedbuxy
    Bijdrager

Das een dikke brug:thumb
    Ben benieuwd hoe het onder de brom staat-hangt met shark vin ophanging.

Tiesman1986
    Topic starter

Tnx jongens
    Ja klopt AA-t je kan hem kant en klaar eronder hangen en alle kanten goed op schuiven;)
    De trekstarter wordt er ook 1 Met krukas ondersteuning.
    De compressie is zo hoog dat er zeer veel kracht op komt te staan, daarom de keuze van deze.

Tiesman1986
    Topic starter

Nog een paar dagen en Dan lekker meeten in grunn , de paarse met de simo 3taps weinig naar om gekeken en begonnen met de 4 taps alles zit in elkaar maar weinig tijd om het goed te pakken. Had de minarelli as er onder maar doe paste niet goed in de brug waar door die vast liep en koppeling moer los draaide 🙁
    Vandaag de paarse goed afmaken en dan deze neem ik mee om daar is verder te sleutelen ermee.
    Zijn er zaterdag PWK kennis dan zijn ze welkom te helpen :p
    Tot zaterdag!

Florian
    Moderator

Bruut hoor Ties!

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Awesome project. Ben heel benieuwd zaterdag. Spreek je dan  😎   😎

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Tiesman1986
    Topic starter

de nieuwe DBR uitlaten net een dag te laat binnen 🙂 maar ze zijn heel gaaf , met de krul voor de simo 3p en de lompe voor de simo 4p.
    Bij de meeting heb de ruwe afstelling samen met leden gefikst en moet zeggen loopt zeer gaaf , wat een power zal snel wat filmpje posten maar voor vandaag lekker relaxen en geen geknooi met de brommers :p

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 281)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.